manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 13:42

Afbeelding

Gelukkig nieuwjaar iedereen!! hebben jullie het leuk gehad vannacht?
Hier was het heel saai haha. Febe raakte in paniek rond half 8 en dus heb ik erbij gelegen tot 11 uur (toen sliep ze pas). En wat denk je? om 12 uur sliep ze gewoon door Clown
Het was nog wel even spannend want we zagen dikke rookpluimen voorbij trekken en vlammen boven de huizen voor ons uitkomen. Bleek dat ze op het grasveldje autobanden in de fik hadden gezet. Ach, de brandweer en politie hadden weer wat te doen zullen we maar zeggen Knipoog
Wij zijn gewoon binnen gebleven ivm Febe. En dan mis je toch de gezelligheid van het buiten staan! Ach, volgend jaar beter Lachen Hoe heeft Daniël zich gehouden Nel?

Leuke foto's hoor van Nous en Orson! Het zijn mooie sfeerplaatjes zo met dat ijs. En gelukkig toen nog geen schaatser die voorbij vloog haha (al had dat vast hele grappige foto's opgeleverd Haha! ).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 21:10

Gelukkig nieuwjaar! Haha!Afbeelding

Pffft, pittige beslissing hoor Kim! Maar je weet idd dat Nous in goede handen is en ze blijft staan waar ze staat, dus je kan altijd gaan kijken, knuffelen enz! Zal t nog wel moeilijk zijn denk ik, sterkte ermee Kim! En nog maar 1,5 jaar en je studie is afgelopen hè. Wie weet heb je dan weer gewoon je tijd terug voor Nous Lachen

Als je eenmaal slaapt is t vuurwerk niet eng meer hè Kim Knipoog
Wij hebben gister ook vanuit t zolderraam naar t vuurwerk gekeken en foto's gemaakt, maar geen rook gezien van die kant! Of nouja, tis me niet opgevallen... Rare actie om autobanden in de fik te steken! Scheve mond

Haha, ja als je dan weer op iedereen wil reageren zijn t van die grote verhalen hè Vork
Maar t gesprek had ik al op de 12e december gehad Thirz Lachen En dat was goed gegaan. Dinsdag was dus gewoon even kijken: hoe ga ik t met t vervoer allemaal doen. Haha, ik ben echt geen mutsen type Tong uitsteken Dus moet érrug koud zijn voor je mij met een muts ziet!

Whahaha! Knappe Orson! En toch.. Vind wel dat die outfit staat hoor Bianz, zou toch zo nu en dan eens die grote drang om voor roze te gaan eruit laten en naar Marieke der kast vliegen Tong uitsteken
700 kilo paard snel naar beneden? *ziet Orson al in spagaat met alle 4 zn benen een andere kant op van de heuvel afglijden* haha. Ja denk t wel Vork

Leuke foto's van de choc-meeting! Tis nu wel erg koud, maar t geeft ook wel een sfeertje vind ik Ja

En Mariek roep maar wat dagen dat je lest? K kan volgende week een aantal dagen, en de week daarna. Donderdag heb ik sowieso altijd les en de 13e januari ga ik naar de opdrachtgever. Liefst wel met iets minder koud weer Clown Een knopje indrukken kan ik nl niet zo goed met mn handschoenen aan, enne... zonder handschoenen vriezen mn vingers eraf denk Schijnheilig (sowieso beetje koud om te moeten staan met deze vries-temperaturen Tong uitsteken)
Nog gelukt met laarzen shoppen?

Humz,... t nieuwe jaar begint toch nie voor iedereen goed: man gevonden onder t ijs (zodra ik dat hoor, denk ik hoe verschrikkelijk het moet zijn om op die manier dood te gaan... Jek!), jongens voor de trein geduwd in R'dam, doden in nachtclub in Bangkok...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:17

Nou, ik heb ook geen stap buiten gezet, vond t ook prima om naar vuurwerk te kijken door t raam, veels te koud Vork Grappig dat Febe het allemaal niet heeft gemerkt, heerlijk als je er doorheen kan slapen toch? Bloem vond t maar niets, Siep zat in tegendeel gewoon te kijken naar t vuurwerk Clown
Anne, gaaf die vuurwerk foto's!! Was t moeilijk ze te maken, speciale stand? Kleuren zijn goed gelukt Ja

