En het idee om als het iets beter weer is, een wedstrijd onderling te doen
dressuur
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dressuur
Die manen, wowwwwww
Ik weet dat er dan weer mensen zijn die zeggen blablabla je moet 1 hoefsmid houden. Maar Noes dan wil ik ook graag onno, Ves moet wel weer nodig
.
en onderlinge wedstrijd wordl euk
moskaichamp schreef:xeen volgende week ben ik vrij en dan kan jerry wel komen! maak jij een afspraak of zal ik dat doen? bekappen is 30 euro bij jerry en tamara van sam kun je ook vragen want die zit ook bij jerry!
fijn 
Xeen schreef:Zijn er nog mensen die Jerry nodig hebben ?
En het idee om als het iets beter weer is, een wedstrijd onderling te doendressuur
![]()
(medoen kan niet
)

Ik ga vanavond lekker lessen met Bizzie..hoop wel dat t droog blijft
.. vrijdag waarschiijnlijk naar de film wil moordwijven zien 

ja zou vanmiddag beter worden het weer geloof ik .. hoop het voor je 
thanks
Op twee katten. Woon nu voor twee weken in het huis van een vriendin. Twix, de poes, is echt fantastisch
Ze doet steeds zulke idioten dingen. Ze is nu met zo'n beschermplasticje van een scheermesje aan het spelen hihi

. Ik ben natuurlijk onwijs trots op mijn kleine zwarte monstertje
.
vera23 schreef:haha ja nou ik vind het wel gezellie weer eens wat leuke dingen doen was lang geleden.. vrijdag waarschiijnlijk naar de film wil moordwijven zien
En zaterdag bowlen en uiteten en stappen met neven en nichten haha wordt ook wel lache
Ow beter dat het al weer wat dunner is ... is altijd wel wonderspul die vochtafdrijversja zou vanmiddag beter worden het weer geloof ik .. hoop het voor je
Ukkie wordt als het goed is gedaan door verzorgvrouwtje.. ga vanavond nog wel even om nog wat met pin te doen.. al gaat mn moeder ook zo maar toch![]()