Haha, top! Hoop dat het lukt. Iig geen theorie, dat is zeker
Danseresje
Geplaatst: 30-01-14 23:55
We hadden vandaag het idee voor theorie huiswerk Aangezien de figuren soms erg moeilijk blijken
Saskia89
Geplaatst: 31-01-14 00:15
Voltes?
Danseresje
Geplaatst: 31-01-14 22:19
Nee, die gaan nog wel! Evenals de gebroken lijnen! Op de volte door een S van hand veranderen op meerdere manier. Rechtsom een linksomkeert maken en en linksom een rechtsomkeert maken, blijken ook altijd wel moeilijk. En dan natuurlijk nog de figuren binnen caroussel!
Ik snapte het altijd wel. Alleen laatst Aad met die gekke S, toen had ik echt geen idee wat ie nu wilde. Door een S van hand veranderen, no problem, maar er moesten allemaal gekke bochtjes in
Danseresje
Geplaatst: 31-01-14 22:48
We moesten hem van de week weer doen! De mensen op mijn volte waren blij met mij !
Hahaha, is dat een nieuw onderdeel? Ik was echt aan het smokkelen om te zorgen dat ik niet voorop reed (Had eerlijk gezegd ook niet naar de uitleg geluisterd haha)
Aad vond het wel leuk om het nogmaals uit te laten voeren geloof ik!!!! Dinsdag reed ik niet voorop, maar kwam ik uiteindelijk toch voorop om dat figuur te maken, haha!
Bij de Ripse Paardendagen hadden ze een carrousel demonstratie, maar dat was echt knap! Ook dat je af en toe dacht van oehhhh dat gaat bijna fout . Ook met zn vieren naast elkaar enz, echt wel grappig om te zien!
En dapper zeg Milou, eerst bootcamp en dan paardrijden! Ik wil ook weer gaan sporten maar bij mij komt er telkens niet van .
Wilde eigenlijk morgen mijn nieuwe hardloopschoenen gaan uitproberen, maar net bij bootcamp mijn bilspier verrekt. Lopen is gevoelig.....hoop nu vooral dat ik vanavond mijn bedje goed uitkom....moet nog 2 nachten werken !
Nou, kon vanochtend nog niet eens normaal wandelen zonder pijn.......weet dus niet of rennen een goed idee gaat zijn! Kan nu op zich beetje lopen, maar wordt een lange nacht denk ik. Heb kort geslapen, ook omdat ik mijn draai niet meer kon vinden. Verder loop ik nog niet heel soepel....kortom, wordt vast een topnacht!
Ach, de rest ging over kansloze caroussel en moeilijke figuren, daar heb je weinig aan gemist! Het is idd vervelend die spier.....schoot er zo in vanochtend tijdens bootcamp!
Hoe is het in jullie paleisje? Al wat meer orde in de chaos?
Geeft niet hoor ik heb alleen voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar om 0900 wil rijden want 1000 is gewoon teveel haasten en dat is niet relaxed meer. Heb je vrijdag de 28ste ook nachtdienst? anders kunnen we het dan ook doen als dat makkelijker is voor jou Milou?
Danseresje
Geplaatst: 01-02-14 23:05
Er is nu ook geen plek om 10u, er rijdt een beginner. Zelf rij ik namelijk liever wel om 10u, haha! Maar daarom dat ik nu dus wel in de les van 9u rij! De 28e zit ik ook in de nacht, ga er die donderdag al in!
Aaaarrrgggghhh! Wat een mooi weer om een rondje te gaan hardlopen! Maar ja, doe het maar niet met die bolster van mij.....ben ik vannacht helemaal manke nelis! Doe maar niet!!!!!!!!!!!!
Ik kan beide dagen, alleen ff kijken qua vervoer. Gewoon heeeel hard mijn best doen de 17e. Balen milou van je verrekte spier, hopelijk kan je met werk ook beetje rustig aan doen, dat het wat rust kan hebben. En lekker antoinette, nu al genieten voor de aga samen met de hondjes! ik ben heel benieuwd naar lass en jullie paleisje.
Vanochtend weer met mazzel op pad geweest. In begin was hij nogal traag, maar op de terugweg zat de turbo erin. Weer eens wat foto's gemaakt op de bavo. En op de terugweg nog een traumaheli, die tussen n206 en leeweg van het land wegvloog. Was niet erg interessant voor mazzel. Hopelijk is het morgen weer zulk droog weer.