Stal Baraq

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lady_Tamzz

Re: Stal Baraq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:43

Hoop echt dat ze haar heeft..

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:45

ik heb het nu 5 keer geprobeerd, ik zal lynn niet verder storen en ik denk dat ze het nu even te druk heeft met andere zaken dus het is even afwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:46

debsey zou de nu nog eigenaren van het nieuwe paard bellen, katia soraya's ouders, maar haar telefoon ligt eruit, dit kan dus niet

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:48

Lynn verdient sowieso een bos bloemen...wel of geen Paloma, zij heeft zich zo ontzettend ingezet.
Ik ben ontzettend benieuwd!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:49

Dus lynn is ergens met trailer en niet bereikbaar.
Paloma is richting belgie
Belt iemand Anouk nog om te vragen of weet zij nix?
Belt iemand de ouders van Alison nog?

Ik ga uit mn vel en anouk en alison moeten mij niet.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:51

Cars schreef:
Ik log net weer in en heb de laatste bladzijdes gelezen van het topic....

Mischien ben ik argwanend maar er klopt toch helemaal niets meer van het verhaal.
Paloma naar Lynn,Paloma naar Murpy,Plaoma naar Ariabian en dan naar Lynn,Paloma bij vriendin onee toch mee met handelaar in Belgie Ziek

Rond 2 uur zou Paloma opgehaald zijn door de handelaar en rond die tijd is Lynn gaan rijden(waarom laat je iemand vertrekken met trailer als je huilend de boel probeert tegen te houden)

Met wie zijn de afspraken gemaakt omtrent Paloma.
Dit moet toch in overleg gegaan zijn.
Sorayalover en arabiannogwat zijn minderjarig.
Heeft dan niemand contact gehad met de ouders van Alison...is dit allemaal per pb geregeld?????

Ik heb inmiddels al wat mindere zaken gelezen omtrent Paloma en hoop niet dat dit waar is...ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in.

Arabian_girl is niet minderjarig hoor Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:51

Ik begrijp er niks meer van! Ik ben een aantal uurtjes offline geweest vandaar...
Hoe is het nu met Paloma? Ik neem aan dat de plannen nog niet veranderd zijn?

Dus dat het dier naar Belgie gaat ?

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:53

Ik snap er ook niets van, het zal afwachten zijn totdat ze weer terug zijn en het verhaal kunnen uitleggen/vertellen

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:53

we weten op dit moment even niets, ik heb lynn geprobeerd te bellen maar zij neemt niet op dus ik er van uit dat ze nog bij anouk is of ieder geval in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:55

Hipstr, stel dat het waar is wat je zegt, hoe kan ze dan bokken als ze zo slecht ligt? Hebben ze tegenwoordig labtops in ziekenhuizen?

De reaktie van de ouders kan ik mij goed voorstellen. Mensen die niks met paarden hebben zien ze als rookvlees. Dat wij daar nu zo emotioneel over doen, is iets wat bij tal van Nederlanders anders ligt, boterhammenworst of lekker biefstuk, knolhobbelen is niet hun ding. Als mijn dochter bijna dodelijk verongelukt omdat dat 4benige harige hobbieding schopt, en ik heb niks met paarden, gaat hij weg en dan naar de slacht voordat hij een kind doodschopt.

Bokt vindt dat snielig, het paard heeft ineens iets medisch en moet naar een eerste klas kliniek, maar de ouders zijn het zat en geven hun kind een andere pony, een andere voordat het weer fout gaat en het kind van 17 is er bang van geworden, kan mij voorstellen, wij zijn er met zijn allen niet bij geweest.

Al met al is alles wat aangedikt, door omstandigheden als waarheden wat verdraaid, gaat zo makkelijk op internet zo lekker anoniem, maar echt anoniem blijkt het ook weer niet te zijn. Liever pony weg dan dat hij wegrot in een donker stalletje ergens achteraf. Dan zou idd de slacht nog een redding zijn als het arme ding weer ergens komt. Kwa stokmaat toch snel weer bij een kind en dat gaat er weer iets fout.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:59

dus als er een pony trapt van schrikt, gaat ie naar de slacht bij jou? terwijl er andere kopers zijn die weten van de problemen enz?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:59

Dat ze de pony verkopen kan ik me zeker voorstellen Ja
Ook niets mis mee omdat te doen.
Maar direct naar de slacht..nee daar heb ik geen begrip voor.
Laat daar maar iemand met verstand over paarden over beslissen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-07 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:00

Arghhh, zit me druk te maken voornamelijk om Lynn, vind het zo banketstaaf voor haar. Daarnaast zal Paloma nu ook wel over de zeik zijn v/d stress

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:01

ik kan lynn over 5 minuten terugbellen

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:02

Hou mijn hart vast!!
Ben heel erg benieuwd...

Edit: Ik hoor hier helemaal niet, sorry, maar zit dit de hele tijd al te volgen, vandaar. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 02-02-07 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:02

Jah ik ook heel erg!!!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:03

Ik ben heel erg benieuwd ja hoe het nu verder gaat....
LYNN.... In ieder geval TOP dat je dit doet !! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:03

dees_daan schreef:
dus als er een pony trapt van schrikt, gaat ie naar de slacht bij jou? terwijl er andere kopers zijn die weten van de problemen enz?

Je leest het zo dat je het zo als jij zegt kunt interpreteren. Ten eerste heb ik het niet over mij zelf, maar dat is bokt Haha!

Dat het dier schrikt; was je er bij??

Jij laat je ook lekker opnaaien, zoals heel bokt weer doet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:05

dat schreef soraya zelf dat hij schrok Lachen

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:06

russel schreef:
dees_daan schreef:

Je leest het zo dat je het zo als jij zegt kunt interpreteren. Ten eerste heb ik het niet over mij zelf, maar dat is bokt Haha!

Er was wel meer aan de hand met deze pony. Iedereen maakt er inderdaad weer wat anders van.. Laten we gewoon even afwachten op het telefoontje van Lynn

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:06

ga nu bellen

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:07

Alison is sinds vorige week uit het ziekenhuis.
Het is waar wat ik zeg dat Alison slecht gelegen heeft en hiuerdoor geschrokken is, en weet zeker dat de slacht niet echt haar idee was. Lachen Als minderjarige hebben je ouders hier over iets te zeggen , en sommige ouders luisteren gewoon niet hoe hard je ook gek wordt snap je.
Verder over die slacht enzo weet verder niks, weet alleen dat Arabian_girl wou dat Paloma naar lynn ging want ze vroeg vammidag of ik kwam helpen maar kon niet.

Over Lody , ik ken haar niet maar kwam heel raar ons stal topic binnen vallen, en zei dat ze in Steenbergen woonde en toen opeens in Halsteren. Er is toen gezegt dat het kan zijn dat heen schaduw acount is. Lachen Hier weet ik niks zeker van.
Er is een keer een ruzie geweest op een pension stal, mensen stoken erkaar dan gewoon op dus neem niet te veel serieus over mensen die zulke dingen zeggen. Lachen
Jullie weten hoe dat gaat. Hoe dan ook jullie hebben zelf gezien dat Arabian_Girl haar best echt wel doet , zoals iedereen hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:08

arabian wel, in tegenstelling tot diegene die het zou horen te doen....

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:09

Dus we hopen op een goed einde ! Haha!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:09

Murphy1982 schreef:
ga nu bellen

Ik ben erg beniewd