Tenminste dit topic dan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pumbaa_nr_1 schreef:=ow okii issie vanaaf op en dann ??
vera23 schreef:slobber vin dze wel lekke r:9

doxje vandaag ook weer verwennen

ook de ford heaaa noes
hihihi Tessa auto expert

)
tjaa ik ken heeel veel fordjes
maare ja ik kom eraan noesjj byeee
ik heb echt altijd wat
met z'n tweetjes, maar goed ik ben ook weer op mijn werk en zit nu op een heel rustig
pandje en moet tot vanavond 20:30 uur officieel. Om 19:30 uur begin ik al met lopen door het pand (mag eigenlijk niet
) en dan ben ik om 20:00 uur klaar en dan hup.....spullen wegbrengen, pand op alarm en lekker naar huis.
Niet toevallig een klein zwart onder een bos manen en een dekentje verscholen ponybeest??????
gedaan ofzo........of hij was wel een beetje erg geschrokken van je blauwe wangetje
......en dacht....oeps.....daar moet ik geen ruzie meekrijgen........ LinsxDot schreef:ik ga me maandag laten onderzoeken en hopenlijk is het niks.
. Je zal wel een hoop pijn hebben dan?
Gaat het dan wel om Vesra te doen of doet Xenie haar zelf? spettertjuh schreef:LinsxDot schreef:ik ga me maandag laten onderzoeken en hopenlijk is het niks.
Ik hoop voor je dat het niets is.....maar echt accuut is het niet anders zou de dokter je gelijk hebben doorgestuurd hoor met een blindedarmontsteking. Je zal wel een hoop pijn hebben dan?
Gaat het dan wel om Vesra te doen of doet Xenie haar zelf?
In ieder geval beterschap dan maar.
ik doe dinsdag ves niet moet naar fysio maar volgende week benk er wel weer
maar as ik loop en sta doet het godsie zeerrr. niet te geloven pff maar als ik zit valt het mee. Zak gewoon door me rechterkant heen zo zeer doet het