manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 14:37

haha, nou van mij mag je All you need kijken hoor Cis. Of t van de rest mag? Tong uitsteken Hoe laat begint dat? (geeeen idee, heb daar zelf nie zoveel mee nl Vork ) We waren volgens mij van plan om rond 9 uur naar de stad te gaan. Thirz had nl gehoord dat er vorig jaar om 10 uur al een rij van 2 uur voor Schutters stond Scheve mond Wij staan liever nie zo lang buiten Clown

En mij ophalen is prima hoor. Heb om stípt half 8 bij Thirz afgesproken Tong uitsteken Dus uh... kwart over 7 hier?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:29

Is prima, mn broertje tankt nog even vanmiddag (dan staan we niet langs de weg vannacht haha). Dan ben ik om 19.15 bij jou!
Het begint om 20.30 geloof ik, maar ik zag dat ze morgen nog herhalen dus dat kan ik ook nog kijken.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:27

de planning was dat we rond 9 uur bij t bushokje zouden afspreken...vrees dat all you need is love kijken er niet in zit cis....(geloof ook niet dat Thirz dr tv dat kan ontvangen hahaha.... Bloos )

tot vanavond....
heb er zin in....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:20

boehehoeoeoeoeeh nu kan ik het niet kijken....Clown
Nee hoor, met jullie op stap is veel gezelliger!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:29

Merry X-mas voor iedereen Pling

Ook lekker dat de auto t net nu moet begeven Nel! Gelukkig snel weer een nieuwe kunnen vinden!
Cis toch nog fijn kunnen dromen met een klein stukje All you need gekeken te hebben? Clown Kan je vanaaf de rest bekijken!
Stad was gezellig Ja, altijd andere sfeer dan normale dagen vind ik, grappig!

Ga nu eens wat eten en douchen en naar de paardjes en dan door naar de familie Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:44

Iedereen een fijne kerst gehad?
Wij wel hoor, gister naar de kerk geweest en lekker met zn drieën geqourmet.
En vandaag gezellig bij mn ouders gegeten.

Vanmorgen ben ik op Voice gestapt, gewoon zonder zadel (lekker met zweetdeken op) 20 min. over het fietspad gestapt.
Ze vondt het heerlijk, ze was ook super fel (komt natuurlijk ook door het weer maar ook doordat we elke dag alleen maar met haar wandelen en ze verder niet hard hoeft te werken, dus een lekker bommetje.
Maar t ging wel goed!
Ik was super blij, want ze maakte zich ontzettend druk maar heeft niet gehoest, dus das een goed teken!!!
Vanaf morgen zouden we weer mogen rijden volgend de DA, maar we hebben het voor de zekerheid uigesteld naar dinsdag, dus vanaf dinsdag weer langzaam oppakken.
Heb er nu al zin in!!!!!!!!!!

Thirz, Mariekje, hoe was jullie buitenrit nog?
Ze waren ook lekker fris zo te zien. Knipoog

Tis wel koud maar tis wel gezond weer!! Lekker hoor, is goed voor onze kneus paardjes Bar, kunnen lekker al die bacteriën dood vriezen...haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:06

Buitenrit was heerlijk, maar wel erug koud!! Paardjes waren superbraaf, Nous was 1e kerst nog vrij geweest en dan ook nog met die kou. Maarja, toen moest er opeens een auto langs he Tong uitsteken Maar lekker met Voice gestapt dus, fijn dat het beter met dr gaat Lachen
Leuke kerst gehad, jammer dat het nu alweer voorbij is, mis alle leuke kerstliedjes Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 20:31

T was afgelopen dagen al niet warm, maar vandaag is t wel héél koud! Bloos! Brrrrr!

Ook hier leuke kerst gehad. Eerste kerst lekker relaxt gedaan; samen wandelen (al was 2e kerstdag eigenlijk wandeldag geloof ik Vork Wij waren bekant alleen in t Veerse bos), film kijken en steengrillen. Tweede kerst naar opa geweest en daar gezellie gegeten Lachen Flinke schok gisteraaf toen ineens doordrong dat t morgen zaterdag was en gewoon om kwart voor 8 uur de wekker ging Tong uitsteken Nog steeds beetje moe, dus zal vanaaf nie laat worden denk! Lekker vroeg mn bedje in met mn boek Lachen *was sinds de zomervakantie gelee dat ik een boek gelezen had Bloos! Schandalig hè! (leesboek bedoel ik hè Clown ) Gewoon steeds geen zin/tijd. Dus nu lekker even de schade inhalen Haha!