Duik vanaaf maar lekker vroeg mn bedje in, met oud en nieuw toch wat later geworden en ook lang gewerkt tot aan vandaag, dus ben wel toe aan wat extra uurtjes slaap Dromen Hopen dat t morgen niet weer ijzelt, wil graag op buitenrit!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 20:27

Hele speciale stand Cool
Heb hem gewoon op 'P' gezet, dan moet je alleen zelf scherpstellen en dat komt met t vuurwerk ook niet zo nauw gelukkig Tong uitsteken De sluitertijd regelde de camera zelf. Gewoon een kwestie van op t juiste moment klikken dan Lachen Dus net voor de ontploffing, dan is t donker en maakt de camera er een langere sluitertijd van. Redelijk automatische stand dus Tong uitsteken

Siep is ook echt wel stoer hè Cool Zomaar naar al dat vuurwerk zitten te kijken. Kon hij Bloem niet overtuigen dat vuurwerk gewoon mooi is en niet eng? (als je maar braaf binnen blijft Tong uitsteken)

Ik duim mee voor geen ijzel! Als ik ergens niet van hou, bah!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:19

Hallo dames!

Beetje laat, maar van mij ook een gelukkig nieuwjaar!!!!

Wij hebben ook een fijne avond gehad, we zijn gezellig bij mn schoonouders geweest.
Wilco en Jarno hebben vuurwerk afgestoken en ik heb nog even met mn sterrenregen staan zwaaien.
Daniël heeft met mn schoonmoeder voor het raam staan kijken en die zei de hele tijd; BOEM en MOOOOI....

Met Voice gaat het nog steeds goed gelukkig!
Vanmorgen gezellig met Bar en Shaar een buitenritje gemaakt.
Ze waren ook lekker wakker.

Kims, wat een beslissing zeg, maar snap het ook wel, tis allemaal best druk.
En dan is het misschien het best om eerst even helemaal voor je opleiding te gaan.

Thirz, ik ben nog niet bij Carolien thuis geweest, probeer steeds wat af te spreken maar ze heeft het nogal druk met dr werk en ze zei dat ze eigenlijk een huisfeestje wil geven dus dan wil ik ook best komen... haha ben wel in voor een lien feestje!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:42

Ja het was wel verrekt koud he Nel? Maar wel lekker, paardjes hadden er behoorlijk zin in!

Jeetje Kim wat een beslissing... lijkt me wel erg moeilijk. Ben je niet bang dat je spijt krijgt als je straks afgestudeerd bent en meer tijd hebt? Ik zou het echt nooit over mn hart kunnen verkrijgen om te stoppen met shaar, voor mij is sharon echt mn kindje...

We zijn druk bezig met klussen in ons huis en het schiet al best op! Het kliklaminaat in de computerkamer en logeerkamer ligt er al en de zolder is bijna klaar. De vloerbedekking ligt al in de slaapkamer en op de overloop en we hebben al een aantal lampen opgehangen. Morgen nog wat lampen erbij hangen. Beneden moeten we alleen nog wat dingen ophangen en de plinten moeten nog gedaan worden, dan is het beneden klaar... We moeten wel nog een kast uit gaan zoeken voor op de slaapkamer... zucht, vergeten we steeds!

Owh trouwens; gelukkig nieuwjaar allemaal!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:20

Hoi, wat is het stil hier...

Fijn Bar dat het nu lekker opschiet met je huisje!

Ik zit saai thuis, normaal gesproken werk ik altijd op maandag.
Maar Daniël heeft koorts.

Nou Thirz, ik ga ook Voice alleen doen (voorlopig dan) Knipoog
Hoor net van Gerlien dat ze morgen aan 1 van dr voeten geopereerd gaat worden en dan moet ze heel lang thuis zitten.
En misschien moet haar andere voet ook nog een keer.
Ik hoop dat het me allemaal gaat lukken.

Maar ja ik hoop ook dat Gerlien dan weer normaal zonder pijn kan lopen want dat kon ze de laatste tijd niet goed meer.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 14:33

Ah Daniel dus nie bang van t vuurwerk Haha!
En logisch dat de paarden wakker zijn met dit weer. Brrrrr!

