Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Vandaag is VIP ingeslapen. Ik heb er een beetje naar gevoel van. Natuurlijk is het beter zo, maar toch..... Ik heb erg met Tamara te doen.

LIQUITA schreef:Tytje schreef:Hmmm....duimen dat het goed nieuws is.Tyrone is naar Utrecht geweest en daar hebben ze hem voor 3 maanden goedgekeurd. Zijn pees leek beter te gaan, hoewel hij verrekt van de pijn, ook in zijn rug. Dus of dit nu goed nieuws is? Hij wordt wel op een landje gezet, dus gelukkig geen box rust meer.Tytje schreef:Hoe laat moet je zondag? gewoon bij Bon Ami?Ik heb zondag een wedstrijd, was al druk aan het oefenen vanmorgen. Val staat nu weer op stal en dat merk ik wel met rijden, hij vindt het moeilijk om te ontspannen.

LIQUITA schreef:
[/quote]
xan schreef:LIQUITA schreef:
[/quote]Tytje schreef:Hmmm...jammer dan kan ik helaas niet komen kijken. Dan wens ik je alvast heel veel succesIk moet om 10.07 en 10.35 bij Bon Ami.
meelen schreef:Ik ookNou vooruit.![]()
Ik heb gestemd hoor.
.
. ATE schreef:ik heb de bekeuring binnen van de bosrit 60 euries
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Hmmm...jammer dan kan ik helaas niet komen kijken. Dan wens ik je alvast heel veel succesIk moet om 10.07 en 10.35 bij Bon Ami..
Tytje schreef:ATE schreef:ik heb de bekeuring binnen van de bosrit 60 euries
Oja, dat is ook zo. Hoeveel krijg je p.p.?

Tytje schreef:ATE schreef:ik heb de bekeuring binnen van de bosrit 60 euries
Oja, dat is ook zo. Hoeveel krijg je p.p.?