Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josewoos schreef:En van de week heb ik zijn dreadlock staart eens helemaal uitgeplozen en ontklit. En nu zit er toch een staart op!! Wauw, echt mega!

mAnDyXX schreef:Ja dat is waar!wieltjes aan sporen is niet onvriendelijk. Als ze goed gebruikt worden. Wel zag ik gisteren tijdens het springen een ruiter met grove sporen en dat paard had aan bij de kanten precies van de spoor plek gewoon wonden zitten..
Dominiqueee schreef:josewoos schreef:En van de week heb ik zijn dreadlock staart eens helemaal uitgeplozen en ontklit. En nu zit er toch een staart op!! Wauw, echt mega!
Hihi, dat is vast een heel werk geweest! Het is vast een gigantisch mooie bos nu!
Als je de staart mooi/schoon/uit te klit wilt houden, zou ik 'm als ik jou was invlechten van boven tot onder. Doen ze bij western paarden ook vaak. Als ze dan op stal staan ziet het er niet uit, maar op wedstrijd zijn die staarten mooi joh!
Gave rijfoto's trouwens! Hij loopt af en toe wel te diep, maar dat komt nog wel!

Maar ik wou der dit weekend geen deken opdoen ik vond het aardig warm
Bij Rosa die maandag ook al!
mAnDyXX schreef:haha oke ik ga maandag Alfie zijn deken opdoen. Ik ben benieuwd hoelang die heel blijft die wordt zijn eerste deken.. Ze is ook al een teddy beertje aan het wordenMaar ik wou der dit weekend geen deken opdoen ik vond het aardig warm
LieZ_Horses schreef:mAnDyXX schreef:haha oke ik ga maandag Alfie zijn deken opdoen. Ik ben benieuwd hoelang die heel blijft die wordt zijn eerste deken.. Ze is ook al een teddy beertje aan het wordenMaar ik wou der dit weekend geen deken opdoen ik vond het aardig warm
Haha, nou maar hopen dat die deken het aardig lang vol gaat houden.