Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisterenavond kwamen we ff na 22u aan op een verlaten stal! Er was helemaal niemand, wat een rust! We hadden Whis uitgeladen, even gekeken of alles goed was, haar roze dekentje opgedaan en toen zijn wij ook lekker naar huis gegaan. Vandaag alles uitgepakt en met Whis gestapt en lekker losgegooid. Morgen ga ik weer het trainen opbouden, heb dat nl een klein beetje verwaarloosd in de vakantie op het buigen en zij/achterwaarts gaan na
Het dalen en klimmen was wel even wennen, ook het uitkijken waar je loopt was voor whis een hele opdracht
Maar dat was al snel aangeleerd! Ze heeft 24/7 buiten gestaan met 2 andere paarden, ze had het echt geweldig naar haar zin! Rhea is ook nog een paar dagen langs gekomen. Samen met haar hebben we ook nog leuk buitengereden, alleen heeft Rhea nog altijd zadelpijn geloof ik 

Dacht dat er een nieuwe stalbokker zich had aangemeld in ons topic, ben jij het met een nieuwe naam

Arme Nisan en hij was nog wel zó blij toen we aankwamen op het terrein. Zodra hij Whis in de trailer hoorde werd hij helemaal gek in z'n stal! Alleen het eerste wat Whis deed toen ze gingen neuzen was een brul geven
IJp schreef:Môgge allemaal!
Ik ga zo op lappendag stof kopen en daarna met Richard en Anouk naar het NK in Mariënheem!
Laterrrrrrrrrrrrrrr

Cassidy schreef:De voorrondes zijn veel leuker dan de uiteindelijke finale zelf...

Het was gezellig op stal vandaag, maar wel druk zeg