Gister de PPG ook weer overleefd; geen tenen of neuzen afgevroren, geen zandruiters oid, dus alles is goed gegaan Haha! Blijft leuk om die ruiters dan in die situatie te zien Ja
De paarden hadden alleen minder zin om naar huis te gaan geloof ik Clown Tarka moest even overtuigd worden, Don wilde daarna ook niet meer zo graag en Balou liever ook nie. Nanda stond met der voorbenen al halverwege de klep en dacht toen ook ineens "uh... ik hoef toch niet zo nodig naar huis geloof ik" Clown had net gezegd dat ze zo braaf was Huilen van het lachen Maargoed, ook die was weer snel overtuigd en stapte er zo in. Binnen een kwartier reden we weg met alles in geladen.

Hebben we toevallig een match deze week Kim? Ik heb donderdag om 6.47 de trein.

Enn... ik vind t maar koud vandaag! Brrrrrrrrrrrr

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:29

Ik vond t wel weer leuk gister, ruiters hebben weer genoten Ja Gelukkig alle paardjes ook weer veilig thuis gekomen!
Owjee Nel; wat heeft ze dan aan dr voeten? Komt vast goed toch met Voice doen? Anders kan je vast wel iemand hulp vragen Lachen En beterschap met Daniël!

Die wind van vandaag is echt heel gemeen, gaat overal doorheen! Dan liever meer vriezen en een zonnetje.. Of gewoon zomerse temperaturen, ook goed Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 21:02

Die wind is héél gemeen! Had me toch last van mn oren na t rondje met t hondje Bloos! Dacht dat t wel mee zou vallen, maar neehoor. Wat een snijwind! En idd, dan liever maar gewoon wat meer vriezen, als die wind maar weggaat! Scheve mond

PPG is een hoop geregel en een hoop gevlieg (al viel me dat gister ook alles mee!), maar die ruiters maken alles weer goed Haha!

Had Jade vandaag t extra knopje Mariek? Knipoog

En vanaaf weer ANTM en PC Pling lekker met een kop warme choc avondje bankhangen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:04

Ze heeft aan allebij dr voeten een vergroeiing.
Dat zit aan dr hiel, een soort bot te veel...
Ze kon de laatste tijd moeilijk lopen en rijden ging ook niet makkelijk.
Misschien gaat mellanie af en toe voice doen en verder is het gewoon steeds oppas regelen, dus ik hoop dat ik mn pony genoeg beweging kan geven en anders heb ik gelukkig de stapmolen nog, das echt een super uitvinding!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:30

Ik kan dr ook altijd voor je buiten zetten hoor Nel!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:19

Dankje Bar, ook voor vandaag!

Gisteravond laat had Daniël ineens 41 graden koorts, vanmorgen was het weer 39,5, maar ook nog veel te hoog!
Nu is het al iets gezakt gelukkig.

Eigenlijk zou ik Daniël vanmiddag even bij een oppas brengen zodat ik voice kon doen, maar door zn verhoging durf ik niet met hem weg te gaan.
Gelukkig wil barbara voice even voor mij doen!
Daar ben ik heel blij mee, weer een zorg minder!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:58

Jeetje da's wel heftig voor Gerlien zeg! Maar gelukkig dat er nu wat aan gedaan wordt, want voor haar werk is dat ook een probleem als ze niet goed kan lopen of staan! Zullen we met zijn allen een leuke kaart sturen? Fijn als jullie elkaar zo een beetje kunnen helpen op stal Nel en Bar! Duimen dat Daniël snel weer beter is: er zijn op het moment veel zieken!
Heb je lekker bankgehangen Anne? Heb ANTM opgenomen, nog niet gekeken, ga ik lekker vanavond doen! En wat hoorde ik gisteren: was er van het weekend al Boer zoekt vrouw? Heb ik dat helemaal gemist zeg, weet iemand of er nog leuke boeren waren?
Leuk hoor Bar, dat je huisje al zo opschiet! Ben erg benieuwd!
Hoe is het met Kims? Al een heel klein beetje aan het idee kunnen wennen?
Brrr het blijft wel koud zeg! Gisterenavond heb ik maar kort gereden, want die snijdende wind was zo koud dat ik er weinig lol meer in had! Vanochtend ging het rijden een stuk beter, al is het bij ons op het erf op sommige stukken nog glad, dus het was wel oppassen geblazen buiten de bak en in de hoeken van bak. Orson is in ieder geval lekker fris met dit weer Haha! Hij went al wel aan zijn hals (hij heeft een hals aan zijn deken nu) en stond tevreden in het zonnetje te eten toen ik hem terugzette op de paddock vanmorgen.
Nu weer lekker verder werken tot vanavond 21:30 uur... die vakantie was best lekker haha! Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:03

