Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fionaa

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:29

OKe! nou ik ben nu thuis.. had tot uur of half 2 stage gelopen.. Ben aardig moe.. en best last van de bijwerkingen! Jammer genoeg.. zit er vocht in mn voet...

Verder met jullie alles goed?
Enn nee dat wist ik niet dat je t zelf kan doen.. maar ik heb niet zomaar een boom?! ;)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:40

Balen fioon!
De boom kun je gewoon bij ff winkel halen. En anders kan het in ff winkel zo erin gezet worden!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:25

Als je weet welke je moet hebben kun je hem idd zo bij de winkel halen!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:05

Halloo :)
Ook weer even een berichtje van mij!
Regiofinale van de zitcompetitie is nou al 2x verplaatst!
Zou eerst op 6 juni in Kwadijk zijn, toen op 20 juni in Emmeloord, en nu weer 6 juni in Woudenberg... Heb eerlijk gezegd geen idee waarom het telkens verplaatst wordt.. :S
Ik ben trouwens al vet lang goed bezig nu voor school! Moet allerlei opdrachten maken over ethiek en communicatieve vaardigheden en die moeten we ook inleveren om onze punten te krijgen. Nou ik ben nu maar alles aan het maken, dan kan ik het ook mooi snel inleveren! :)
(Beetje jammer alleen dat het van de vorige periode ook ingeleverd moet worden en dat moet ik ook allemaal nog maken :D )

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:29

Hahahaha, ach, die achterstand moet toch nog wel in te halen zijn Merel? Wel goed bezig inderdaad! Lekker even volhouden zo!

Even iets totaal anders, weet niet of jullie er mee bezig zijn of niet hoor, maar gaan jullie stemmen en hebben jullie al enig idee wat? Ik heb nog nooit gestemd maar mijn lieve vriendje vindt dat ik wel moet stemmen omdat ook mijn mening telt (ik denk wat maakt mijn stem nou uit op al die mensen, maar wat als al die mensen dat gaan denken snap je?) dus ik heb net de test gedaan op www.stemwijzer.nl en ben nu is alle standpunten een beetje aan het bekijken.. maar wat een gedoe, daar kom ik nog niet zomaar uit!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:30

Ik heb het af! :D

Ik heb al wel eerder gestemd, vind het altijd wel moeilijk te bepalen wat ik ga stemmen. Vooral ook omdat veel dingen nu nog helemaal niet van belang zijn bij mij, zoals hypotheekrente-aftrek en al dat soort dingen.
Heb de stemwijzer al wel gedaan, weet niet meer wat eruit kwam. Maar ga me er ook maar weer eens in verdiepen volgende week!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:28

Ik stem ook meestal wel, ga het nu ook steeds interessanter vinden, vooral ivm de woningmarkt en ik wil ws de komende 4 jaar wel ergens een huisje kopen :)
Dit is ook een handige site om te vergelijken wat de standpunten van de verschillende partijen zijn: http://www.google.nl/intl/nl/landing/ve ... mmas2010/#
@Fiona wat balen dat je weer vocht in je voet hebt! Is het vandaag alweer wat gezakt? Rustig aan he, niet overhaasten!
Denk je dat je zadel er morgen weer is? Anders moet ik even iets anders verzinnen :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:55

Joyce, niet zeuren, gewoon zonder zadel in de les! :P
Ik was van plan om op tijd op te staan en iets nuttigs te gaan doen, lig alleen nog steeds in mn bedje :D Ben lui!
Toch zo maar eens onder de douche en iets uit gaan voeren!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:47

Hehe, ik wilde ook wat gaan doen Merel maar dat is ook nog niet gelukt.. Moet nog een muziekje vinden voor de lessencompetitie, voor m'n kleine kindjes. Iets met Cowboy's en Indianen.
Dit weekend ook nog buitenrijweekend, dus weer aardig druk :)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:55

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:22

Haha ja die had ik uiteraard ook gevonden.. maar dat wordt em niet. Krijg straks CD'tje wat Anjo heeft gebruikt voor de carrousel op de open dag :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:28

Joyce, jaa t zakt wel af.. :) Gelukkig.. Baal alleen erg van die bijwerkingen, en nog snel moe..

mn zadel is er! werd ter plekke gedaan, moet alleen de beugels er aan doen! dus succes! ;) Heb in 27 een zoute liksteen, als je t wilt mag je m morgen wel ophangen anders doe ik dat zondag! En ook een nieuwe frontriem maar dat doe ik zondag wel <3 O:)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:23

Is goed! Ik hang die steen vandaag wel even op :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:27

Nou mel weer thuis! Heerlijk!
Ga der ook weer zelf doen. Je merkt toch gewoon als iemand anders je paard doet. Soms gaat het prima, maar mel is natuurlijk niet ff makkelijkste, en dan merk je het snel.
Het is nu even afwachten tot de scan, nog 15 dagen :) tot die tijd heeft ze beetje vakantie :+ wel lekker naar buiten in de paddock. Niet op het land, want als er een afgaat wordt ze gek..

