X_Michelle_X schreef:eh, mijn benen zijn ook erg lang hoor elise!!
Maar mijn benen kloppen niet met m'n lichaam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovestimba schreef:haha ik woon niet echt bij jou in de buurt maar hier in huissen heb je broeken in alle lengte maten en ze zijn meestal niet echt duur. maar wel super kwaliteit, hoe kwam het dan dat je uit je broek scheurde
lovestimba schreef:http://link.marktplaats.nl/447083350
wat vinden jullie van dat paardje ben eigelijk een beetje op zoek naar een ander paard weet niet waaromXD
Faya__ schreef:Succes met je broeken Elise, maar ik keek in het sweater en t-shirt topic en daar was het een paar euro goedkoperen als meer bestellen kan het toch alleen nog maar goedkoper worden, vind het een beetje zonde om te veel te betalen.
Elise95 schreef:Faya__ schreef:Succes met je broeken Elise, maar ik keek in het sweater en t-shirt topic en daar was het een paar euro goedkoperen als meer bestellen kan het toch alleen nog maar goedkoper worden, vind het een beetje zonde om te veel te betalen.
Ik kan het ook zo doen. Ik weet niet of er iemand al had betaald? Maar dat jullie eerst bestellen. Dan reken ik maandag uit wat het per persoon gaat kosten en dan maken jullie het over. Vind ik ook goed. Maakt mij niet uitKon namelijk nu alleen de begin prijzen zien. Bij bepaalde hoogte krijgen we korting.
Zullen we dat anders doen?