De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:29

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Hahaha..wij vieren oud&nieuw voor het eerst met z'n 2en. Dit omdat ik Cloë niet alleen wilde laten. Maar wat denken jullie...ze ligt heerlijk te pitten op de bank. Moet zeggen dat ik het ook helemaal niet vervelend vind om lekker thuis te zijn. Ik heb gewerkt tot 22 uur, en vond het heerlijk om in m'n joggingpak te schieten en op de bank te ploffen, erg he...word nu al een oude muts := .

heerlijk he om eenoude muts te zijn.
Mijn ouders hebben hier gegeten (kaasfondue) en om ca half negen hebben we ze naar huis gebracht, daarna kwam de buurvrouw van verder op even langs omdat ze een half uur te vroeg klaarstond om naar haar werk te gaan (het baasje van pony Harold, die vroeger bij Veldt stond)
en na half tien waren Rowan en ik lekker samen. hebben gesjoeld, en daarna op de WII nog een partijtje voetbal, even voor twaalf uur de tv aan, Paul de Leeuw heeft er vanaf 31 december kwart voor twaalf een nieuwe fan bij, Rowan vindt hem erg grappig.

Hé, Harold ken ik nog! Van Sirona was hij toen, leeft hij nog? Hij was toen al best oud, dus ik denk het niet?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:38

winnitou schreef:
Rowan en ik zijn om ca half vijf/vijf uur op de manege geweest, lekker rustig. Linde ging het water weer afsluitenvoor de nacht. Heb alle paarden in de stallen bij Napoleon voorzover ze nog niet hadden voorzien van water (ja ik doe dan wel alle paarden).
Napoleon had niks meer in zijn ton. Adept heeft geeneens een waterbak dus die kan ook niet overdag drinken, hoop dat ze er wel aan denken dat die ook moet drinken. Linde zou hem vanavond nog extra geven.
Ate had nog water, Xan had nog meer dan zat, Tornado zat ook niet zonder, Bliksem had ook maar een piep klein laagje in zijn ton.
Bliksem wordt steeds makkelijker om bij te komen maar die vind het nog moeilijk als je een paard in de buurt iets geeft, met het watergeven van Adept stond Bliksem al op zijn achterbenen.

dank je wel winn
gister heb ik ook de paarden van water voorzien
ook adept daar had ik ook nog een extra emmer water bij zijn stal gezet

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:06

Daniellee_ schreef:
HAPPY NEW YEAR!!!! Met al de beste wensen vanuit het zonniige Cyprus!!

en was het leuk om oud en nieuw op Cyprus te vieren.

Veel zonnige uurtjes gewenst in 2010

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:07

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
heerlijk he om eenoude muts te zijn.
Mijn ouders hebben hier gegeten (kaasfondue) en om ca half negen hebben we ze naar huis gebracht, daarna kwam de buurvrouw van verder op even langs omdat ze een half uur te vroeg klaarstond om naar haar werk te gaan (het baasje van pony Harold, die vroeger bij Veldt stond)
en na half tien waren Rowan en ik lekker samen. hebben gesjoeld, en daarna op de WII nog een partijtje voetbal, even voor twaalf uur de tv aan, Paul de Leeuw heeft er vanaf 31 december kwart voor twaalf een nieuwe fan bij, Rowan vindt hem erg grappig.

Hé, Harold ken ik nog! Van Sirona was hij toen, leeft hij nog? Hij was toen al best oud, dus ik denk het niet?

