Ha, Collin wordt weer een levensgenieter, haha. Wat zo'n blessure wel niet met je kan doen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ha, Collin wordt weer een levensgenieter, haha. Wat zo'n blessure wel niet met je kan doen.
maar het doet mij ook wel goed om te horen dat hij zo vrolijk is dan. Hij raakt weer uit de depressiviteit ofzo XD
flapdrol die het is
Heb er al helemaal zin in.
Volgens mij hebben wij wel 20 minuten op een volte gestapt (met de rest van de groep welke er ook nog waren) voordat de hele club weer compleet was.

Roy geeft echt fijn les, dat is wel eens veel minder geweest. Ik leer nu echt wel heel veel van hem!
ga ik eens kijken of ik daar terecht kan dan. Lijkt me gezellie. Haha, Roy geeft wel lekker les ja, ligt me gewoon wat meer dan Rachel. 
Wij rijden gewoon altijd op 2 handen, en je mag eigenlijk zelf bepalen wanneer en óf je gaat galopperen enzo
En daar moesten we in een rijtje op 1 hand, en allemaal tegelijk dezelfde oefeningen doen enzo
Nee, niet mijn ding
Rachel doet graag allemaal oefeningetjes allemaal samen en daar word ik inderdaad niet zo vrolijk van. 
Ik merk ook dat ik wel zelfstandiger ben geworden nadat ik Milva bijgereden had. Maar Rachel ging bij ons van 'ja en nu gaan we wijken' 'en nu gaan we op de grote volte, en de volte sluiten' en ik heb dan zoiets van ja, zulke dingen kan ik ook zelf bedenken 

druk met de jury cursus 
Zaterdag (A) ??
Ik heb ook wel weer eens zin om te zwemmen in centerparcs!