Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:07

Ik hoop jullie allebei weer snel te zien Lisanne,geef Ilvy maar een dikke knuffel.
Zo`n ritje in de helicopter lijkt me wel gaaf,alleen is de reden warom wat minder.

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 11:41

Jeetje Lisanne wat een naar bericht zeg! Inderdaad balen dat dit nou net op de laatste dag moest gebeuren! Heb ook afgelopen week een paar keer die helicopter langs zien komen en 1 keer vlakbij zien landen. Dan denk je gelijk al dit is niet goed. wens Ilvy ook namens mij maar veel beterschap.

Ik ben inmiddels weer terug uit het zeer zonnige Oostenrijk. Als ik dit verhaal zo hoor ben ik blij dat ik nog heel ben. Heb een heerlijke week gehad. 4 ochtenden les gehad. Heb weer een hoop bijgeleerd. Kan nu eindelijk parallel skieen en ook parallel de bochten door. Verder was de apresski daar echt geweldig. Tja, ik hou wel van het hossen en lallen ;) Een vriendin van mij ging niet skieen dus zijn we ook 1 dag naar de Spa geweest. Is ook niet verkeerd. Vond het alleen wel jammer dat degenen van mijn groepje die gingen skieen een veel hoger niveau hadden. De eerste dag ging ik 's middags met ze mee een afdaling doen. Die berg was zo steil en ik vond het zo eng. Ben toen ook een paar keer gevallen. Toen ik de ochtend erna aan de skileraar vertelde welke afdaling ik had gedaan zei hij meteen "nou als je die afdaling al kunt doen..., dat is de weltcup afdaling" Met andere woorden het was dus niet zo gek dat ik die helling eng vond. Ben nog 1 middagje met iemand van mn les een paar afdalingen wezen doen. Ik vind het dan toch fijner skieen met iemand die ook niet alles aandurft. Gelukkig was het heerlijk weer dus is het ook niet zo erg om 's middag lekker op de piste of op het balkon te relaxen. Maar de volgende keer of weer de hele dag les (hier was je al een gevorderde als je wist hoe je je skies moest aandoen een een bochtje kon draaien) dus kon ik alleen maar kiezen voor 2 en een half uur les, of samen met iemand skieen die ongeveer hetzelfde niveau heeft als ik.

Vind het nu ook wel lekker om weer thuis te zijn. Vanmiddag even kijken hoe het met Faatje is. Die zal van de week wel lekker verwend zijn door mn vader. Die vind zo'n week vakantie ook heerlijk. Hoop dat het droog blijft vandaag. Dalijk maar even de weersverwachting bekijken.

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 14:59

Acch wat vervelend voor Ilvy! :(:) Wens haar maar sterkte en beterschap :(:)

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:11

Ilvy mocht vandaag toch mee naar huis!! we zijn inmiddels alweer in nederland. Nog een klein uurtje rijden en dan zijn we weer thuis. Veel pijn en pijnstillers tijdens de rit maar ze overleefd het wel. Eindelijk Tjelle weer zien. Ga zo gelijk naar stal. groetjes van ons

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:28

Ik ben blij dat jullie weer levend en wel.(nou ja,bijna wel)weer terug zijn.Fijn dat ilvy gelijk weer mee mocht.

Tencie heeft met noah lekker buitengespeeld.Ik had het een beetje druk gehad vandaag op het werk en was niet in staat te rijden.

Cynthia heeft de vakantie ook overleefd. :D En nog een wedstrijdpiste geskied ook.
Apres ski,gezellig hè! :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:46

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 21:34

Heerlijk, ik heb Tjelle weer gezien :D Blij om weer terug te zijn en super blij dat Ilvy ook mee is gekomen! Ik had het vreselijk gevonden als ze achter had moeten blijven of alleen met de gipsvlucht zou moeten.
Gelukkig is alles goed gekomen :)
Hopelijk herstelt Ilvy snel en zakt de pijn!
Ondanks het ongeluk hebben we toch een super leuke vakantie gehad. Erg veel lol gehad en lekker geboard in mooi weer. Zelfs in het ziekenhuis hebben we nog veel lol gemaakt en er het beste van geprobeerd te maken. Gelukkig zijn we nu weer veilig thuis :) Ga maar vroeg slapen, want moet morgen weer vroeg werken. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Ik ben wel uitgeput van die laatste dagen. Maargoed ik mag niet zeuren. Daar kom ik wel weer boven op :D
Morgen helpt Fabienne me nog met Tjelle, dan kan ik wat extra aandacht aan Noah geven :)

Cer, ik heb begrepen dat jij Noah ongeveer 3x per week gaat rijden. Zou jij aan mij door kunnen geven als je weet welke dagen dat zijn? Dan weet ik welke dagen ik aandacht aan Noah moet besteden.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:06

Afbeelding

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 09:29

Hey Goeiemorgen!

