Astor schreef:Flevolander schreef:Debsel komt in M3D4 of tewel gewoon 3D4 want de M staat voor MBO
Wist ik al dat die M voor MBO staat en de D staat natuurlijk voor dieren =)
Dierverzorging
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Flevolander schreef:Debsel komt in M3D4 of tewel gewoon 3D4 want de M staat voor MBO
Wist ik al dat die M voor MBO staat en de D staat natuurlijk voor dieren =)
Flevolander schreef:Dierverzorging

!!
! Astor schreef:Ik dacht dat je al weg was Manon!!
Heb je het gelezen meis? We komen in klas M1D4
Maar mooi dat weer gezellig was, maar wel jammer dat ze zo liep te klooien en dat ze weer zoveel struikelde.
Lijkt me best vervelend en eng als ze dat steeds doen
Fijne vakantie alvast!

?
!
!
Wil ik ook wel
.
.
. Manon_S schreef:Hee Kirsten.
Ligt eraan waar we rijden, zelf op vlak gras struikeld ze.
Ze is teveel bezig met rondkijken en dingen observeren en vergeet ze weleens haar benen op te tillen.
Maar het begint beetje vervelend te worden, vooral als ze bij 1 rit al 3x op dr knieeen terecht komt bij het struikelen.
Nee ik val er niet af, wel lig ik bijna op dr nek omdat je zo snel naar voren genomen word door al dat gewicht.
Maar het zadel houd me heel goed op mijn plek, het is een boomloos zadel wat super lekker zit en je kunt ook opzij springende paarden beter uitzitten dan een dressuurzadel bijvoorbeeld.
Kan je proberen goed te blijven drijven en der hoofd wat hoger te houden ofzo? Want meestal als ze aan de teugel rijden struikelen ze sneller dan als ze met hun hoofd hoger zittne. Weet niet of zij dat doet.
Manon_S schreef:Maarja Monique en Laszlo gaan kijken of ze nog wat van de hoeven kunnen weghalen.
Dat de hoeven wat korter zijn.
Dat hielp de vorige keer ook wie weet als we nog wat eraf halen dat het dan weer helpt.
Maarja als dat niet helpt dan moeten we kijken of haar gedrag wat betreft struikelen vanzelf slijt..
Wie weet zijn dr hoeven morgen al kort gemaakt door Monique en kan ik gelijk zien of het helpt.
Ik ga nu even een lekkere douche nemen en morgen lekker vroeg op.
Doeg!!
? Deraf schrapen ofzo
!
Diegene met een beetje donkere huid, zwart/donkerbruine haar met krul en ze maakt altijd de lekkerste dingen maar er zitten heel veel calorieën in
Flevolander schreef:vijlen lijkt me