Ach Djammie komt dr wel weer bovenop! Ik ben nu weer in Den Haag (voor alle dieren thuis + konijnenopvang) dus hij had deze week sowieso rust gehad.. mn ouders & zussie passen op hem.
We waren er snel bij dus hij heeft niet over het hek kunnen klimmen Gelukkig maar, dan had ie ergere schade gehad vrees ik.. Trouwens, je had bonita moeten zien!! Ze leefde helemaal op en showen dat ze deed! Zag je zo'n hengst door de wei showen en ernaast zo'n oude fjord die zich ook opeens helemaal uitsloofd! Ze was opeens een paar jaartjes jonger
Nou lieve mensen, ik ga nog even mijn koffer inpakken en mijn treinreisje uitprinten (want hoewel ik het nu wel weet, ben je wel flink de sjaak als je een trein mist op de route naar het Lamoen) en dan vertrek ik vanavond richting Markelo
Jaa, echt super! Ik zit al helemaal te plannen wat ik mee moet nemen enzo, ik kan echt niet wachten! Zal ik 2 of 3 broeken meenemen?
Zwartwitje
Geplaatst: 30-07-09 10:13
Ja dat is ook mijn dilemma elke keer weer (net als welke slippers ik meeneem, welke shirtjes ik meeneem, welke jas ik meeneem etc) Ik heb laatst een hele mooie fijne broek gekocht, die ik wel de hele week aan zou willen houden maar dat gaat een beetje stinken. Ik denk dat ik nog 1 andere broek meeneem, maar het is maar net wat je zelf prettig/hygienisch vindt
Ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt. Zonnig met wat wolkenvelden en een graadje of 22/24 vind ik wel prima, en dan 's nachts wat buitjes zodat de paden niet zo droog zijn en het land er een beetje smakelijk bij ligt voor de pony's, wat jij? Zullen we dat even bestellen bij Erwin Krol?
Ik hoorde trouwens van Jannette dat er een meisje toch niet meegaat vanwege een hersenschudding dus we zijn met zijn 13'en, met 4 leiding (Fenna is er dit jaar ook bij) = 17 man in totaal. Rosa en ik hadden al bedacht dat we dan het eerste hokje met de twee bedden als tweede leidinghokje bombarderen, en dat betekent dus dat er een van de meiden op de stretcher moet - het wordt volle bak (ook aan tafel en in de bak met rijden etc) maar het gaat vast en zeker lukken, we maken er iig iets gezellig van, toch?
Haha ik zou even na de weersverwachting kijken wordt er veel regen verwacht zou ik er 3 mee nemen anders heb je er denk ik aan 2 wel genoeg.
Ik hoop voor jullie dat Erwin Krol dat even voor jullie kan regelen
Pff dat wordt mooi druk dan is er geen mogelijkheid de groep in 2en te delen met de lessen?
Anne_26
Geplaatst: 30-07-09 23:38
Oja slippers! Dat moet ik niet vergeten inderdaad. Was ze vorig jaar wel vergeten en dat was echt wel handig geweest Nah, ik kijk nog wel even wat ik doe met die 3e broek en of het past.. Liever 2 shirtjes meer mee Ik hoop inderdaad ook echt dat het mooi weer wordt! Liever niet zo dat er telkens kans is op een bui (zonder zekerheid Weet even niet meer hoe je dat noemt) maar ook weer niet te droog inderdaad Hopen maar.. Ja, dat meisje met die hersenschuddig was Aritha, daar had ik al een beetje mee gekrabbeld op hyves via de lamoenhyve. Echt sneu voor d'r Oeh, nog gewoon 4 dagen!
Dat ziet er prima uit! Wel wat warm, ik hoop niet dat dat betekent dat het donderdag en vrijdag heel warm wordt en/of gaat onweren ofzo maargoed, dat zien we dan wel weer. Ook maar 50% kans op zonneschijn, wat ook betekent dat er wat wolkjes zullen zijn; erg fijn tijdens het rijden, dan bak je niet zo snel aan. Maar als het zou gaan regenen is een derde broek idd wel zo fijn, hoewel ik me kan herinneren dat de mevrouw van de eerste kampeerboerderij zo vriendelijk was om al onze broeken in de droger te doen toen het de hele dag had geregend!
Wat jammer inderdaad van Aritha, je verheugt je een half jaar lang op ponykamp en dan kun je ineens toch niet mee
Slippers is wel handig voor onder de douche en als het warm is en je toch even niks met de paarden gaat doen. Vergeet trouwens ook niet je zonnebrandcreme en eventueel wat geld om lekkers te kopen en voor bij de Mac op donderdag!
Marjolein, als we echt les gaan geven doen we inderdaad de groep opsplitsen anders wordt het wel erg druk in de bak. Maar op maandagochtend doen we altijd de pony's verdelen, waarbij we de meiden gelijk laten rijden om te kijken of de combinatie met de pony goed is, en dan kan het niet anders dan dat je de hele groep in de bak laat rijden. We doen dan namelijk een soort rouleringssysteem; iedereen rijdt vijf of zes pony's om te kijken welke het beste bij ze past, er wordt dus telkens gewisseld.
Nou, jij ook dan maar heel veel plezier! Geniet er van, waar gaan jullie ongeveer heen?
Anne, ik bedenk me net dat als je je slippers vergeet, je die van mij wel mag lenen, ik heb ze namelijk alleen mee voor onder de douche. Verder heb ik mijn birkenstocks-slippers mee en rijschoenen
Veel plezier Marjolein! Haha, nu ga ik mijn slippers niet meer vergeten denk ik nu we er zo over praten.. Maar alsnog bedankt voor het aanbod
Woow, het weer ziet er inderdaad echt perfect uit! Hopen maar dat het de waarheid is Doe toch maar 2 broeken want ik weet nu al dat ik die 3e dan niet ga dragen. Die andere 2 zijn te mooi Alleen nog morgen chaps kopen en dan ben ik er echt klaar voor
Haha.. staat dat erop? Ghehe, nee we gaan idd niet zwemmen. Wie weet kunnen we, als het maandag of dinsdag al heel warm is, op de manege wat waterspelletjes doen om een beetje af te koelen maar of je je bikini daarbij aantrekt moet je helemaal zelf weten
Ja 30 graden is echt van de gekken. We moeten maar zorgen dat we flink wat flessen water bij ons hebben voor onderweg en dat we rustig aan doen. En dat er op de pauzeplaatsen voldoende water aanwezig is voor de pony's
Ik hoop trouwens niet dat er veel vliegen enzo zijn. Nouja, zal vast wel maar dat is altijd zo irritant.. En wespen! Nou, ik neem maar geen bikini mee hoor. Kan altijd nog in ondergoed of shirt ofzo Hmpf, nog steeds 2 dagen Tijd, ga sneller!