Jullie op tweede kerst dus heerlijk een buitenrit gemaakt Haha! Fijn dat de paardjes zo braaf waren! Mariek zei vanmorgen al dat ze zo vrolijk waren geweest onderweg. Lekker hoor!
Ook bommetje Voice die toch braaf bleef Knipoog Hopen dat ze ook bij t echte werk niet gaat hoesten Nel! Wel laten weten hoe t ging dinsdag hè!

Hihi, Kim ik zat even op je site te kijken een poosje gelee. Moest toen wel grinneken om je laatste verhaal hoor Vork Zag Nick daar zo staan Clown haha. Hoe was jullie kerst?

En hoe ging je les Mariek? Niet op je paard vastgevroren? Tong uitsteken
Durfde je ook alweer naar huis te gaan? Knipoog

*duikt op de bank met der spannende boek!* Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:39

Hoi! Ben ik weer!! En erg nieuwsgierig: wat voor outfit had Orson aan?? Een beetje zonder mijn toestemming mijn paard toetakelen en er een foto van maken??? Tsss... nu snap ik meteen waarom hij vandaag zulke gekke bokkensprongen maakte Thirz Tong uitsteken
Iedereen leuke kerst gehad zo te lezen! Stappen was gezellig, met Voice en Shaar lijkt het ook al weer beter te gaan, Thirz en Marieke lekkere buitenrit gemaakt, Cis ondanks geen AYNIL nog overleefd en Anne ook gezellig met de familie!
Ik heb ook een supervakantie gehad: veeeel sneeuw, behalve de eerste twee dagen heerlijk weer en lekker veel kilometers afgelegd op de latten! Met kerst dus vooral geskied, geskied en... jullie raden het al Lachen Nu weer thuis: Gijs was door het dolle dat ik er weer was, Thirz d'r mams heeft heel goed voor hem gezorgd de afgelopen week! En Thirz heeft het gezellig gehad met Orson begreep ik uit de smsjes haha! Ik zal hem morgen weer eens lekker aan het werk zetten; heb nu al zo veel zin om te rijden maar ben zo stijf als een plank van de autorit, dus dat schiet niet op haha! O ja, en het is ook al niet zo heel vroeg meer Haha!
Tot laters maar weer!! O ja Kims, snel die foto plaatsen hoor!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:33

Welkom thuis Bianz! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en verse sneeuw is toch altijd lekker hè?!
Veel plezier met de paardjes met dit lekkere weer! Houden we trouwens nog een warme choco meeting woensdag?
Ik ga vanmiddag skieen trouwens, in die nieuwe hal in Terneuzen...heb het al 3 jaar niet meer gedaan dus jullie horen het wel als ik met een gebroken been thuis zit :p
Goed om te horen dat jullie ook allemaal een gezellige kerst hebben gehad. Bar, wanneer kan ik jouw nieuwe huis komen bewonderen? Heb je volgende week ergens een gaatje voor me?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:58

Haha Cis, zo'n vaart zal het toch niet lopen? Ik duim dat je alles heel houdt! Ben wel benieuwd of je het meteen weer te pakken had? A.s. woensdag choco meeting vind ik nog steeds een prima plan, al kunnen er niet heel veel geloof ik? Ik ben in ieder geval van de partij op stal haha!
Ja Bar, ben ook erg benieuwd naar je huis; wanneer mogen we komen kijken?
Vanochtend was ik al om half 10 bij Orson: was een uur daarvoor al wakker en kon niet wachten om weer naar hem toe te gaan Lachen Hij hinnikte zelfs toen ik hem riep, echt heel grappig! Thirz, je hebt echt super voor hem gezorgd (had niet anders van je verwacht hoor Knipoog ), want hij stond er prima bij! Heb echt heerlijk gereden: ff flink gereden met veel draf en galop en nadien was hij dan ook lekker moe! Nu ga ik thuis eens ff wat schoonmaken en de was doen, morgen weer een dagje werken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:58

We zijn druk bezig in het huis. Hebben vandaag het tv meubel in elkaar gezet (ikea), wat een werk joh! Gaan proberen van de week het kliklaminaat in de kamers boven te leggen en vrijdag komt dan de vloerbedekking. Wie wil komen kijken moet t maar gewoon even zeggen, het lijkt me alleen het leukste voor jullie om te komen kijken als het echt af is...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:55

Heej Bianz, welkom terug, zo te lezen heb je een fijne vakantie achter de rug!

De rest ook fijne dagen gehad zo te zien.

Bar is lekker druk bezig in dr huisje
en cis gaat weer eens lekker skieën, leuk hoor!

Ik ben gister weer eens wezen schaatsen in Goes, dat was ook al 11 jaar geleden maar dat ging nog best goed, geen één keer gevallen dus das een goed teken hé!

