Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ik lag in m'n bedje, maar er ligt een vreselijke vent naast me, hahaha.
Eigenlijk is het helemaal niet om te lachen........ hij snurkt, ligt te draaien, ligt te kletsen maar ik versta er geen moer van en hij ligt te herkouwen of iets in die richting.
Oh ja, ik kreeg ook nog een knie'tje tegen m'n achterste.
Jullie liggen vast allemaal al te slapen, alhoewel ATE misschien ligt te zwijmelen over een nieuw paard.

meelen schreef:ATE schreef:weet zeker dat xan morgen alles ff terug leest hihihihihihiih
Geen idee, ze is wel altijd nieuwschierig (he Xan?), dus wie weet.

winnitou schreef:of ik ga morgen om een uur of half zes de vin ophangen, lekker boren........ha ha, waarom ben ik zo netjes opgevoed.....maar doe wel mijn schoenen met hakken aan morgen als ik mijn bed uitkom, tik tik tik tik
of een touwtje met een steentje er aan en dat naar beneden slingeren
xan schreef:meelen schreef:
hahahahaha ik weet nu dat "die man" nog niet heeft teruggebeld.
Gaat vast over dat mooie paardje.![]()
Maar heb nog steeds niet teruggelezen, en nu zijn jullie alweer een eind verder !!!

Nicole1995 schreef:meelen schreef:Ik lag in m'n bedje, maar er ligt een vreselijke vent naast me, hahaha.
Eigenlijk is het helemaal niet om te lachen........ hij snurkt, ligt te draaien, ligt te kletsen maar ik versta er geen moer van en hij ligt te herkouwen of iets in die richting.
Oh ja, ik kreeg ook nog een knie'tje tegen m'n achterste.
Jullie liggen vast allemaal al te slapen, alhoewel ATE misschien ligt te zwijmelen over een nieuw paard.
Hihihihahahahha,sorry Meelen maar ik moet er zo om grinniken.Heb het ff voorgelezen aan mijn husby hihi.Eigelijk moet ik harder lachen maar wilde je niet uitlachen hoor.

xan schreef:meelen schreef:
hahahahaha ik weet nu dat "die man" nog niet heeft teruggebeld.
Gaat vast over dat mooie paardje.![]()
Maar heb nog steeds niet teruggelezen, en nu zijn jullie alweer een eind verder !!!
meelen schreef:LIQUITA schreef:en straks is het: