ze heeft genoeg keus! ze reed zondag ook op sandor
Ineke2
Geplaatst: 15-02-11 14:04
Debby deed Eben toch Kelly, is die gestopt dan?
@ Melis, veel plezier!!
loveseben
Geplaatst: 15-02-11 18:49
Annemarie heeft verschillende aanbiedingen gehad Ik heb gezegd, probeer alles en doe wat je hart je ingeeft Dus morgen gaat ze Eep proberen en voor hetzelfde geld vind ze hem helemaal niks Maar als je het niet probeert, weet je het niet Dus Eep is morgen een soort van proefkonijn hahaha Als hij maar niet gaat hippen als een konijn
loveseben
Geplaatst: 15-02-11 18:50
Ineke2 schreef:
Debby deed Eben toch Kelly, is die gestopt dan?
Vind je het goed als ik daar later op terug kom Zit nogal gecompliceerd in elkaar
loveseben
Geplaatst: 15-02-11 18:52
deniejs schreef:
loveseben schreef:
Wie de bal kaatst.......
nou merkte vanmiddag idd iets op stal! je bent idd lekker bezig kel
Was geheel ongepland en totaal niet nodig geweest Maar soms lopen dingen nou eenmaal zo, helaas
Ik ga vandaag tante vanessa uithangen Mn nichtje is er vanuit lelystad, supergezellig! (meisje van 1,5... zoooooo lieeeeeeeef)
Carla_
Geplaatst: 16-02-11 12:15
@ kel ik ben ook wel een beetje beneiuwt waarom debby gestopt is. maar zoals je al zei daar kom je nog op terug.
@nous ben echt zooooooo beniuewt!! spanend joh! gedeeld 2e is nogal wat!
pff ik ben net 1,5 uur bezig geweest met die nieuwsbrief hoop dat de leden onder ons hier er wat aan hebben de 2e brief is te verwachte rond eind maart begin april tenzij er in de tussentijd iets gebeurt natuurlijk.
@vanes heb lekker alles bijgelezen hoor! haha heerlijk!!
Car: heb m gelezen hoor! Maareh.. t zijn perCenTages en geen perSenRages Leuk dat de eerste clinic ook op komst is! Maar zoals je weet hoef ik aan deze niet mee te doen
maar je kan natuurlijk altijd lid worden als je wilt! Ook zonder dat je wedstrijden rijd! (misschien wel een goede tip voor je als je ook een keer aan een clinic mee zou willen doen, meestal hoef je als lid minder te betalen )
dan moet je ff mailtje sturen naar de vereniging want dat weet ik niet... Voor mij kost t 20 euro per jaar maar weet niet wat je betaald als je geen wedstrijden rijd.. en je hoeft er niet zo veel voor te doen hoor!
__Melis__
Geplaatst: 16-02-11 12:58
leentje13 schreef:
Haha oke Wat kost het lidmaatschap en moet je er nog wat voor doen??
Voor niet-startende leden kost het lidmaatschap 17.50, voor wel startende leden 20 euro. Er zit een corve-beurt aan vast 1 x per jaar. De dag voor de wedstrijd helpen met schoonmaken e.d.