Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En die van Lisette ook, gewoon die van iedereen weer XD Emmaa_ schreef:En die van mij ook weeer !En die van Lisette ook, gewoon die van iedereen weer XD
, morgen hoef ik pas 10 voor 10 te beginnen, en ben ik om 5 over 12 weer uit
.terorita schreef:Emmaa_ schreef:En die van mij ook weeer !En die van Lisette ook, gewoon die van iedereen weer XD
ik zie die van jouw nog niet hoor
zie een heel mooi rood kruisje

fallenangel3 schreef:oliebol man... Heath Ledger is dood!

.
, lekker op Touchie !
.
! Kirsten_S schreef:Omg! Ik kreeg net mailtje van het flevoziekenhuis (had ik gevraagd voor stage) en er stond dat ik kon komen maar wel even contact op nemen voor een gesprek enzo..
Dus ik helemaal stressen voor te bellen! Bleek ze niet thuis te zijn! Heb ik helemaal rot gezweet voor niks!
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Omg! Ik kreeg net mailtje van het flevoziekenhuis (had ik gevraagd voor stage) en er stond dat ik kon komen maar wel even contact op nemen voor een gesprek enzo..
Dus ik helemaal stressen voor te bellen! Bleek ze niet thuis te zijn! Heb ik helemaal rot gezweet voor niks!
Zo banketstaaf!, wat ga je dan daar voor stage lopen?
) ik wil fysiotherapuit worden en wil ik ergens gaan stage lopen daarvoor voor een week. En als ik klaar ben met mijn havo-opleiding dan ga ik studeren op de hva en dan wil ik vooral sportfysiotherapuit worden want ik ben niet zo'n klein kamertjes meisje met een man met volgroeide tenen en vieze dingne
moet je een jaar ergens stage gaan lopen en dan wil ik bij ajax
gaan of andere Enn zoooo een leuke vriend aan de haak slaan als dat kan
Maar dat is bijzaak!
!
.