50000 voor een ruin
...voor minder heb je ook fatsoenlijke hoor.....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...voor minder heb je ook fatsoenlijke hoor.....
Wat een mafkees was dat...zijn tranquilizer was uitgewerkt en hij brak de hele stal af...later klom hij bijna uit zijn box en ik weet ook niet hoe die veewagen eruit zag en of ze daadwerkelijk in Italië zijn aangekomen
Tinky12 schreef:Och...moet heel eerlijk zeggen...ik heb er maar weinig gezien waarvan ik denk...hmja..leuk paard.Ben niet zo'n arab-fan.Vaak zijn ze veel te springerig en hysterisch![]()
Maar goed...ieder z'n meug....en soms is een paard gewoon een genot om naar te kijken ongeacht het ras![]()
Aan de andere kant heb ik ze ook gehad van een hele oude stam...zoals een echte arab hoort te zijn.Vriendelijk,coöperatief en rustig...dat waren heerlijke dieren.Die man kocht ze ook alleen bij die fokkerij en liet ze invliegen....mooie diertjes ook.
. Ze is een 8-jarige KWPN merrie (van Democraat x Equador). Nu heb ik wat vraagjes, want eerste eigen paard, en misschien kunnen jullie helpen.
I am back
Boottocht over de Donau, naar de opera geweest, uit geweest (vannacht), echt geweldig. Stonden daar vet uit ons dak te gaan te schreeuwen en mee te bleren enzo
Het leuke was dat er best veel mensen mee gegaan waren. We stonden daar dus gewoon met een paar advokaten (waarvan 1 ruim 60), de office manager de accountant enzo, echt leuk! En de oudste advokaat ging echt totaal uit z'n dak, echt, we hebben in een deuk gelegen. Vanochtend alweer om 7.30 op (ik tenminste, de meeste andere ook wel geloof ik) en lekker wezen badderen, was ook echt lekker! Kortom: "het waren 3 fantastische dagen!"

ladyjoy schreef:Tinky12 schreef:Och...moet heel eerlijk zeggen...ik heb er maar weinig gezien waarvan ik denk...hmja..leuk paard.Ben niet zo'n arab-fan.Vaak zijn ze veel te springerig en hysterisch![]()
Maar goed...ieder z'n meug....en soms is een paard gewoon een genot om naar te kijken ongeacht het ras![]()
Aan de andere kant heb ik ze ook gehad van een hele oude stam...zoals een echte arab hoort te zijn.Vriendelijk,coöperatief en rustig...dat waren heerlijke dieren.Die man kocht ze ook alleen bij die fokkerij en liet ze invliegen....mooie diertjes ook.
Hhmmm.. nou Yen is een volbloed Arabje, en zij kan heel 'showerig' zijn. Maar aan de andere kant kan ze ook als een mak lammetje achter je aan lopen, met of zonder halster. Soms lijkt ze net een ezel, dan staat ze er zo rustig en droog bij haha.

(moot is niet zo dominant)
zeker een maand of 2 te laat.PattyOosten schreef:Ik heb (als ze goedgekeurd wordt) een paard gekocht. Ze is een 8-jarige KWPN merrie (van Democraat x Equador). Nu heb ik wat vraagjes, want eerste eigen paard, en misschien kunnen jullie helpen.
Vraag 1: Ik wil haar op Wennekers zetten, is daar nog plek?
Vraag 2: Waar hebben jullie je paard verzekerd, en bevalt dat een beetje?
Vraag 3: Weten jullie nog een goede smid die op Wennekers komt, en tijd heeft?
Bedankt alvast!
(we gaan er gewoon vanuit dat ze goedgekeurd word!) op wennekers is nog wel plek....(volgensmij) maar dan moet je even naar kantoor bellen. leuk bijna heel bokt op wennekers!!!
)
.Hij is vaak erg droevig en zoekt troost.Ik geef hem nu ook wat extra aandacht en als het goed is gaan we woensdag lekker ritje maken in het bos.(Met Rob en Beer).Hopelijk is een frisse wind tussen de oren goed voor hem... Tinky12 schreef:Senks Mustang![]()
Peet...fijn om te horen.Ik heb het idee dat Fax Kies heel erg mist.Hij is vaak erg droevig en zoekt troost.Ik geef hem nu ook wat extra aandacht en als het goed is gaan we woensdag lekker ritje maken in het bos.(Met Rob en Beer).Hopelijk is een frisse wind tussen de oren goed voor hem...