Britt_Sisi schreef:Marlous1991 schreef:wie, me ouders of op me opleiding?
Me ma vond t te vroeg en het eigenlijk niet verstandig en me pa wil eigenlijk ook liever dat ik tot december door ga. Maar ik weet nu al echt zeker dat ik wil stoppen en dan heb ik helemaaaal geen motivatie om er langer mee door te gaan. Maar ik had eigenlijk voor ik begon ook wel een beetje twijfels of dit t wel echt was...
en me school, nouja ik ben iets van de 3e of 4e die stopt (waar ik het van weet, 2e van mijn klas) bovendien heb ik nog al n aantal stagedagen er op zitten, en nouja t bevalt me gewoon niet.
niet jij doooss
ik vind dat je n goeie beslissing hebt genomen hoor! je moet niet met tegenzin een opleiding doen want dan ben je niet gemotiveerd!
je had het tegen mij dus? Ik mag zelf weten wanneer ik naar de paarden ga. En als ik druk met school zit, laat uit ben en ook nog wat in me kamer moet doen qua schoonmaken, dan kan ik dat niet laten liggen om naar de paarden te gaan....
En ik heb nu ook nog een week school en dan vakantie. Maar moet in de vakantie me gemiste stagedagen in gaan halen, maar die hoeven niet direct gedaan te worden, dus kan ook nog wat dagen in halen in de kerstvakantie ofzo, anders zit ik deze vakantie me 4 dagen al in te halen