Iedereen was schaats plaatsen aan t zoeken denk ik Nel
Gister in Rittem ook een hoop mensen aan t schaatsen daar op de plas, vandaag in Breda ook enkele kinders aan t ijshockeyen op t vennetje en op de terug weg nog wat mensen die bij de schapen in de wei op een plas aan t schaatsen waren
Hoezo schaatsvirus is toegeslagen
Maar wel lekker voor jullie. Een leeg zwembad is een stuk leuker dan zo'n drukke boel!
En wat fijn dat Voice nog steeds niet hoest. Je zou denken dat ze er dan mooi vanaf is! 
Bianz weer lekker terug uit de sneeuw, zo weer de vrieskou in hier in Nederland! Gelukkig heb je daar lekker weer gehad en heb je goed en veel kunnen skieen!
Agosh en Orson en Gijs helemaal blij dat je weer terug was. Tsja ze mee nemen om te skieen is net nie handig hè.
*ziet Gijs al met een sjaal in een tas op de rug van Bianz zitten met net zn koppie buiten boord en Orson op zn skies erachteraan sjezen
Nee, toch maar nie denk ik
haha
Hoe ging t skieen bij jou Cis? Nog nie verleerd? En netjes zonder gebroken benen, armen of schouders het nieuwe jaar in?
Knappe Jade die zo braaf blijft bij dit toch best frisse weer! Echt leuk om te horen Mariek
Blijkt maar weer dat ze toch enorm vooruit gegaan is ten opzichte van vorig jaar! *klopt af* Voordat ze ineens de winter in der kop krijgt straks 
En idd met 6 in de bak is ineens wel erg druk
Hoe was je buitenritje? Was t hier iets warmer vanmiddag?
En Nous die zich ook netjes gedraagd
Whahaha, gekke pony ineens met 4 benen de lucht in
Denk toch dat ze t wat fris vond onder der voeten Thirz
Gelukkig na de uitspattingen nog wel lekker kunnen rijden
Ben trouwens echt benieuwd naar ANTM en PC. Zitten in beide echt weer rare types, maar zeker bij PC zie ik er nu al een paar uitspringen voor mn gevoel
Vond t ook echt een leuke opdracht gister!
Vandaag naar Breda geweest. Even kijken bij de bewaakte fietsenstalling bij t station en nog een keer naar de stageplek gelopen. Had voor mn kennismakingsgesprek op de heenweg de bus gepakt (hutjemutje staan en 5 min wachten voor hij vertrekt) en op de terug weg ben ik gaan lopen en heb ik ondertussen zitten smsen en met mams gebabbeld. Toen deed ik er ongeveer 25 min over dacht ik. Dus zat te twijfelen of ik daar misschien een fietsje moest zetten. Vandaag t stukje in iets minder dan 20 min gelopen, dus besloten lekker te gaan lopen naar mn stage en terug. Is prima te doen en nog lekker ook na dat treinen
Daarna lekker in t mastbos een rondje gelopen. En nee Thirz nie aan t trainen voor de kustmarathon
Ik vond jullie niet voor niets zulke bikkels en enorm stoer! Daar waag ik me nie aan hoor 
Veel plezier morgen allemaal bij de warme choc meeting op de Braamhof
Nemen jullie ook wat dekentjes en hete kruikjes mee? Tis echt zoooo koud!