Kaart voor Gerlien is leuk idee Bianz Lachen Heb jij een adres ofzo Nel? Gaat t met Daniël al beter? En Boer zoekt vrouw zijn terugblikken, dus we konden niet uitzoeken of er potientiële mannen voor ons tussenzaten Clown Hoop dat ze weer met een nieuwe serie komen, vind t een leuk programma Ja
Kims: hoe vindt Febe de speelbal? Gebruikt ze m al? En wéér vergeten je House-dvd's mee te geven; een goede reden om snel weer eens af te spreken Knipoog

Vandaag door de ijzel niet veel meer dan wandelen in de bak gedaan, jammer dat een buitenritje dan niet kan! En hoe verzint ze t; Nous is weer hengstig Huilen van het lachen Weet echt niet hoe dat kan hoor! Zal niets anders opzitten dan weer wachten tot het over is. (Misschien toch maar laten dekken haha Clown )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:51

Vanavond WIDM!!! Haha!
Ja, hoe gaat het met Daniël Nel?
Die boer zoekt vrouw afleveringen waren wel leuk, maar van sommige van die mannen krijg je toch helemaal de rillingen Verdrietig
Fijn om te horen dat Orson een beetje aan zn opzetkraag gewend is, krijgt ie in ieder geval geen stijve nek! Lachen
Enne Thirz, ik denk toch dat je eens ernstig met Nous moet gaan praten haha. Volgens mij probeert ze je iets duidelijk te maken Tong uitsteken

Goed, ik ga maar even aan het werk. Ben al de hele week verschrikkelijk verkouden dus heb zin in een uitslaap-weekend.
Is het bij jullie koud? Hier valt het wel mee namelijk en die elfstedentocht zit er nog niet echt in...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 13:05

Hoi hoi,
Met Daniël gaat t al beter, die zit nu op t kinderdagverblijf, ik ga hem zo ophalen.
Hij had gister geen koorts meer en hij was zo vervelend aan t worden thuis, verveling denk ik en te veel energie.
Dus toch maar een ochtendje naar de kindjes gedaan daar raakt ie altijd lekker zn energie kwijt.
Ik had vanmorgen vrij, dus ben lekker al naar Voice geweest, Mellanie kwam proefrijden op Voice en dat ging goed.
Met dit weer is een binnenbak dus heerlijk, vindt het veeeeel te koud buiten...

Mellanie gaat voorlopig elke maandag en misschien dinsdags naar Voice zolang Gerlien eruit is.

Naar Gerlien een kaartje is een goed idee!
Ik weet niet het adres, weet wel waar ze woont maar weet alleen niet hoe het daar heet... haha handig he!
Maar volgende week ga ik bij dr op bezoek dus wil dan best een kaartje mee brengen hoor. ook goed?

Die Nous alweer hengstig, ik denk ook dat het een hint is.
Zoek een leuke hengst uit....... zou ik zeggen Knipoog

Bar, vanmorgen hebben de dames weer bij elkaar in het bakje gestaan, Voice liep een tijdje achter shaar aan maar shaar liep steeds weg... Voice; wacht nou ik wil snuffelen...
Ze kregen in ieder geval beweging op die manier. Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:51

Haha treintje gespeeld dus! Ik ga nu even naar stal, eens kijken of ik kan longeren in de buitenbak, anders heeft ze een dagje vrij vandaag, moet namelijk om 16.45 in domburg zijn voor mn functioneringsgesprek bij mn oom...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:55

Succes Bar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:04

Shaar is echt helemaal geflipt.... had geen tijd om te rijden vandaag, dus wilde longeren. Maar de buitenbak was best hard, dus heb alleen even laten stappen en kleine stukjes rustig laten draven. Madam was echter superwakker en heeft 1x echt hoog gestijgerd. Aangezien ik t nogal koud had ben ik binnen aan de hand gaan uitstappen, had shaar dr onderdeken alvast opgedaan zodat ze t niet koud zou krijgen. Paar rondjes rustig gestapt en opeens ontplofte ze! Echt 4 benen van de grond en keihard bokken joh en weer omhoog komen. Ze liep echt in piaffe naast me. Je mag eigenlijk niet longeren in de binnenbak, maar ik kon echt niet normaal met dr lopen, om de paar meter explodeerde ze en vloog ze alle kanten op, dus even mn longeerlijn langer gelaten. Begon ze keihard te crossen en bokken joh! Na 5 min was ze t kwijt en heb ik nog wat rondjes met dr gestapt...
Ik merk echt dat ze zoveel energie heeft die ze niet goed kwijt kan met dit weer... morgen zet ik echt mn cap op en hang in mn slof eraan, want ik vrees weer een enorme rodeo (heb heel de week al een bommetje onder mn kont!)...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:14

