Daar kan ik echt niet tegen, kan daar zo kwaad om worden!
Ik kreeg eens een heel mooi halster van een vriendin op een kamp, ik was er heel blij mee. Komen we 2 dagen later terug van trektocht, is hij uit mijn tas gejat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Marloes schreef:Vorig jaar niet, toen hingen er ook duurdere dekjes gewoon aan de stallen ed. denk dat dat helemaal ligt aan de week waarin je gaat. knhs week 8 is wel een week waar heel veel dezelfde heen gaan dus die elkaar een beetje kennen. maar volgens mij was het vorig jaar niets gejat
op mijn koffer na dan
essie_blue schreef:__Marloes schreef:Vorig jaar niet, toen hingen er ook duurdere dekjes gewoon aan de stallen ed. denk dat dat helemaal ligt aan de week waarin je gaat. knhs week 8 is wel een week waar heel veel dezelfde heen gaan dus die elkaar een beetje kennen. maar volgens mij was het vorig jaar niets gejat
op mijn koffer na dan
je koffer gejat?jeetje das ook poedersuiker zeg!
mistid schreef:Hee mensen trouwens even een mededeling van huishoudelijke aard.
Na kamp zullen jullie mij niet (zoveel) meer op bokt treffen. Ik kap ermee, mijn moeder leest me na en ik vind het strontirritant. Er kunnen nergens grapjes worden gemaakt omdat ze dat heel serieus opvat.
Dus kom ik straks denk ik alleen nog maar op het SGW forum, of helemaal nergens meer.
rianne gaat op kamp en neemt mee schreef:Zadel
Hoofdstel
Singel
Dekjes
Beenbeschermers
Crossbeschermers + springschoenen
Poetsspullen + zweetmes
Proppen
Zweetdeken
Emmer
Cap
Bodyprotector