Ja hoor Harold leeft nog steeds, heeft wel een paar maanden geleden in de sloot gelegen maar heeft het overleefd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:12

ATE schreef:
winnitou schreef:
Rowan en ik zijn om ca half vijf/vijf uur op de manege geweest, lekker rustig. Linde ging het water weer afsluitenvoor de nacht. Heb alle paarden in de stallen bij Napoleon voorzover ze nog niet hadden voorzien van water (ja ik doe dan wel alle paarden).
Napoleon had niks meer in zijn ton. Adept heeft geeneens een waterbak dus die kan ook niet overdag drinken, hoop dat ze er wel aan denken dat die ook moet drinken. Linde zou hem vanavond nog extra geven.
Ate had nog water, Xan had nog meer dan zat, Tornado zat ook niet zonder, Bliksem had ook maar een piep klein laagje in zijn ton.
Bliksem wordt steeds makkelijker om bij te komen maar die vind het nog moeilijk als je een paard in de buurt iets geeft, met het watergeven van Adept stond Bliksem al op zijn achterbenen.

dank je wel winn
gister heb ik ook de paarden van water voorzien
ook adept daar had ik ook nog een extra emmer water bij zijn stal gezet

Hebben vanmiddag ook weer een volle emmer bij Adept zijn stal gezet. In de hoop dat het niet vergeten wordt om aan hem te geven.
Graag gedaan hoor Ate, daarom gingen wij ook later naar de manege, had vanacht Tilly en Ronald aan de foon en die zouden 'smorgens en aangezien Rowan de hele avond op is gebleven zag ik het toch al niet zitten om om 11 uur op de manege te zijn. Vandaar dat wij laat gingen om meteen een laatste waterronde te doen.

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:33

Zit met een half oog naar de musical Ciske de Rat te kijken, ben er laatst geweest en het is toch wel grappig om het nu op tv te zien.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:35

ik zit met de meiden popstars te kijken
ik heb vanacht bij me ouders geslapen
was helemaal brak vanmiddag heb dus ff lekker geslapen vanmiddag nu klaar wakker hahahahahahaha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:36

heb een trekkabel/veer bij mijn paps geleend en de kabels/snoeren achter de kasten wand weggewerkt. Nu nog mijn tv meubel bewerken zodat alles er weer in past maar denk dat dat klusje maar even moet blijven liggen voordat ik de buren ga storen en tot ik fit ben, want ik moet zeggen dat ik best wel gaperig ben op dit moment, volgens mij is mijn bedje al aan het roepen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:39

ATE schreef:
was helemaal brak vanmiddag heb dus ff lekker geslapen vanmiddag nu klaar wakker hahahahahahaha

had gehoopt dat Rowan vanmiddag ook een tukkie nodig had zodat ik ook kon maa rnee hoor. Voordeel is wel dat hij voor acht uur al lag te slapen. Had ik weer even voor mezelf de woonkamer.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:40

Hebben jullie het gezellig gehad Ate?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:40

Zo, en dan zit het er allemaal weer op.
Morgen maar zo zachies an de boel weer opruimen.
Ook weer fijn zo'n opgeruimde kamer en alles weer lekker schoon.
Ben goed verwend met kadootjes met m'n verjaardag en door de mensen uit mijn wijk. Daar heb ik van sommige geld gekregen en een doosje Merci als dank voor de bezorging van de post.
Twee nare dingen ........ 2 mensen (uit mijn wijk) vlak voor kerst overleden (1 veel te jong) Dat geeft een raar gevoel als je de post daar bezorgen moet, je gooit er twee verschillende kaartjes in. En zo zielig voor de achtergebleven familie's.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:41

Van daag bij mijn ouders geweest. Mama had weer veel te veel in huis gehaald, en ook nog lekker soep gemaakt, dus zijn Ron en ik blijven eten. Was wel gezellig, m'n broer en schoonzus waren er 's middags ook en Sanne en Chris kwamen ook nog even langs.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:42

winnitou schreef:
Zit met een half oog naar de musical Ciske de Rat te kijken, ben er laatst geweest en het is toch wel grappig om het nu op tv te zien.