Lis, zullen we dat op stal bespreken? Is misschien wel zo handig :j
Ik kan niet zoveel met vaste dagen. Misschien zie ik je vanavond, en anders mailen we!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:46

Goedemorgen!
Prima Cer. Ik ben er vanavond gelijk uit werk. Dat zal wel rond 6 uur zijn ofzo.
Dan spreken we wel even af :)
Werkse voor de mensen die moeten werken vandaag ;)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 09:47

Is goed +:)+

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:55

karleylover schreef:

En wat wens je voor de mensen die vrij zijn? :D Mooi weer is het in ieder geval niet.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:58

Hi allemaal,
iedereen heel erg bedankt voor de lieve meelevende berichten en Selene, Cer en Lies bedankt voor de verzorging van Noah. Marion bedankt voor het buitenzetten en Desiree bedankt voor de knuffels die je aan Noah hebt gegeven ;).
Ik ben blij dat ik weer thuisben, maar zit best tegen het herstel op. Laatste keer duurde ook zolang en nu heb ik nog een operatie in het vooruitzicht. Maar ik mag niet klagen met al mijn lieve stalgenootjes en hulp die er wordt geboden :). Ik had ook mn nek kunnen breken of mijn been, dus dat komt allemaal wel weer goed.
Het mooiste was wel dat Lies in de helicopter meeging met haar vliegangst, en dat we de slappe lach kregen om een stotterende verpleegster die probeerde uit te leggen wat een "Truthahn" was.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 13:01

he ilvy :wave: :(:) wanneer moet je weer geopereerd worden?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:40

hey Linds! over 4-6 weken, hopelijk ben ik er daarna vanaf :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 16:45

Wat is een "Truthahn" dan? :?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:48

Kalkoen!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 16:49

Oh echt? Dat had ik niet gedacht.. :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:49

Cer schreef:
Oh echt? Dat had ik niet gedacht.. :D

Ik ook niet,daarom heb ik het opgezocht. :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 16:55

_Noah schreef:
hey Linds! over 4-6 weken, hopelijk ben ik er daarna vanaf :)

nou hopelijk dan 4 weken ipv 6!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:05

hahah joh..nooit geweten :D
Ja da ga ik gewoon vanuit iig! weg met die dingen..

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:10

Gelukkig Ilvy en Lisanne weer thuis....Cythia ook gisteren weer gezien met Fa op de baan. Kalkoenen daar gelaten....wel weer een operatie in het vooruitzicht en dan klaar en geen ellende meer dit jaar.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:00

Zooo eerste werkdagje zit er weer op. Was wel weer even wennen....

Ilvy (germkneudel haar nieuwe bijnnaam ;) ) we zijn er voor jou en Noah!! Ik ben zelfs voor je in een helikopter geweest ;) Hopelijk herstel je snel!
Noah heeft vandaag lekker losgelopen in de binnenbak. Hij gaf twee keer een mega hoge bok. Het zand vloog om mijn oren haha. Gek beest :P Hij begon relaxed, maar daarna werd hij toch actief. Hij was er bezweet van. Even nog met een zweetdekentje op stal gestaan. Daarna een borsteltjes eroverheen en zijn hapje gegeven met een paar dikke zoenen op zijn neus. Daar had hij alleen niet meer zo'n zin in toen hij zijn eten zag :D
Met Angelique is alles besproken wie wanneer Noah doet. Dus maak je geen zorgen!!!

Tjelle vandaag alleen even geborsteld, geknuffeld en zijn beentjes gedaan. Fabienne was zo lief om nog een dagje Tjelle te rijden zodat ik extra tijd had voor Noah.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:01

taverno schreef:
karleylover schreef:

En wat wens je voor de mensen die vrij zijn? :D Mooi weer is het in ieder geval niet.

Daar had ik even niks voor gewenst }> Misschien een lesje??? ;)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 09:43

Goeiemorgen!!
Nou, het is goed raak met zadeldiefstallen als ik t nieuwsbericht op de voorpagina lees..
Ben erg blij met Sjonnie! :j

Waar wordt dat gestolen spul dan heenverhandeld???