En, overleven alle paardjes de kou? Pfff wat een weer he! Zijn er nog schaatsers gesignaleerd of valt het mee? Brrr lijkt me erg koud om te rijden met dit weer.

Gelukkig is Daniël weer beter Nel. Zielig he als je kindje ziek is. Dan zou je het zó over willen nemen.

Nou Bar, ben erg benieuwd naar je huisje! Heb je niet toevallig al foto's oid?

Anne, wéér geen match deze week. Ik moest van maandag t/m woensdag naar school van 08:30 tot 17:30. Ik moest dus om 06:16 vertrekken en was pas om 20:25 thuis. Pffff. Ik heb Febe in 4 dagen tijd bij elkaar echt maar een uurtje gezien ofzo :'( Niet tof... Maar gelukkig ben ik morgen en het weekend vrij Lachen
Vanaf maandag heb ik stage en dat is helemaal pittig. Maargoed, het is niet anders. Ik moet mn diploma halen Lachen

Vandaag zijn we met Floortje naar de trimster geweest Huilen van het lachen Ze is niet meer om aan te zien. Wat een gedrocht hahaha.
Hier een foto die nog heel erg mee valt. Het is me niet goed gelukt om haar goed op de foto te krijgen.
Afbeelding
Op onze site staan meer foto's van Floortje.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:28

Sorry Kim, kheb dr heel hard uitgelachen eerlijk gezegd! Arme Floor!

Keuken
Afbeelding

Afbeelding

Ramen aan de achterkant
Afbeelding

Trap naar boven
Afbeelding

Trap naar zolder
Afbeelding

Hier nog vieze badkamer (onder die kraan komt nog een bad)
Afbeelding

Wc boven (wcrolhouder enzo hangen nu al op)
Afbeelding

Voorkant huis (met vriendje en mijn moeder) = al oudere foto, het ziet er nu anders uit, stoep ligt er en er is een gemetseld muurtje
Afbeelding

Er is echt al superveel veranderd weer.... had vanavond mn fototoestel meegenomen, is de batterij leeg Boos!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:49

Whahahaha sorry Floor maar ik lach je toe hihi

Bar, echt heel leuk die lime tegeltjes in de keuken! en de badkamer is ook lekker fris om te zien Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:36

Fijn Nel dat je wat hulp hebt!
Whaha, die Floor Huilen van het lachen Clown Maar fijn dat ze nu van de klitten af is!
Wel pittig op stage, maar denk ik ook wel leuk weer wat praktijk; ik kijk alweer uit naar je avonturen Knipoog
Gaaf je huis Bar; ben benieuwd naar jullie inrichting erbij Ja
WIDM was weer spannend he...ik verdenkt nu alweer alles en iedereen *LOL*

Paardjes staan met dit weer ook binnen, je kan niet op de paddocks komen! En de Braamhof kan zo een choco-kraam beginnen voor al die schaatsers Clown Dit is 3e dag dat we weinig kunnen doen qua rijden; wel vervelend hoor, gelukkig houdt Nous zich aardig rustig. Hopelijk kunnen we van het weekend wel rijden, geven ze weer wat beter weer af.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:54

Kims, haha ik moest ook even lachen om floor haha...
Druk druk druk met school en stage!
Ja als je kindje ziek is neem je t graag over ja.
Tis zo zielig, gister ging ik hem ophalen van t kinderdagverblijf en toen had ie al weer koorts.
Dus nu zitten we weer even thuis.

Ziet er goed uit Bar, mooie keuken en je badkamer ziet er ook goed uit!
En shaar het bommetje, tja met dit weer zijn de meeste denk ik zo gek als een deur.
Gister toen mellanie binnen op voice ree toen ging voice er ook al een paar keer vandoor.

Thirz, jammer hoor dat jullie niet kunnen rijden.
Tis ook zo koud!
Zin om binnenkort anders een keer mee te gaan naar voice?