Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:08

Ja verschrikkelijk hea. Ik heb ook een hekel aan bakken in de zon, dus ga denk ik niet echt slagen deze zomer...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:09

Zelfs als je gaat bakken lukt het toch nooit.. omdat je te vaak buiten bent met rijbroek aan ;)

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 14:31

Eindelijk mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. Een verkeerde hobby om bruin te worden...

Rianne welkom terug! Dat wordt dus binnenkort op buitenrit... Zal Laura even vragen hoe en wat, want ze rijd nu zelf ook weer rustig aan. En hafjes zijn op het moment ook moeilijk, want er zijn allemaal ponykampen. Maar van Laura mag je vast nog wel een keer Chap lenen.

Ik ben benieuwd naar de foto's! En paardje aaien... kan ook niet missen Rianne.

Lydia heb jij ook nog foto's van Amerika?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:48

Schaam schaam... ja die heb ik wel, maar heb gewoon echt nog geen tijd gehad om ze uit te zoeken... ga straks ook weer naar ameland, dus ben weer het hele weekend weg ;) Maar ze komen er aan.. zal het zeggen wanneer ik ze op hyves heb staan :)

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:53

Doe dat! Ben benieuwd.

Dus je gaat weer naar Ameland? Doe ze maar de groeten! Ik heb echt al lang geen contact gehad met ze. Schaam schaam... Zeg maar dat het heel goed gaat met Jutta, en ze nu een echt western paard is. En dat Vincent (mijn vriend) nu op haar leert rijden. Wie had dat ooit gedacht van Jutta. Vinden ze vast leuk om te horen.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:28

Sorry margo, was al weg voordat ik je berichtje heb gelezen! Maar het was een super lekker weekend, lekker gereden en heerlijk weer :D

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:03

Als je het maar leuk gehad hebt toch? En dat van het weer wil ik graag geloven. Wat een mazzel.

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:03

Wat heb ik een heerlijk buitenritje gemaakt gister zeg... Wat lekker dat Jutta niet meer hengstig was. Wat een hormonen heeft ze dan...

Jullie nog leuke dingen mee gemaakt?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:34

Heerlijk zeg! :)

Mijn leuke dingen staan nog op de planning: komend weekend studentenkampioenschappen en clinic van lotje schoots :D lekker gezellig weekend voor de boeg dus!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:51

Ja, das een nadeel met merries.. Melissa kan er ook wat van zeg..

Lydia, wat leuk! Veel plezier :)

Hier alles rustig. Mijn ouders zijn op vakantie, maar mn zusje is helaas best ziek, dus ik let een beetje op haar. Taxi spelen naar de huisarts, naar het ziekenhuis enz. En vanaf morgen weer werken, afgelopen vakantie.. :(

Margo, zullen we binnenkort nog eens afspreken? Desnoods alleen om gezellig te kletsen en foto's te maken :D Ik moet geloof ik alleen 's avonds werken.

Owh, en ik zal jullie weer ff lastig vallen met foto's :P
[ITP] Melissa zomers op de foto gezet door MaKwa
en van Dublin :D
[FK] [FOTO] Hallelujah.. en een stukje Dublin

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 11:40

Coole fotos! Zitten paar super mooie van melissa tussen! Toch maar weer leuk om te hebben :D

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 11:48

Hier is niet veel leuks gebeurd eigenlijk, beetje saai. Zen loopt niet helemaal lekker, die krijgt nu ff een weekje vakantie. We gaan volgende week verhuizen en ik vind het erg spannend. Dat werkt altijd zo sterk door naar Zen, als ik spanning heb gaat hij prompt raar lopen }:0 (of hij springt in de sloot :P)

Jammer dat je zusje zo ziek is, beterschap!

Er zitten zeker leuke foto's bij, ik zit nog te wachten op mijn foto's *draait duimen*

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:20

Wat heeft je zusje Rianne? Klinkt heftig, al die bezoekjes bij huisarts en ziekenhuis. Dat is niet zomaar een griepje.

We moeten inderdaad een keer afspreken. Gaan we proberen van Jutta ook weer van die mooie foto's te maken. Een buitenritje met Chap word komende week een beetje moeilijk, want de osteopaat komt morgen. Ik zal binnenkort even in mijn agenda kijken wanneer ik naar stal kan. Kunnen we het ook even hebben over het oppassen.

Waar ga je naar toe verhuizen Judith? Ik schrok al even, dacht dat je Zen ging verhuizen. Maar je gaat zelf verhuizen. Ik ken dat zo ontzettend goed dat wanneer ik zelf gespannen ben, hoef ik ook niet te gaan rijden. Dat werkt niet. Is niet eerlijk voor Jutta. En een nat pak uit de sloot is ook niet zo geweldig...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:30

Haha nee hoor, Judith en ik gaan Zen en Melissa verhuizen :P
We gaan naar Hilaard, kleine pensionstal waar ze winters de hele dag buiten mogen :D

Anders kom ik gewoon een middagje langs om te kletsen en foto's te maken? Ik hoef niet perse omgekocht te worden met een buitenritje :P
Mn zusje heeft heel erg last van d'r darmen, maar wat het nou is is de grote vraag. Ziekenhuis was niet heel dramatisch, alleen foto's en een echo om er hopelijk achter te komen wat het is. Voorlopig is het nog vaag, maar maandag hopelijk meer uitslagen.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:23

Haha, ja Zen gaat verhuizen. Ik vind het wel jammer want ik heb het hier erg naar mijn zin, maar Zen's gezondheid gaat voor en voor hem is het beter lekker buiten te staan.

