Stal Baraq

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Stal Baraq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:53

Nee ik geef niets om haar! Nou goed nou ik ben weg hier op heel bokt al die zeik mensen alsof ik het niet moeilijk genoeg heb met alles! DOEI

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:55

sorayalover1 schreef:
Nee ik geef niets om haar! Nou goed nou ik ben weg hier op heel bokt al die zeik mensen alsof ik het niet moeilijk genoeg heb met alles! DOEI

Je hebt wel humor Ja

Maar bokt is een forum voor paardenliefhebbers en niet voor mensen die net als jij zijn *zou de benaming achterwege laten*.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:58

Helemaal mee eens, ik lees namelijk nergens dat je het niet eens bent met je ouders, dat je in verzet bent gegaan..Helemaal nergens.

Nee in plaats daarvan loop je trots in topics te verkondigen dat Paloma naar de slacht gaat en dat je nieuwe pony een Anglo Arabier is..

Nee jij hebt het er moeilijk mee hoor

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 12:18

Alles is geregeld, Paloma komt zo naar mij.De gene van wie ik dr overneem koopt haar idd voor 650.maar moet in totaal 715 euro betalen ook voor het vervoer.Paloma komt iig lekker op de wei te staan.

Alison kan ook verder nix veranderen wat dr ouders beslissen.maar het komt goed paloma krijgt nog een kans.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 12:21

Arabian_Girl schreef:
Alison kan ook verder nix veranderen wat dr ouders beslissen

Dit zie ik toch duidelijk anders. Mijn ouders hadden me nooit een ander paard kunnen laten uitkiezen als voor Paloma geen goede oplossing was gevonden.
Boos!

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 14:08

Anouk , kan vammidag niet komen.
Kom net van de huisarts.
Moet foto's laten maken in ziekehuis om te kijken of mijn teen gebroken is of niet. Lachen Hij kon het zelf niet goed zien.
Hmmm . Lachen

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 14:13

hope dat t meevalt Knipoog
ik ga zo naar de wei, paloma komt zo..

mocht je tog nog tijd hebben kom dan even helpen..ze moet strax weer in de trailer en kan wel hulp gebruiken denk ik ook met voeren

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:48

Mn verslag hier.

Had foto's gemaakt , daarna moest ik gelijk naar 1e hulp. hmmm .
Heb mn bovenkant vn teen gebrokee , en er is een stukje uit ( groeit wel weer aan)
Verder heb ik nu soort verband/gips:)
Als het eraf ging ging het eraf dat was verder niet erg.
Moet stevige schoenen aan en rusten .
Hun deden alsof ik veel pijn zou moeten hebben . maar dat heb ik niet.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:20

Is er nu al iets bekend over Paloma?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:27

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Lynn is al lang en breed daar.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:27

ik heb haar een uur geleden gesproken toen was ze er bijna, krijg haar nu niet meer te pakken

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:29

Hopelijk kan er wel iets geregeld worden, idd een dikke bos bloemen mocht Lynn haar niet meer kunnen krijgen.

Hipstr

Hellaas nog niet.
Ik baal er van dat dat topic gesloten is want had wat belangrijks te melden .

Alison was erg echt erg aan toe en is herstellende van een operatie , alles is waar want ik heb haar nog opgezocht in het ziekenhuis en zelfs iemand van bokt is geweest !
Verder ken ik hun persoonlijk en weet ik dat Arabian girl en sorayalover allebij een goed hart hebben, toen Alison ( sorayalover ) in het ziekenhuis lag praatte ze nog goed over Paloma en kwam voor haar op , ook hingen er foto's van hun boven haar bed.
Dus denken jullie nou echt dat zei dit gewilt heeft ! NEE dat heeft ze niet , maar ze is er bang van geworden en haar ouders moeten een beslising maken , ik weet zeker dat Alison er alles aan heeft willen doen om dit te stoppen zo is zij ! Maar zei kan niks uitmaken , ze is minder jarig.
Ook weet ik zeker dat me achternicht Arabian_girl echt Paloma verkopen wou aan dat meisje van bokt want ze vroeg zelfs of ik nog helpen kwam , maar ik zit hier met een gebroke teen.
Eigelijk ben ik daar blij om want zo kan ik jullie informeren.
Heb het idee dat mensen nu slecht over hun denken , maar als het om hun paarden ga zijn ze stik goed ! Dat hebben ze MIJ al die jaren al bewezen .
Ik weet zeker Arabian_girl doet haar best Paloma te redden , en ook Sorayalover doet haar best en iedereen hier op bokt.
Maar pleas loop nou niet vooroordelen te vertellen , want ik spreek hier uit kennis omdat ik hun persoonlijk kent.