Fioon, ik heb nu popcorn met poedersuiker :=

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 07:39

haha, lekker hoor Aniek! Goede oude tijd toch?! :D
Nog een x met Nemo? ;)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:22

Straks weer proberen op Ursje :) En mn nieuwe frontriem op mn hoofdstel doen.. En mn kastjes en ik gaan er weer aangeloven! Even opruimen!!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:44

Inderdaad fioon! Ja doen we gauw!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:29

Zoo.. ik hier ook weer na een druk weekend!
Lekker hoor Fioon dat je weer kan rijden!
Aniek, Fijn dat Mel weer terug is. Hopen dat de scan goed nieuws geeft straks.

Nou ik had buitenrijweekend, maar 3 personen. Wel druk want die vrouw had op d'r 10e voor 't laatst gereden (en was nu ruim 40 ofzo) d'r zoontje van 12 was 1x een weekje op kamp geweest en het nichtje reed al 25 jaar.. Dus lekker gemengd.
Afijn ging goed, moest alleen gister ochtend vroeg weg want doe altijd de zondag een lange rit (3 uur). Dus om kwart voor 7 wilden ze ontbijten en we moesten om 8 uur weg. Dus ik stond om kwart over 6 ontbijtje te maken :Z Toen ik terug kwam snel lunch gemaakt en daarna meteen aan de gang gegaan want mijn eerste groep moest om kwart over 12 voor de lessencompetitie. Lekker rennen en vliegen de hele dag! Maar was wel heel gezellig en leuk!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:30

En toen was het weer stil.. :+

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:01

Tsja, heb zo weinig te vertellen...

Maar Aniek, zat even te kijken door wat voor hengst Mel gedekt is. Maar waarom heb je gekozen voor een pony hengst? Wil je liever een kleiner veulen? Ben daar wel nieuwsgierig naar! :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:15

Mel is te klein gebleven paard. Haar vader is ruim 1.70..
Omdat Mel nu natuurlijk in juli 16 (!) wordt en best smal en tenger gebouwd is natuurlijk, de keus voor een pony.
Ik heb zelf nooit wat gehad met paarden, altijd pony's :D
En om dan te kiezen voor een grote hengst, ben ik bang voor complicaties. Ze zeggen wel dat het veulen zich aanpast aan de baarmoeder, maar die gewrichten van een paarden veulen zullen altijd groter zijn dan die van een pony veulen.
Daarbij komt dat Mel een hoop body en rust mist.. Dat heb ik bij deze hengst gevonden. Hij vult haar prima aan!
Het is de bedoeling om het veulen als 'opvolger' van mel te gebruiken, en aangezien ik pony's leuker vindt.. ;)
Plus dat hij ook fokt richting de grootte van de moeder. Mel is 1,56 en hij is 1,47. Dus daar tussen in zal het wat worden. Ik ben natuurlijk ook niet zo groot :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:20

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 19:33

Geniaal die column! Je zal het maar echt vinden zo'n briefje, als ouder zijnde!
Duidelijk Aniek, denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt. Welke hengst was het ook alweer? Misschien heb ik daar over heen gelezen..

Whoehoeee ik ga morgenavond mét Maarten naar Zeeland én het wordt vet mooi weer! Heb al meerdere malen geprobeerd om met Maarten naar m'n ouders te gaan maar elke keer kwam er weer wat tussen. Van de winter steeds sneeuw, toen weer tentamens, daarna weer drukte van mijn kant enz. enz.
Kijk er echt naar uit om te laten zien waar ik opgegroeid ben!
Kreeg van de week ook een smsje van m'n vorige bazin dat er al 2 merries hebben geveulend dus daar gaan we uiteraard ook even kijken! Heb er zin in!!!!!!!!!!!!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 19:40

Super leuk maartje!
Mel is gedekt door di caprio du bois. Als je op zijn naam in mijn onder schrift klikt :) als je m ziet :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:06

Oh ja! Die ken ik wel.. stom dat ik over je onderschrift heen heb gekeken! Leuke hengst!