Gelukkig nieuwjaar! 

Pffft, pittige beslissing hoor Kim! Maar je weet idd dat Nous in goede handen is en ze blijft staan waar ze staat, dus je kan altijd gaan kijken, knuffelen enz! Zal t nog wel moeilijk zijn denk ik, sterkte ermee Kim! En nog maar 1,5 jaar en je studie is afgelopen hè. Wie weet heb je dan weer gewoon je tijd terug voor Nous
Als je eenmaal slaapt is t vuurwerk niet eng meer hè Kim
Wij hebben gister ook vanuit t zolderraam naar t vuurwerk gekeken en foto's gemaakt, maar geen rook gezien van die kant! Of nouja, tis me niet opgevallen... Rare actie om autobanden in de fik te steken!
Haha, ja als je dan weer op iedereen wil reageren zijn t van die grote verhalen hè
Maar t gesprek had ik al op de 12e december gehad Thirz
En dat was goed gegaan. Dinsdag was dus gewoon even kijken: hoe ga ik t met t vervoer allemaal doen. Haha, ik ben echt geen mutsen type
Dus moet érrug koud zijn voor je mij met een muts ziet!
Whahaha! Knappe Orson! En toch.. Vind wel dat die outfit staat hoor Bianz, zou toch zo nu en dan eens die grote drang om voor roze te gaan eruit laten en naar Marieke der kast vliegen 
700 kilo paard snel naar beneden? *ziet Orson al in spagaat met alle 4 zn benen een andere kant op van de heuvel afglijden* haha. Ja denk t wel 
Leuke foto's van de choc-meeting! Tis nu wel erg koud, maar t geeft ook wel een sfeertje vind ik
En Mariek roep maar wat dagen dat je lest? K kan volgende week een aantal dagen, en de week daarna. Donderdag heb ik sowieso altijd les en de 13e januari ga ik naar de opdrachtgever. Liefst wel met iets minder koud weer
Een knopje indrukken kan ik nl niet zo goed met mn handschoenen aan, enne... zonder handschoenen vriezen mn vingers eraf denk
(sowieso beetje koud om te moeten staan met deze vries-temperaturen
)
Nog gelukt met laarzen shoppen?
Humz,... t nieuwe jaar begint toch nie voor iedereen goed: man gevonden onder t ijs (zodra ik dat hoor, denk ik hoe verschrikkelijk het moet zijn om op die manier dood te gaan... Jek!), jongens voor de trein geduwd in R'dam, doden in nachtclub in Bangkok...