bij ons hebben ze erg veel pony's en wat minder paarden maar nogsteeds veel..
iedereen vind piaff leuk, maar ik word er toch het meest op ingedeeld
en ik vind andere paarden ook wel leuk paar piaff t leukste en picasso is ook errug leuk die kan ik wel rond rijden enzo, piaff wil dat vaak niet, dies te gestrest daarvoor!
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-10 23:48
Haha leuke namen Piaff, Picasso
Die van ons zijn allemaal wel nageeflijk te rijden, zijn stuk voor stuk ook mooie dieren. Op veel maneges hier heb je van die ingezakte diertjes
bij ons zijn ze niet allemaal rond te rijden, als je heel hard je best doet soms misschien de laatste 5 minuten.. maar het gaat wel steeds beter.. de pony's zijn er eigenlijk maar een paar die t kunnen, op 2 handen te tellen van de 50 pony's
Op manege hebben ze er aardig wat waarvan er aardig wat rond te rijden zijn. Op school een stuk op 20/25 en daar zitten stugge jongens bij maar als je heeeeel goed je best doet op een paar na zijn die ook nog wel rond te rijden.
ik wil gewoon weer is in de buurt van een paard komen... het is donderdag al 4 weken geleden dat ik voor het laatst een paard zag en aanraakte... goh wat zal ik een spierpijn hebben als ik weer kan paardrijden... we gaan voor de deadline dat ik rond pasen weer op me paard zit... zodat ik dat weekend er na lekker met me paard weer door de bossen kan rijden... weer lekker naar stroe, ik ga wel mee me paard ook maar zou het toch fijn vinden om ook te kunnen rijden