Ja tuurlijk, doe ik altijd voor mijn lol
Mijn haar is niet meer goedgekomen
En wat leuk voor Beer !!!
Zal de stoere man best leuk vinden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:nou daar zijn we weer mooi klaar mee maar goed voor het behoudt van het land is het niet anders!!!!!

,,vond t wel zielig maar ja ik wist ook nie beter 
dus solly
goldflower schreef:Hee John gaat de BBQ morgen nog door![]()
![]()
![]()
...Mag ik dit weekend de hangbuikzwijntjesdans doen in het land???
duckie schreef:Jetta schreef:Yep. Met een stalbuitenrit ga ik ook mee!
De ruiterpaden kunnen hier helaas nooit zo worden als in Madestein en omgeving.....de ondergrond is daar zeezand en hier blubberveen.....we zitten gewoon in de verkeerde hoek van Holland. Da's nou jammer!
Fijn dat de stroboer komt.....nog fijner dat ze het land in kunnen morgen!
De grond in Madestein is onlangs overal op de ruiterpaden gedraineerd, op deze manier kan dus iedere ondergrond droog blijven... Als je het eerst een aantal meter afgraaft.... kan toch alles![]()
:D:D:D eindelijk, hoef ik niet meer wandelend mee! (hoewel dat de vorige keer ook best gezellig was hoor) Ik kan alleen niet met de hele groep mee denk ik, haar conditie is nog slecht en kilometers crossen zit er niet meer in voor Evita vanwege haar achterbeen..
zorg ik dat ik de hele week kan komen buitenzetten (behalve zondag, dan moet ik 'sochtends werken), wordt het zulk weer 
perdiksvesra schreef:hey john...ook weer on topic...Mag ik dit weekend de hangbuikzwijntjesdans doen in het land???
![]()
![]()
) is eindelijk naar de dokter gegaan, na haar werk.
en misschien haar middenhandsbeentje ook wel, maar dat konden ze niet zien door de zwelling. Ze zit tot haar elleboog in het gips en moet twee weken rust houden, nou, ze is bijna niet te houden, maar ze is thuis.
Na twee weken gaat er ws. ander gips om.....
......Doe Marion maar beterschap wensen voor mij, en als goedmakertje zal ik haar paard afentoe een extra knufsz geven

Sily schreef:Heli staat toch niet echt nog buiten?