Ik vindt het spijtig dat Lody zoiets over hun zei , er is mischien in het verleden wat gebeurt, maar haal nou geen oude koeien uit de sloot , aan zulke informatie hebben de mensen op bokt niks.
Het gaat er nu om dat alles goed komt met Paloma.
Verwijt nu Alison niks, want ik weet uit de grond van me hart dat zei er alles aan heeft proberen te doen ! Ook is ze nog herstellende , ze lag er heel slecht bij en wat ze nu over haar heen krijg is ook niet makkelijk voor haar, ze moet het rustig aan doen !

Hipstr

IK hoop dat het goed komt met Paloma & heb er het volste vertrouwen in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:31

dat arabian er alles aan deed om haar te redden was duidelijk
Maar dat soraya alles aan elkaar loog ook

Ik heb ondertussen te horen gekregen dat hij helemaal niet naar een vriendin of iets ging, maar regelrecht naar de slacht
En dat ontkend Soraya kei hard
Een liegbeest is het..meer niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:31

Lynn krijgt dan idd een heel groot bos bloemen Ja

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:33

ik weer ff bellen kijken hoe het gaat en of ze opneemt, lijk wel telefoniste vandaag

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:34

Ik weet alleen dat haar ouders Paloma aan de slacht verkopen wouden , maar Arabian Girl er iets aan gedaan had om haar bij haar op de wei te krijgen en dan te verkopen naar dat meisje.
Inmiddels heb ik gehoort dat de ouders van Sorayalover haar niet aan dat meisje verkopen wouden.

Meer weet ik over dat niet.
Ben even eten trouwends. Lachen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:34

Dat Lody zo reageert is logisch. Ze staan bekend bij alle pensionstallen en maneges, zelfs bij de politie. Of ze nu verbeterd zijn, kan best, maar zoiets achtervolgt je hele leven.

Maar ik hoop gewoon dat de pony nog een kans krijgt en vooral bij Lynn, zij is wel degene geweest die nu in de auto zit....

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:36

krijg lynn nog steeds niet te pakken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:36

Murphy1982 schreef:
ik weer ff bellen kijken hoe het gaat en of ze opneemt, lijk wel telefoniste vandaag

Wil je ze ook vooral op het hart drukken, aangifte te doen bij de politie? Moeten ze écht doen !!

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:38

slimmerik schreef:
Murphy1982 schreef:

Wil je ze ook vooral op het hart drukken, aangifte te doen bij de politie? Moeten ze écht doen !!

ze neemt niet op helaas

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:39

Ik log net weer in en heb de laatste bladzijdes gelezen van het topic....

Mischien ben ik argwanend maar er klopt toch helemaal niets meer van het verhaal.
Paloma naar Lynn,Paloma naar Murpy,Plaoma naar Ariabian en dan naar Lynn,Paloma bij vriendin onee toch mee met handelaar in Belgie Ziek

Rond 2 uur zou Paloma opgehaald zijn door de handelaar en rond die tijd is Lynn gaan rijden(waarom laat je iemand vertrekken met trailer als je huilend de boel probeert tegen te houden)

Met wie zijn de afspraken gemaakt omtrent Paloma.
Dit moet toch in overleg gegaan zijn.
Sorayalover en arabiannogwat zijn minderjarig.
Heeft dan niemand contact gehad met de ouders van Alison...is dit allemaal per pb geregeld?????

Ik heb inmiddels al wat mindere zaken gelezen omtrent Paloma en hoop niet dat dit waar is...ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:41

debsey zou toch bellen?

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:42

ik ga zometeen eerst naar de paarden.. Lees vanaaf laat of morgen alles wel even bij. Hou me asjeblieft anders per pm op de hoogte..