Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kitlover schreef:_Caitlinnn schreef:uhm..vergeet je voer niet
En een extra dekje misschien,vooral met dit warme weer.
ik heb maar 1 dekje haha, de westerndekjes zijn ietwat duur om er meer te kopen.
ik heb er inderdaad erg veel zin inmorgen op vakantie voor twee weken en daarna een weekje trainen met paard lief en dan op JT.
ik heb ook geen idee of ze het vol gaat houden, maar het is toch ook geen probleem als ze op de donderdag ofzo niet meegaat (aangezien dat de langste dag is)?
Hitime schreef:Dinniej schreef:*komt weer even random op Bokt koekeloeren*
Ik zat op Frutti en die was echt zo lief.
Ik zag je al op een foto verschijnen haha! Hoe deed Frutti het? En een leuke groep ook gehad?
Jipslewe schreef:Het was een superleuke week!! Mijn pony was voor eerste keer jt superbraaf en enorm snel! Vanaf achteraan kwam ze bij de voorste groep op de holterweg!we hadden superleuke leiding (helen en renate!) en frutti waren de laatste 2 dagen ons leidingpaard! Hij is zo lief echt een topweek gehad!
liekec schreef:dmuts schreef:en hoe is het?
Het was echt heeeeel leuk. Ik zat op Adje, jonge ijslander maar wel braaf. Alleen was ze bang voor trekkers ed.
evie21girl schreef:Nog maar 1 weekje wachten![]()
Mag je eigenlijk een voorkeur aangeven voor soort pony/paard?
Danielleeee_ schreef:Yes, ik heb rainlegs gekocht voor de zekerheid, want volgens mij kunnen er wel wat buien vallen volgende week tijdens de trektocht.
Iemand toevallig ervaringen met rainlegs?
xClairex schreef:Danielleeee_ schreef:Yes, ik heb rainlegs gekocht voor de zekerheid, want volgens mij kunnen er wel wat buien vallen volgende week tijdens de trektocht.
Iemand toevallig ervaringen met rainlegs?
Slim!
Ik vind rainlegs erg prettig gebruik ze ook vaak!
Regent het niet dan heb je er ook niet erg veel last van.