ATE schreef:Hahahaha...zeker, ze zei U tegen melief grietje die lenny
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
Shenavallie schreef:Is de droes dan al voorbij? Tenslotte blijft het virus na het openbarsten van een droesbult nog zeker 3 tot 6 weken in de omgeving hangen....?
Als ik wil blijven werken waar ik nu zit, zal ik namelijk voorlopig toch echt uit de buurt van stal moeten blijven... Lijkt me niet echt waarschijnlijk dat er nu mensen van buitenaf voor een wedstrijd komen?
Hackie schreef:Fijn dat je weer internet hebtHoi Allemaal
Internet was afgesloten, als je hier binnen een week niet betaald wordt je afgesloten (zijn hier een beetje langzaam met betalen, dus dat is de enige manier)
Maar het duurt wel weer 10 dagen voor je aangesloten bent.
Was het een beetje zat om op het kleine (grote) beeldscherm van mijn BlackBerry te kijken.
Veulenfotos zijn aan het uploaden, ah ze is zo lief
, ik zou niet zonder kunnen hihhihihii
.
. Shenavallie schreef:Is de droes dan al voorbij? Tenslotte blijft het virus na het openbarsten van een droesbult nog zeker 3 tot 6 weken in de omgeving hangen....?
Als ik wil blijven werken waar ik nu zit, zal ik namelijk voorlopig toch echt uit de buurt van stal moeten blijven... Lijkt me niet echt waarschijnlijk dat er nu mensen van buitenaf voor een wedstrijd komen?
. Heb heerlijk op mijn luchtbed in mijn zwembad(je) liggen dobberen
. Daarnet een even de BBQ aangezet voor een saté'tje en kleine kippenpootjes. Een lekkere salade erbij, en klaar....heerlijk
! Zei al tegen Erik dat ik een klein beetje een vakantie-gevoel had, hahahaha. Ook een heerlijk gevoel om nu nog 2 dagen vrij te zijn
.
ATE schreef:Johanna
heeft net een katje gehaald tja en wat denk je het is een half persje en lijkt maar 2 weken oud terwijl hij 7 weken is ontstoken oogjes en heel klein ja daar val ik voor he komt goed lucky je bent bij ons in goede handen