en Marianne, lekker dat je een fijn ritje kon maken

Ik ben net terug van vakantie. Een weekje Rhodos met een vriendin. Het was wel heel relaxt. Veel stappen, strand/zwembad, lekker uiteten, een jeepsafari, een cruise en nog meer stappen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rooompie schreef:Nou, jullie iig ook veeeeel plezier de aankomende weken, zoals altijd is het lamoen weer super gezellig!
Waarschijnlijk zie ik jullie nog, ik sta nog 3 weken met mijn hengst op camping de bovenberg (5 min van lamoen af) en kom jullie vast in de bossen tegen.. of ik kom stiekem een keertje de buitenbak lenen:P!
Groetjes Romi
_Noraly schreef:Rooompie schreef:Nou, jullie iig ook veeeeel plezier de aankomende weken, zoals altijd is het lamoen weer super gezellig!
Waarschijnlijk zie ik jullie nog, ik sta nog 3 weken met mijn hengst op camping de bovenberg (5 min van lamoen af) en kom jullie vast in de bossen tegen.. of ik kom stiekem een keertje de buitenbak lenen:P!
Groetjes Romi
Dus jij was het die mij bijna tegen een paaltje op liet rijden.Haha, ik reed net naar de paardjes heen, en op de oversteek naar het lamoen bos bijna reed jij, en reed ook net een groepje weg van het lamoen.
En ik schrok d'r van wat van mooi paard daar toch reed, dat ik bleef kijken en zo de berm in reedZag d'r vast heel vrouwelijk uit hahaha
Maar knetter gaaf paard! Is hij trouwens nog steeds hengst? Heb je daar geen last mee met andere (hengstige) merries?