meelen schreef:ATE schreef:
ja denk het wel en dan moet ik morgen hele dag werken
Oh oh, nou sterkte dan maar alvast.
Misschien is het wel rustig morgen en kun je wat eerder weg.
ik hoop dat het heel druk word wat vaak wel zo is na de feest dagen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:ik was al vroeg op vandaag ben toen met me pa ff naar graf van peter geweest
kon eerst ff niet vinden zijn steen lag onder de sneeuw

ATE schreef:nee ik kom er niet echt veel denk 4 keer per jaar sterfdag verjaardag nieuwjaarsdag en soms als linda ff heenwil
je vind er dan ook niks maar is altijd wel heel rustgevend als je daar loopt

meelen schreef:ATE schreef:nee ik kom er niet echt veel denk 4 keer per jaar sterfdag verjaardag nieuwjaarsdag en soms als linda ff heenwil
Dat is waar. Ik ging er wel eens bij zitten, en dan ga je herinneringen ophalen in je gedachten.
Misschien is het ook maar beter om het nu eens af te sluiten, maar vergeten doe ik het nooit en bovendien heb ik een foto van hem in de kamer staan met z'n eerste schoentjes erbij.

ATE schreef:meelen schreef:Heeft Linda er minder moeite mee dan Nadine?
nadine wil echt nooit mee die vind het verschrikkelijk
linda die loopt te huppelen
nadine is er meer mee bezig als linda maar die was dan ook een echt pappa meisje en ook ouder dan linda dat peter stierf
meelen schreef:ATE schreef:nee ik kom er niet echt veel denk 4 keer per jaar sterfdag verjaardag nieuwjaarsdag en soms als linda ff heenwil
Dat is waar. Ik ging er wel eens bij zitten, en dan ga je herinneringen ophalen in je gedachten.
Misschien is het ook maar beter om het nu eens af te sluiten, maar vergeten doe ik het nooit en bovendien heb ik een foto van hem in de kamer staan met z'n eerste schoentjes erbij.

ATE schreef:meelen schreef:
de herinneringen die zal je altijd bij je dragen daar heb je geen graf voor nodig
winnitou schreef:Daniellee_ schreef:HAPPY NEW YEAR!!!! Met al de beste wensen vanuit het zonniige Cyprus!!
en was het leuk om oud en nieuw op Cyprus te vieren.
Veel zonnige uurtjes gewenst in 2010

meelen schreef:ATE schreef:
de herinneringen die zal je altijd bij je dragen daar heb je geen graf voor nodig
Dat weet ik wel natuurlijk, maar er is dan geen plekje meer waar ik voor mijn gevoel even bij hem ben.
En daar heb ik een beetje moeite mee. Het is dan zo definitief...weg is weg (is wel moeilijk om uit te leggen hoor)
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ben vanmorgen dus voor het eerst naar het knuffeluurtje geweest. Ben stout geweestwant ik heb een uurtje met First in de binnenbak gewandeld (en hij heeft nog heel even los gestaan). Het ging wel helemaal tegen mijn gevoel in maar ik was niet de enige. Ik ben er wel erg blij om want morgen kan je ook pas weer na 17:00 uur wat met je paard doen i.v.m. de lessen. De stapmolen gaat First niet meer in, die vind ik echt levens gevaarlijk nu. Ik wist wel dat er een gat in zat, maar had dat gat nog niet van dicht bij gezien. Het is gewoon een diepe betonnen af (of op) stap. Gisteren zag ik er een pony instaan en die moest gewoon een mega sprong maken. Morgen gaat er een mail naar Diana van mijn kant, heb gehoord dat meer mensen dat gaan doen of al gedaan hebben. Ik hoop echt dat ze er snel wat aan gaan doen.
Nou zeg, ik zag van de week ook al dat die stapmolen er niet uit ziet. Echt niet normaal hoor.
Gelijk heb je dat je een mailtje gaat sturen, ben benieuwd naar de reaktie van DB.
. ATE schreef:ik was al vroeg op vandaag ben toen met me pa ff naar graf van peter geweest
kon eerst ff niet vinden zijn steen lag onder de sneeuw
meelen schreef:winnitou schreef:heb een trekkabel/veer bij mijn paps geleend en de kabels/snoeren achter de kasten wand weggewerkt. Nu nog mijn tv meubel bewerken zodat alles er weer in past maar denk dat dat klusje maar even moet blijven liggen voordat ik de buren ga storen en tot ik fit ben, want ik moet zeggen dat ik best wel gaperig ben op dit moment, volgens mij is mijn bedje al aan het roepen
Hee, wat goed dat het gelukt is met de trekveer.
Heb wel waardering voor je hoor dat je dat allemaal maar zelf doet.

ATE schreef:meelen schreef:oh oh, nou sterkte dan maar alvast.
Misschien is het wel rustig morgen en kun je wat eerder weg.
ik hoop dat het heel druk word wat vaak wel zo is na de feest dagen