Dankje Jolien 
Hmm kan me voorstellen dat je er dan niet blij mee was ja. En waarom moest Astrid dan in haar eentje terug? Belachelijk zeg
Maar ja zoiets heb ik ook een keer gehad. Gingen we in Drenthe paardjes huren. Was zonder begeleiding. We waren met z'n vijven, konden allemaal rijden, maar van een paar was het al weer een poosje geleden dat ze gereden hadden. Dus zij kregen allemaal superbrave slome fjordjes, en ik mocht een (niet helemaal pure, maar de spirit zat er wel in XD) arabier meenemen... Dat was om te beginnen wel redelijk lastig, want mevrouw wilde alleen maar terug naar de hengst in de wei, en liep bovendien in een dubbel zo snel tempo als de rest. Nou ja, ik had dat beest uiteindelijk onder controle, ging prima, en we hebben toch lekker gereden....tot we bij een zandvlakte kwamen. Ja, daar hadden ze ons níet voor gewaarschuwd, en daar zijn ze kennelijk rengalop gewend, dus bit tussen de tanden en gaan met die banaan!
Haha dat was flink schrikken.
Rachel geeft op zich ook wel fijn les; heb in 1 les veel geleerd en heb ook wel de gouden tip van haar gehad wat het rijden op Vincent betreft. Maar toch hoeft het voor mij niet meer dan eens in de zoveel tijd, want haar aanpak ligt me dan toch minder; ik vind het fijn om met mijn paard mijn eigen gang te kunnen gaan en dan bij de instructeur terecht te kunnen voor tips ter verbetering en voor de puntjes op de i...maar dat het rijden uit eigen initiatief blijft.