Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Helaas.........geen tips voor Middelburg, ik ben er ook nog nooit geweest.
Er is vast wel wat info op i-net te vinden.

winnitou schreef:Je hebt een handig vent met computers en hij is nog leuk ook?
Een prettig gezelschap volgens mij!

winnitou schreef:Ga de boel afsluiten en zo de deur uit. Tot vanavond dan maar weer!
meelen schreef:winnitou schreef:Je hebt een handig vent met computers en hij is nog leuk ook?
Een prettig gezelschap volgens mij!
Dank je.![]()
Ja, met Ron kun je wel lachen hoor.

meelen schreef:Hier http://www.visitmiddelburg.nl/default.asp?m=1 vind je vast wel wat leuks tussen.
of deze
http://www.inmiddelburguit.nl/item/ontspanning.htm
Daar staat ook iets over een paardentram, er staat alleen niet bij of die nu nog rijdt.
winnitou schreef:Thanks! Ik ga vandaag niet rijden. Bedoel je dat Juul morgenavond jou zadel nog kan lenen en dat hij dat ook weet? Rijdt Henk dan niet met jou zadel? Donderdagochtend ben ik er ook, alleen niet zo heel vroeg.waar is toch iedereen, kan ik eindelijk op iedere plek in huis gaan zitten bokken is er niemand on line. Nou gezellig hoor.
Liquita, mijn zadel hangt nog in je kast, kun je die nog gebruiken als je je eigen zadel nog niet terug hebt (Juul weet het ook). Woensdagavond is Henk er en die heeft een sleutel (Xan heeft er ook een) en donderdagochtend ben ik er weer. dan heb ik het zadel ook nodig, heb om 9.30 uur priveles.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Thanks! Ik ga vandaag niet rijden. Bedoel je dat Juul morgenavond jou zadel nog kan lenen en dat hij dat ook weet? Rijdt Henk dan niet met jou zadel? Donderdagochtend ben ik er ook, alleen niet zo heel vroeg.waar is toch iedereen, kan ik eindelijk op iedere plek in huis gaan zitten bokken is er niemand on line. Nou gezellig hoor.
Liquita, mijn zadel hangt nog in je kast, kun je die nog gebruiken als je je eigen zadel nog niet terug hebt (Juul weet het ook). Woensdagavond is Henk er en die heeft een sleutel (Xan heeft er ook een) en donderdagochtend ben ik er weer. dan heb ik het zadel ook nodig, heb om 9.30 uur priveles.
winnitou schreef:Oke...dat is heel fijnHenk rijdt met het zadel van Angelo, Juul weet dat hij mijn zadel kan pakken (ligt toch in jouw kast). Als je donderdag nog niet je zadel hebt kun je de mijne pakken, ik heb les van 9.30-10.00 (agenda tijd) daarna kun je hem pakken.
. Haal jij dan donderdagochtend je zadel uit mijn kast? ik ben er namelijk woensdagavond zelf niet.LIQUITA schreef:winnitou schreef:Oke...dat is heel fijnHenk rijdt met het zadel van Angelo, Juul weet dat hij mijn zadel kan pakken (ligt toch in jouw kast). Als je donderdag nog niet je zadel hebt kun je de mijne pakken, ik heb les van 9.30-10.00 (agenda tijd) daarna kun je hem pakken.. Haal jij dan donderdagochtend je zadel uit mijn kast? ik ben er namelijk woensdagavond zelf niet.
Mijn zadel is klaar, maar helaas kan ik hem morgen niet ophalen. Dus dat wordt donderdag pas.
winnitou schreef:Ow oke...zelfs dat is al geregeld. Helemaal super, je bent geweldigJuul zou hem evt aan Henk geven woensdagavond (Henk heft de sleutel) en anders hal ik het zadel zelf uit je kast.
.
!!!! LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ow oke...zelfs dat is al geregeld. Helemaal super, je bent geweldigJuul zou hem evt aan Henk geven woensdagavond (Henk heft de sleutel) en anders hal ik het zadel zelf uit je kast..
Nogmaals, heel erg bedankt...ik ben er super blij mee![]()
!!!!