Vanacht was het weer half 6

Maar mennnnnn, wat hebben wij het leuk gehaddddd

En heb nog energie genoeg... wil weer uit
Oehlalalaa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Oehlalalaa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. 
!
?
. 

!
!!
! Als klein meisje al paardenfreak
. 

! 

Iriis_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 keer 3de met 184 punten!!Dus 2 winstputennn
![]()
![]()
Ben echt blijjjjjj!! Voor mijn gevoel ging het ook ECHT lekker! dus ik ben echt blij dat dat beloond is met deze punten

Sabinee__ schreef:Ik ben blij !
*lijst*

Manon_S schreef:Wat heb ik weer een heerlijke middag gehad met de Shetjes! Sabine was mee dus zijn we gaan fietsen met de pony's.
Ik had Slash naast de fiets, en Sabine had Dotje naast zich.
Slash liep vanaf het begin al lekker braaf mee, maar Dotje was iets te enthousiast dus die stond te springen haha.
Op een gegeven moment liep Dotje ook heel braaf mee met de fiets.
Na een redelijk lang stukje kwamen we bij het strandje uit, bij de Noorderplassen.
Slash ging gelijk het water in, en ging lekker stampen in het water. Dotje bekeek het véél liever van een afstandje.
Maar ook Dotje ging tot mijn grote verbazing het water in. Voor we het wisten waren de paarden aan het zwemmen.
Ja idd, wij moesten dan ook redelijk ver het water in zodat ze konden zwemmen, maar Sabine was degene die in haar onderbroek stond haha.
Ik had alleen me broek tot me knieeen opgerold, vond het wel best zo haha.
Daarna hebben we met ze gerend over het zand en hebben de kleine mannen een flink aantal keren lekker gerold.
Ontzettend leuk om te zien dat ze zo aan het genieten waren.
Daarna hadden we ze even laten opdrogen in het zonnetje en hebben we ze even laten grazen,
het leken net zandmonstertjes, zo erg zaten ze onder.
Tot slot nog even met ze gerend door het zand en zijn we weer richting stal gegaan.
In een relaxtempo en het zonnetje op ons gezicht zijn we tevreden met genietende paardjes naar huis gekeerd.
Ze waren echt heel moe geworden dat zag je wel, zijn ze natuurlijk niet gewend om zoveel te doen en te zien op 1 dag.
Sabine had wat fototjes gemaakt van de pony's in het water, dat wilde ik heel graag, want is echt een leuke herrinnering aan deze dag.
Was top Sabine, erg leuk dat je mee was.
.
. Moeten we vaker doen
.