Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een vriendin van mij ging niet skieen dus zijn we ook 1 dag naar de Spa geweest. Is ook niet verkeerd. Vond het alleen wel jammer dat degenen van mijn groepje die gingen skieen een veel hoger niveau hadden. De eerste dag ging ik 's middags met ze mee een afdaling doen. Die berg was zo steil en ik vond het zo eng. Ben toen ook een paar keer gevallen. Toen ik de ochtend erna aan de skileraar vertelde welke afdaling ik had gedaan zei hij meteen "nou als je die afdaling al kunt doen..., dat is de weltcup afdaling" Met andere woorden het was dus niet zo gek dat ik die helling eng vond. Ben nog 1 middagje met iemand van mn les een paar afdalingen wezen doen. Ik vind het dan toch fijner skieen met iemand die ook niet alles aandurft. Gelukkig was het heerlijk weer dus is het ook niet zo erg om 's middag lekker op de piste of op het balkon te relaxen. Maar de volgende keer of weer de hele dag les (hier was je al een gevorderde als je wist hoe je je skies moest aandoen een een bochtje kon draaien) dus kon ik alleen maar kiezen voor 2 en een half uur les, of samen met iemand skieen die ongeveer hetzelfde niveau heeft als ik.
Wens haar maar sterkte en beterschap
En nog een wedstrijdpiste geskied ook.
Blij om weer terug te zijn en super blij dat Ilvy ook mee is gekomen! Ik had het vreselijk gevonden als ze achter had moeten blijven of alleen met de gipsvlucht zou moeten.
Ga maar vroeg slapen, want moet morgen weer vroeg werken. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Ik ben wel uitgeput van die laatste dagen. Maargoed ik mag niet zeuren. Daar kom ik wel weer boven op 

.
. Ik had ook mn nek kunnen breken of mijn been, dus dat komt allemaal wel weer goed.

) we zijn er voor jou en Noah!! Ik ben zelfs voor je in een helikopter geweest
Hopelijk herstel je snel!
Hij begon relaxed, maar daarna werd hij toch actief. Hij was er bezweet van. Even nog met een zweetdekentje op stal gestaan. Daarna een borsteltjes eroverheen en zijn hapje gegeven met een paar dikke zoenen op zijn neus. Daar had hij alleen niet meer zo'n zin in toen hij zijn eten zag