winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hahaha..wij vieren oud&nieuw voor het eerst met z'n 2en. Dit omdat ik Cloë niet alleen wilde laten. Maar wat denken jullie...ze ligt heerlijk te pitten op de bank. Moet zeggen dat ik het ook helemaal niet vervelend vind om lekker thuis te zijn. Ik heb gewerkt tot 22 uur, en vond het heerlijk om in m'n joggingpak te schieten en op de bank te ploffen, erg he...word nu al een oude muts.
heerlijk he om eenoude muts te zijn.
Mijn ouders hebben hier gegeten (kaasfondue) en om ca half negen hebben we ze naar huis gebracht, daarna kwam de buurvrouw van verder op even langs omdat ze een half uur te vroeg klaarstond om naar haar werk te gaan (het baasje van pony Harold, die vroeger bij Veldt stond)
en na half tien waren Rowan en ik lekker samen. hebben gesjoeld, en daarna op de WII nog een partijtje voetbal, even voor twaalf uur de tv aan, Paul de Leeuw heeft er vanaf 31 december kwart voor twaalf een nieuwe fan bij, Rowan vindt hem erg grappig.
Hé, Harold ken ik nog! Van Sirona was hij toen, leeft hij nog? Hij was toen al best oud, dus ik denk het niet?
.