Gister voor het eerst weer op Voice gereden, toch maar alvast een beetje verder geprobeerd, zomaar 20 min. buiten gereden en een paar kleine stukjes gedraafd, kon niet te lang omdat ze niet te houden was, ze ging elke pas alleen maar harder.
Maar ze hoeste niet, ze deed alleen maar lekker briesen, dus ik gelijk Gerlien op gebeld en we zijn echt super blij!!!!
Vandaag lekker gewandeld met r en morgen gaat Gerlien het rustig aan weer proberen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:19

Dat is goed nieuws Nel; weer lekker aan de slag dan Lachen
Dan horen we wel wanneer het helemaal af is en we mogen kijken Bar, voor nu nog succes met klussen!
Anne flink gewandeld; oefen je vast voor de kustmarathon? Tong uitsteken
En Bianz heeft een supervakantie gehad, net als Orson hihi! Maar thuiskomen bij je diertjes is toch altijd weer leuk he!
Cis nog helemaal heel thuisgekomen gister?

Nous was echt Rolleyes -koekoek- vandaag. Ze ging met 4 benen tegelijk de lucht in met mij erop Clown Na een tijdje gek doen was madam uitgeraasd konden we aan de slag met de les. Nog wel lekker gereden en geen gekke uitspattingen meer gehad!
En tis wel behelpen met de kou zeg; bevroren leidingen, drinkbakken en tenen, van mij mag het weer dooien Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:40

fijn dat je zo'n goeie vakantie hebt gehad bianz....maar ook wel weer heerlijk om thuis te zijn....

Cis, hoe ging het skien? nog niet verleerd....ik wil ook binnenkort eens gaan proberen...(neem ik gewoon juf Bianz mee hahaha....Nou vond het toen in de uithof met talitha en thirz erg gezellig)

Nel, onze paardjes waren juist helemaal niet fris die dag...ze waren gewoon vrolijk en we hebben bijna heel de weg met een los teugeltje kunnen rijden, heerlijk.......maar fijn dat het met voice ook weer goed gaat, kunnen jullie eindelijk weer lekker gaan rijden..

Anne, mn les ging goed...Jade is echt verbazend rustig met dit koude weer....ze mag af en toe ff uitrazen in de roundpen, maar ze gedraagt zich keurig...zijn wel op tijd gestopt met de les omdat we ineens met 6 mensen in de bak reden....(klein beetje vol)

Bar, dat schiet lekker op met je huisje dus, al een idee wanneer jullie willen verhuizen, of nog steeds geen haast?

vanmiddag lekker met thirz een buitenritje, hoop dat ze zich dan ook weer zo goed gedragen...Thirz, bestel jij nog ff snel een iets warmere temperatuur? tot straks.....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:41

Haha Nous lekker gek, heerlijk om te zien hoe je paardje kan zijn met dit weer.
Voice is ook lekker gek, t gaat nog steeds goed, gister heeft Gerlien gereden en vandaag heb ik gereden omdat Gerlien pijn in dr voet heeft.
Nog steeds geen hoestje dus ben super blij!

Bij ons zijn ook de waterbakjes bevroren maar gelukkig gaat simon heel wat keren per dag met emmers water langs alle paarden.

Vanmiddag met Daniël en Jarno naar t zwembad geweeest het was helemaal niet druk.
Dus we hebben ons prima vermaakt.

Cis hoe was jou skie-dagje?

Thirz, hoe ging je les nog gister?
Carolien belde me gister nog na jou les.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 20:27

Iedereen was schaats plaatsen aan t zoeken denk ik Nel Knipoog Gister in Rittem ook een hoop mensen aan t schaatsen daar op de plas, vandaag in Breda ook enkele kinders aan t ijshockeyen op t vennetje en op de terug weg nog wat mensen die bij de schapen in de wei op een plas aan t schaatsen waren Tong uitsteken Hoezo schaatsvirus is toegeslagen Vork Maar wel lekker voor jullie. Een leeg zwembad is een stuk leuker dan zo'n drukke boel!
En wat fijn dat Voice nog steeds niet hoest. Je zou denken dat ze er dan mooi vanaf is! OK dan!

Bianz weer lekker terug uit de sneeuw, zo weer de vrieskou in hier in Nederland! Gelukkig heb je daar lekker weer gehad en heb je goed en veel kunnen skieen! Haha! Agosh en Orson en Gijs helemaal blij dat je weer terug was. Tsja ze mee nemen om te skieen is net nie handig hè.
*ziet Gijs al met een sjaal in een tas op de rug van Bianz zitten met net zn koppie buiten boord en Orson op zn skies erachteraan sjezen Huilen van het lachen Nee, toch maar nie denk ik Clown haha

Hoe ging t skieen bij jou Cis? Nog nie verleerd? En netjes zonder gebroken benen, armen of schouders het nieuwe jaar in?

