Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim345 schreef:L_bonsai_L schreef:haha maar na een tijdje word je helemaal gek van die smilies xD
hadden we vannacht ook.
@kim ik weet niet of je het nog volgde, maar aranka is bevallen van een mooi merrietje
echt>>
Ik volgde het wel maar had geen zin om te reageren, laatste paar dagen vergeten en nu is er een veulen xd heb je het gezien?
Qilan schreef:@ Qilan
Je zegt zelf je wil het wel proberen in het topic maar als we iets vragen word dara direct best wel apart op gereageerd zegmaar... En Maren of patricia vroeg helemaal geen rare vraag hoor...
Dan kun je ook gewoon antwoord geven. Niemand in dit topic zit helemaal op jou te vitten (toch?)
Ik reageer gewoon doodnormaal, nou ik weet niet hoor maar die reatie komt nou ook niet zo juist over, ik doe harstikke me best om te evranderen maar hier wordt dat dus niet gezien. Jha mijn reactie was dus da ik morgen naar het strand toega. En eergisteren had gecrossd zonder zadel, nou dan meot ik dus perse een verklaring afleggen zodat niemand boos op me wordt omdat ik hem weghaalde nbeetje onzin hea?
Evelijn schreef:Op strand rijden is gaafjammer dat er in Drenthe weinig strand te vinden is.
@Kim wat raar dat ze nu weer ineens begint met haar hoofd te schudden.
Soms doen paarden het omdat ze last hebben van pollen, ken een paard die dan zo'n doekje voor haar neusgaten heeft zodat ze er minder last van heeft.
Evelijn schreef:Op strand rijden is gaafjammer dat er in Drenthe weinig strand te vinden is.
@Kim wat raar dat ze nu weer ineens begint met haar hoofd te schudden.
Soms doen paarden het omdat ze last hebben van pollen, ken een paard die dan zo'n doekje voor haar neusgaten heeft zodat ze er minder last van heeft.
kim345 schreef:Smurf heeft een wond op haar been! Behoorlijk balen zeg...
Maar we waren bijna weer thuis echt nog 20 m en we reden in de berm. Ineens zakt ze met haar achterbeen helemaal weg en smurf schrikt zich rot en ik ook. Bleek dat er dus een pvc buis in de grond stond waar ze ingezakt was! Maar ze liep dus een paar passen kreupel en daarna wat beter... Dus gelijk jenze gevraagd we hebben 10 min afgespoeld toen nog even gewandeld en daarna verband erom met ontsmettingsmiddel of zo want het was echt eeen open plek. Niet onwijs groot maar het was wel open...
Ben wel geschrokken zeg! Dus nu maar weer even rustig aan doen..