Net mij kast eens opgeruimd en uitgemest, wat een troep! Nu ligt alleen het nodige nog hier, dat scheelt sjouwen volgende week :P ik heb trouwens de sperriem weer aan dat hoofdstel gedaan Rianne, zodat het compleet blijft. Je hoeft m niet te gebruiken hoor ;)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 18:12

Ah, helemaal goed. Met of zonder maakt niet zo heel veel uit vind ik.
Ik had de kaptoom weer eens geleend vandaag. Melissa deed ff zen na met longeren, ze ging volledig uit haar plaat. En daarna puffen en zuchten, eigen schuld :P

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 10:22

Wel de paardjes die gaan verhuizen dus... Maar gelukklig wel samen. Ik schrok namelijk eerst omdat ik het beeld kreeg dat alleen Zen ging verhuizen, en niet Melissa. Toen trok ik de conclusie dat Judith ging verhuizen, want ik kon me niet voorstellen dat jullie niet samen weggingen. En nu blijkt dat jullie paardjes wel samen weggaan. Haha... loopt weer helemaal lekker. Maar ik denk wel een goede keuze. In de winter is het ook belangrijk dat ze er veel uit komen. Dat vind ik ook nog wel spannend bij mij op stal. Maar dat zien we in de winter wel. Ik ben heel benieuwd naar jullie plekje. Ik kom gauw een keer kijken.

Rianne, balen dat jullie niet weten wat het is met je zusje. Wat zal ze zich rot voelen...
En ik heb mijn agenda er even bij gepakt. Ik kan de volgende dagen:
- wo 4 aug. na 10.30 uur.
- vrij 6 aug. hele dag
- za 7 aug. hele dag
- di 10 aug. overdag
- wo 11 aug. overdag
- do 12 aug. hele dag

Misschien moeten we 2 data prikken. Gaan we een keer naar mijn stal, en een keer naar jou stal!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:19

Hey Margo, je kan bij jullie toch ook een paardje huren? Als jullie die meet nou op een woensdag doen, dan kan ik ook mee? O:)

Afbeelding
Hihi, mijn knappe 'hengst' :P

Hij is verder niet arrogant ofzo hoor, hij is gewoon de koning van stal :j

Afbeelding
Samen dromen, onze grote hobbie <3

Oh, en nog een rijfototje van Rianne. Hij loopt (liep, komt vanzelf als de stress over is) echt zo lekker :D
Afbeelding

Moet ik zeker ook maar een topic maken? Heb ik eigenlijk geen zin in :P

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:52

Er zijn allemaal ponykampen nu. Dus een haflinger huren is moeilijk. Al helemaal op woensdag, want dan gaan ze zelf op buitenrit. Dus heeft de begeleiding ook paardjes nodig. Wat we wel kunnen doen is op 18 augustus. Dan is er een rustweek. Dus dan kan er wel een haf gehuurd worden. Wanneer jullie dat wat lijkt, laat het dan even weten. Dan vraag ik het even op stal. Enne dan moet het wel op de ochtend. Ik heb namelijk om 17.00 uur een slaapdienst. Dus moet ik werken.

Judith, wat een kerel... Jemig, is inderdaad een vorst om te zien... En hoe krijg je hem zo wit... haha.

Rianne, weet jij al wanneer je kunt?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:16

Wit? Van dichtbij is hij geel :P Zijn grootste hobby is nog steeds rollen in een zo vies mogelijke plek. Nu heeft hij echt een koninklijke uitstraling, zoek de verschillen met 2 1/2 jaar terug

De 18e kan ik helaas niet ;( Nouja, anders moet ik maar een ander keertje jullie komen lastig vallen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:19

Hij was toch mooi zo Judith, afgelopen keer? Jullie zijn echt een leuk stel samen. +:)+

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:59

Foto's zijn leuk geworden! Natuurlijk moet je een topic maken, dat is leuk :D

Margo, ik kan vanaf de 10de iedere dag wel overdag, maar moet die dagen wel vanaf half 6 weer werken. Zeg maar welke dag jij het liefste wilt :) Kijken we dan wel wat we gaan doen :P

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:49

Ik zal even met Laura overleggen wanneer we Chap mee kunnen nemen. Had ze al gevraagd... 'Gaat Rianne dan weer op Chap? Leuk...' Dan laat ik het je wel even weten.

Jammer dat jij de 18e niet kan Judith. Anders doen we het een keer na de ponykampen. Dan is er meer mogelijkheid om een haflinger te huren!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:18

Dat is ook goed :)

Holy smokes wat was Zen wakker vandaag... na 5 dagen weer eens aan het werk gezet, hij ging met alle 4 de benen de lucht in en slaan met beide voorbenen als een echt hengst... hij loopt iig wel weer zuiver :p

Hij is trouwens ook volleert cowboy paard... hij was geit-cutting aan het doen met een ontsnapte geit := ik was even bang dat hij er bovenop zou springen, dat zou echt wat zijn... op de laatste dag nog even een geit vermoorden := aan de andere kant, hij is er niet meer bang voor? :P

Hij hield gelukkig ook heel braaf op toen ik riep, kwam gelijk naar me toe :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:49

Hahaha ja het is echt grappig hoeveel paard hij zich voelt. Loopt ook echt hoopjes te maken in het weiland als in 'dit is mijn grens' en heel erg van dit zijn mijn dames :P
Melissa stond vanmiddag vooraan bij het draadje (te mokken omdat ze een vliegenmasker om had). En toen kwam ik het weiland weer in, waar de merries nogal verspreid stonden. Hij wist niet hoe snel hij alles weer een beetje bij elkaar moest krijgen. In draf met zn hoofd helemaal laag (zoals guus ook altijd deed) lekker drijvend achter de dames aan. Gelukkig wist hij nog wie ik was, anders zou je er bijna bang van worden :P