Knappe Jade die zo braaf blijft bij dit toch best frisse weer! Echt leuk om te horen Mariek Haha! Blijkt maar weer dat ze toch enorm vooruit gegaan is ten opzichte van vorig jaar! *klopt af* Voordat ze ineens de winter in der kop krijgt straks Tong uitsteken
En idd met 6 in de bak is ineens wel erg druk Bloos!
Hoe was je buitenritje? Was t hier iets warmer vanmiddag?

En Nous die zich ook netjes gedraagd Huilen van het lachen Whahaha, gekke pony ineens met 4 benen de lucht in Clown Denk toch dat ze t wat fris vond onder der voeten Thirz Knipoog Gelukkig na de uitspattingen nog wel lekker kunnen rijden Lachen
Ben trouwens echt benieuwd naar ANTM en PC. Zitten in beide echt weer rare types, maar zeker bij PC zie ik er nu al een paar uitspringen voor mn gevoel Haha! Vond t ook echt een leuke opdracht gister!

Vandaag naar Breda geweest. Even kijken bij de bewaakte fietsenstalling bij t station en nog een keer naar de stageplek gelopen. Had voor mn kennismakingsgesprek op de heenweg de bus gepakt (hutjemutje staan en 5 min wachten voor hij vertrekt) en op de terug weg ben ik gaan lopen en heb ik ondertussen zitten smsen en met mams gebabbeld. Toen deed ik er ongeveer 25 min over dacht ik. Dus zat te twijfelen of ik daar misschien een fietsje moest zetten. Vandaag t stukje in iets minder dan 20 min gelopen, dus besloten lekker te gaan lopen naar mn stage en terug. Is prima te doen en nog lekker ook na dat treinen Ja Daarna lekker in t mastbos een rondje gelopen. En nee Thirz nie aan t trainen voor de kustmarathon Knipoog Ik vond jullie niet voor niets zulke bikkels en enorm stoer! Daar waag ik me nie aan hoor Tong uitsteken

Veel plezier morgen allemaal bij de warme choc meeting op de Braamhof Haha! Nemen jullie ook wat dekentjes en hete kruikjes mee? Tis echt zoooo koud!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:51

Wat een verhaal Anne!! Bloos! Maar wel een goed gesprek gehad op je stage? En wandelen/fietsen is altijd wel lekker na een hele tijd in de trein of op je stage zitten Ja Maar wel met handschoenen en een muts dan he Tong uitsteken
Nel: toen Nous eenmaal rustig was heb ik fijn gelest hoor! Lekker gezwommen vandaag! Ben jij al bij Carolien dr nieuwe huis geweest?

Cis; voor de choco-meeting, ben jij rond half 11-11u op stal? Denk dat we maar een kort rondje rijden ivm vuurwerk, want ze waren vandaag al bezig!

En hier dan dé Orson foto:
Afbeelding

Sexy he Huilen van het lachen ROFL

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:26

Hoi meiden,

Ik heb een poosje niet meer gepost, stiekem ook niet echt bijgelezen moet ik zeggen. Ik heb het echt veel te druk gehad en daardoor was ik zelf eventjes wat minder vrolijk.
Ik heb ook een drastische beslissing moeten nemen waar ik echt kapot van ben. Na nachtenlang wakker liggen heb ik besloten om te stoppen met Nusanna Huilen Ik kan haar gewoon niet meer doen, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Zeker met de stages in het vooruitzicht... Vanavond ben ik bij Thirz langsgeweest om nog een paar puntjes op de 'i' te zetten.
Ik dacht altijd: nou, als ik een kind krijg dan behoud ik mijn hobby's! Dat kan wel, maar niet als je een fulltime student bent die ook nog eens in Rotterdam studeert en bijna moet afstuderen. Misschien over een aantal jaar, als ik een baan heb en gesetteld ben dat ik de paardenhobby weer fulltime oppak maar nu kan het gewoon niet.
Ik ben heel blij dat Thirz Nous gewoon over kan nemen. Ik heb nu ook helemaal geen spijt gevoel of een naar gevoel ofzo. Ik weet dat ze in prima handen is!! Stiekem lucht deze beslissing heel erg op.

