Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fe_m_ke schreef:net weer op Kelvin gereden, ging wat minder dan de vorige keer...
de eerste vijf minuten toen we gingen draven heeftie alleen maar achteruit gelopen, maar aan het eind kwam hij gelukkig wel naar beneden! en dat is het belangrijkste dus ik ben wel tevreden
sambagirl schreef:Fe_m_ke schreef:net weer op Kelvin gereden, ging wat minder dan de vorige keer...
de eerste vijf minuten toen we gingen draven heeftie alleen maar achteruit gelopen, maar aan het eind kwam hij gelukkig wel naar beneden! en dat is het belangrijkste dus ik ben wel tevreden
Vond dat je het netjes oploste! vind het maar een raar paard hoor![]()
@Stef: Oscar is leuk je rijdt hem netjes, is die bak niet een beetje gevaarlijk? Lijkt net of je zo met je hoofd tegen een balk kan aanrijden?
Stef_Winston schreef:[@Stef: Oscar is leuk je rijdt hem netjes, is die bak niet een beetje gevaarlijk? Lijkt net of je zo met je hoofd tegen een balk kan aanrijden?
Ja je kan inderdaad je hoofd stoten, maar het gaat nét
sambagirl schreef:Stef_Winston schreef:[@Stef: Oscar is leuk je rijdt hem netjes, is die bak niet een beetje gevaarlijk? Lijkt net of je zo met je hoofd tegen een balk kan aanrijden?
Ja je kan inderdaad je hoofd stoten, maar het gaat nét
en wat als je paard nou een rare sprong maakt of struikelt en weer omhoog komt? brrrrrrrrrrrr...... ik vind het gevaarlijk hoor of ben ik nou een ouwe zeurkous?