Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Heli staat toch niet echt nog buiten?
Sily schreef:Nou Sjon niet pesten!
Jetta schreef:Hij regent wel schoon!
Dat is sjielig hoor johnvt schreef:Sily schreef:Nou Sjon niet pesten!
Tuurlijk staat hij binnen, je denkt toch niet als ik een lege box zou zien waarvan ik weet dat er een paardje in hoort te staan dat ik hier dan vrolijk zit te BOKKEN
haha tante Jet weer in de bocht!!!!!! 
Hij staat binnen! DOOS!
door de regen!Nu staan ze lekker droog. Jetta schreef:John, de bovendeuren van Renk en Evita zijn dicht, ze hadden een privézwembaddoor de regen!Nu staan ze lekker droog.
Jetta schreef::+ Hij staat binnen! DOOS!
Ik was pas om 20.30 op stal, alles stond tevreden binnen in het stalletje!![]()
John, de bovendeuren van Renk en Evita zijn dicht, ze hadden een privézwembaddoor de regen!Nu staan ze lekker droog.
Citaat:O, ik ben vandaag uit de snackbar gestuurd, ze vond me te druk.
Puh....kan je het je voorstellen?
Citaat:Had het gezien, zijn nog steeds dicht de meeste trouwens voor de zekerheid vannnacht
goldflower schreef:Citaat:O, ik ben vandaag uit de snackbar gestuurd, ze vond me te druk.
Puh....kan je het je voorstellen?
Pfff kan t me nie voorstellen jij en druk
goldflower schreef:Citaat:Had het gezien, zijn nog steeds dicht de meeste trouwens voor de zekerheid vannnacht
Die van Gold ook dan ,anders regent t zo in
Sily schreef:Hahahahahaha ze vroeg zelfs nog aan Ro of ik altijd zo was.
Zegt die nog ja ook![]()
Maar ik stond ernaast en heb gewoon ikke lief geroepen, daarna kreeg ik de autosleutels van Ro dus die vrouw moet wel serieus gedacht hebben dat we niet goedwijs waren hahahaha