Vanaf nu zal ik weer bijlezen, goed? Knipoog Bokt stond eventjes op een laag pitje omdat alles met paarden te confronterend was.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:56

hey kim, wat een moeilijke beslissing...maar ik denk voor jezelf wel een goeie, geeft een stukje meer rust in je leven denk ik....
je hebt t zoals je zelf zegt al druk genoeg met school en natuurlijk febe, dat het hebben van een paard dan wel erg veel wordt...fijn dat je t goed hebt kunnen regelen met thirz....

foto van orson is echt heeeeel sexy....denk dat je toch ook maar zoiets moet gaan aanschaffen bianz....aan de andere kant, je hebt mn kast sleutel, dus je mag t dekje altijd komen lenen hahaha.....

vanmiddag nog ff laarzen shoppen....en natuurlijk oliebollen halen voor vanavond......

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:58

Hier zijn een paar foto's van vanmorgen. De welbekende Orson-look werd ook weer even getoond haha.

Ik vond het erg gezellig!

De dames kwamen net terug van buitenrit. Eerst moesten we Orson nog even ijsvrij maken Clown
Afbeelding

Afbeelding

Toen nog even een leuker foto plekje opgezocht. Gelukkig was die meneer toen nog niet aan het schaatsen!
Afbeelding

"Heb jij ook van die koude voeten?" vraagt Orson aan Nous.
Afbeelding

Stom dat we niet nog een foto met zn allen hebben gemaakt met onze chocolade melk.
Fijne jaarwisseling allemaal!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:48

Kims, zoals ik vanmorgen al zei: ik snap dat het heel moeilijk voor je is, maar tegelijkertijd ook een opluchting. In ieder geval is Nous inderdaad in goede handen en kun je nog zo vaak komen als je wilt! Wel echt doen he! En je moet binnenkort dan ook nog eens op Orson komen rijden, laat maar horen als je wilt en kunt!
Arm paard... helemaal voor gek gelopen in zijn roze dekje... Clown Ik geloof toch niet dat ik in de verleiding kom om je dekje te lenen hoor Mariek, maar mocht ik een onbedwingbare behoefte hebben, dan ren ik naar je kast! Haha! Maar nee, ik vind roze voor mezelf nog steeds niks, dus dat zal ik echt niet kopen, gelukkig heb ik het excuus dat mijn paard een ruin is en hij er niet al te homo uit wil zien haha! O ja Thirz, je hebt mijn peesbeschermers verkeerd om aan! De lange kant moet naar achteren toe, dus links moet rechts en andersom haha! Vork Is ook wel een beetje raar, van die crossbeschermers!
Haha leuke foto's Cis! Gelukkig had Orson zijn baard ijsvrij gemaakt hihi! Ik zit wel lekker met kapstokjes, gelukkig gaat dat tijdens het rijden een stuk beter haha! Was zeker gezellig zo, die chocomel meeting! Moeten we vaker doen! Buitenrit was ook nog heerlijk, alles mooi wit!
Haha, ik zie Orson al gaan op z'n skies Anne, en Gijs in de rugzak... whahaha laten we dat maar niet doen, ik denk dat 700 kilo heeeeel hard van de berg af gaat zonder te remmen Haha!
Wat voor laarzen ga je shoppen Marieke? Hoorde van Thirz dat je rijlaarzen kapot zijn, ga je daar nieuwe voor aanschaffen? Of mooie voor gewoon?
Fijn hoor Nel, dat het met Voice zo goed gaat! Duimen dat het zo door gaat!
Ik ga zo eens ff om boodschappen, heb sinds de vakantie echt helemaal niks meer in huis!
Fijne jaarwisseling allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar! En jij een fijne verjaardag met Marcelle, Anne!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:27

Dikke knuf voor Kims Ach gut Ik vind het ook nog steeds een heel gek idee dat ik het helemaal alleen ga doen! Maar idd vaak komen kroelen met Nous en je roept maar als je wilt rijden!
Ow, had ik nog niet eens gemerkt van die peesjes bij Orson, vond ze zelf best goed zitten Clown Maar nu weet ik t voor de volgende x.
Paardjes waren vanmorgen nog aardig braaf ondanks de knallen, op de eerste foto kijken de paardjes wel uber-blij, die hebben vast genoten! Hoop dat het voor hun vannacht ook nog meevalt met het vuurwerk, vind al die knallen altijd zo sneu voor die diertjes Scheve mond Chocomeeting was zeker leuk, alleen is mn chocomel nu op..

Veel plezier vanaaf allemaal, ik heb zoveel lekkers in huis, kan geen honger krijgen Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 01:12

Afbeelding

Veel plezier in 2009 van Bianz en mij Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 02:12

GELUKKIG NIEUWJAAR!

Dat alles met jullie paardjes, katten en gezinnen maar goed mag verlopen!