edit; want toen was jt nog vanaf 12..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Iriss schreef:xSannee schreef:Haha ik vind Ceasar echt cool
ja ik snap wel dat ze de leeftijd van JT omhoog hebben gedaan trouwens.
ja bij 12 jaar zaten er een heleboel tussen die niet zo goed konden rijden, en het is als je 17/18 bent ook minder leuk met ook 12 jarigen in je groep

Fammiie_x schreef:Maar op de holterweg bij het filmpje blijf ik nog redelijk lang bij de groep vind ik (ik had verwacht dat ik gelijk achter kwam te liggen)
Omdat sommige zeiden dat die wel langzaam was enzo
Me ruiterbewijs zal wel leuk zijn als ik dat op hem mag doen
Maar dat zal hem wel niet worden aangezien ik halverwege de week met opstapje moest opstappen XD
Het is wel beter voor een paard zijn rug, maar ik denk niet dat het mag met het ruiterbewijs

Dus die draait om (180 graden) en schiet de rij uit. Zo terug het pad op waar we vandaan kwamen. Achter me kwamen 3 andere pony's aan en ik reed daar, op een op hol geslagen pony met kippenkracht. En opeens roept die begeleider echt keihard: SANNEE REMMEEEEN want als ik doorgereden was moest ik een drukke weg over.
Dus met veel moeite heb ik mijn ponyomgedraait waardoor die 3 pony;s achter mij ook remde. en toen reden we weer heel rustig terug xD En die andere begeleider was die 2 meisjes helemaal aan het uitschelden xD 
xSannee schreef:haha ik kon ook nog niet erg goed rijden toen ik 12 was
Toen heb ik mijn eerste buitenrit gemaakt, op ponykamp op mijn eigen manege. Was meteen een ramp
D'r kwamen 2 mensjes met hun eigen pony's keihard naar ons toe gegaloppeerd en mijn pony dacht: WegwezenDus die draait om (180 graden) en schiet de rij uit. Zo terug het pad op waar we vandaan kwamen. Achter me kwamen 3 andere pony's aan en ik reed daar, op een op hol geslagen pony met kippenkracht. En opeens roept die begeleider echt keihard: SANNEE REMMEEEEN want als ik doorgereden was moest ik een drukke weg over.
Dus met veel moeite heb ik mijn ponyomgedraait waardoor die 3 pony;s achter mij ook remde. en toen reden we weer heel rustig terug xD En die andere begeleider was die 2 meisjes helemaal aan het uitschelden xD