Ik zit gezellig met de radio aan, Ron zit op kantoor te werken.
Ieder even lekker op zichzelf.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:43

ATE schreef:

O jee, dat word weer slecht slapen vannacht zeker.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:44

meelen schreef:
Ben goed verwend met kadootjes met m'n verjaardag en door de mensen uit mijn wijk. Daar heb ik van sommige geld gekregen en een doosje Merci als dank voor de bezorging van de post.
Twee nare dingen ........ 2 mensen (uit mijn wijk) vlak voor kerst overleden (1 veel te jong) Dat geeft een raar gevoel als je de post daar bezorgen moet, je gooit er twee verschillende kaartjes in. En zo zielig voor de achtergebleven familie's.

Dat zijn zeker minder leuke dingen, Leuk dat mensen ook aan de postbode denken! Jullie lopen nog steeds niet met kaartjes langs de deur om geld op te halen, gaat dat er nog een keer van komen net als bij de kranten en andere blaadjes.
Moet zeggen dat ik dit jaar niemand aan de deur heb gehad was wel erg lekker, (heb ook een nee/nee bordje op de brievenbus)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:44

winnitou schreef:
heb een trekkabel/veer bij mijn paps geleend en de kabels/snoeren achter de kasten wand weggewerkt. Nu nog mijn tv meubel bewerken zodat alles er weer in past maar denk dat dat klusje maar even moet blijven liggen voordat ik de buren ga storen en tot ik fit ben, want ik moet zeggen dat ik best wel gaperig ben op dit moment, volgens mij is mijn bedje al aan het roepen

Hee, wat goed dat het gelukt is met de trekveer.
Heb wel waardering voor je hoor dat je dat allemaal maar zelf doet. +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:45

winnitou schreef:
Hebben jullie het gezellig gehad Ate?

ja hoor was met de meiden bij me ouders hebben tv gekeken en de meiden waren op de pc een schietspel aan het spelen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:45

meelen schreef:
Van daag bij mijn ouders geweest. Mama had weer veel te veel in huis gehaald, en ook nog lekker soep gemaakt, dus zijn Ron en ik blijven eten. Was wel gezellig, m'n broer en schoonzus waren er 's middags ook en Sanne en Chris kwamen ook nog even langs.

Gezelli, hoe gaat het met je moeder op het moment?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:46

winnitou schreef:
meelen schreef:

Dat zijn zeker minder leuke dingen, Leuk dat mensen ook aan de postbode denken! Jullie lopen nog steeds niet met kaartjes langs de deur om geld op te halen, gaat dat er nog een keer van komen net als bij de kranten en andere blaadjes.
Moet zeggen dat ik dit jaar niemand aan de deur heb gehad was wel erg lekker, (heb ook een nee/nee bordje op de brievenbus)

Neeeeeeee, wij gaan niet met kaartjes langs de deuren. Gaat ook nooit gebeuren.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:46

meelen schreef:
ATE schreef:

ja denk het wel en dan moet ik morgen hele dag werken :o

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:48

winnitou schreef:
meelen schreef:

Gezelli, hoe gaat het met je moeder op het moment?

Zolang ze haar medicijnen in blijft nemen gaat het goed. Heb haar na de kerst even over haar rug gehoord, maar dat komt denk ik omdat ze twee dagen niet op d'r eigen stoel heeft gezeten.
Ja en verder word ze al meer vergeetachtig en kleiner hihihi

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:49

ik was al vroeg op vandaag ben toen met me pa ff naar graf van peter geweest
kon eerst ff niet vinden zijn steen lag onder de sneeuw

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:49

ATE schreef:
meelen schreef:

Sterkte dan!
Beker warme melk met honing of een kopje munt thee drinken en dan in bed het woordenboek gaan lezen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:50

ATE schreef:
meelen schreef:

Oh oh, nou sterkte dan maar alvast.
Misschien is het wel rustig morgen en kun je wat eerder weg.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:51

meelen schreef:
winnitou schreef:

Neeeeeeee, wij gaan niet met kaartjes langs de deuren. Gaat ook nooit gebeuren.

nou je heb er wel ff leuk spaarpotje bij dan hoor meelen ;)