Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cars schreef:Ik log net weer in en heb de laatste bladzijdes gelezen van het topic....
Mischien ben ik argwanend maar er klopt toch helemaal niets meer van het verhaal.
Paloma naar Lynn,Paloma naar Murpy,Plaoma naar Ariabian en dan naar Lynn,Paloma bij vriendin onee toch mee met handelaar in Belgie![]()
Rond 2 uur zou Paloma opgehaald zijn door de handelaar en rond die tijd is Lynn gaan rijden(waarom laat je iemand vertrekken met trailer als je huilend de boel probeert tegen te houden)
Met wie zijn de afspraken gemaakt omtrent Paloma.
Dit moet toch in overleg gegaan zijn.
Sorayalover en arabiannogwat zijn minderjarig.
Heeft dan niemand contact gehad met de ouders van Alison...is dit allemaal per pb geregeld?????
Ik heb inmiddels al wat mindere zaken gelezen omtrent Paloma en hoop niet dat dit waar is...ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in.
dees_daan schreef:dus als er een pony trapt van schrikt, gaat ie naar de slacht bij jou? terwijl er andere kopers zijn die weten van de problemen enz?
russel schreef:dees_daan schreef:dus als er een pony trapt van schrikt, gaat ie naar de slacht bij jou? terwijl er andere kopers zijn die weten van de problemen enz?
Je leest het zo dat je het zo als jij zegt kunt interpreteren. Ten eerste heb ik het niet over mij zelf, maar dat is bokt![]()
Murphy1982 schreef:ga nu bellen