Ik hoop dat hij weer snel geneest en nog veel plezier.

Nog 2 dagen! Ik heb er zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig maar, dan had ie ergere schade gehad vrees ik.. Trouwens, je had bonita moeten zien!! Ze leefde helemaal op en showen dat ze deed!
!
!
beetje zin in?

(net als welke slippers ik meeneem, welke shirtjes ik meeneem, welke jas ik meeneem etc)
maar dat gaat een beetje stinken. Ik denk dat ik nog 1 andere broek meeneem, maar het is maar net wat je zelf prettig/hygienisch vindt 

dus we zijn met zijn 13'en, met 4 leiding (Fenna is er dit jaar ook bij) = 17 man in totaal. Rosa en ik hadden al bedacht dat we dan het eerste hokje met de twee bedden als tweede leidinghokje bombarderen, en dat betekent dus dat er een van de meiden op de stretcher moet - het wordt volle bak (ook aan tafel en in de bak met rijden etc) maar het gaat vast en zeker lukken, we maken er iig iets gezellig van, toch?

Weet even niet meer hoe je dat noemt) maar ook weer niet te droog inderdaad
Hopen maar..
Wel wat warm, ik hoop niet dat dat betekent dat het donderdag en vrijdag heel warm wordt en/of gaat onweren ofzo
maargoed, dat zien we dan wel weer. 

Maar alsnog bedankt voor het aanbod 
Hopen maar dat het de waarheid is
Doe toch maar 2 broeken want ik weet nu al dat ik die 3e dan niet ga dragen. Die andere 2 zijn te mooi 
)

Leuk! 
En wespen! 

Tijd, ga sneller!