PFFF kmoe ier ne definitie kennen vint! manman zukke definitie kga em kr zegn : Definitie ethogram : Een ethogram is het gehele reportoire aan handelingen van een dier. Een protocol is een opsomming van alle handelingen die een dier tijdens een observatie periode geeft uitgevoerd,met tijdsaanduiding.Met behulp van protocollen wordt het gedrag van een dier meetbaar gemaakt ... njaaa
Ik kom hier ook even langs.. Ik ben dus Debbie en mijn new foresters zitten ook Maleveld. Waarschijnlijk dat ik Yulan zien passeren heb Zaterdag met de koets. Die stomme jagers waren weer bezig en de pony's waren helemaal opgefokt
daarnet stond ze helemaal op haar gemak aan het eten van haar hooihuisje.. Nu kunnen we haar goed zien met maïs weg. Dat wordt crossen op de velden Woensdag ben ik er ook op geweest, misschien bewerkt de boer een stukje voor me om op te rijden deze winter. Zolang je maar niet rijdt op grasvelden ofzo krijg je geen boze boeren.
Hai! Héhé, waren jullie die daar op die wei stonden op de hoek daar? Jaja, die jagers.. allemaaaaal kennissen/vrienden Donatello (die pony in de koets) was massas verschoten, mo na tijdje was 't ie echt 'cool'
Pff de vorige keer , kging een veldje in omda er een tractor passeerde. Ij passeerde en er was niks... en alstie een meter verder was , schrok silver en ij liep in richting van de tractor debiel
Yep, wij zijn de mensen van op de hoek. Zaterdag stonden al de auto's aan onze wei geparkeerd. Sommige jagers kennen we ook, zoals de boswachter (de broer van de boer). Vorige keer is die vrouw gepasseerd met Donna, toen had m'n ma gevraagd of zij de eigenaar is van Winnetou. Omdat we hem veel zien op bokt en wvur startlijsten
Janus is sinds gisteren terug van het WK jonge paarden ( 41 vd 60). Hij had egzegd tegen katrien dat hij vandaga ging les geven en dat het springen ging zijn. Naja vandaag dus iets anders twas sabine en terugggggggg dressuur. In de manege les hebben we nog geen 1 keer geprongen Ok, ik heb zondag beetje gesprongen met tinto en 2 keer springles gedaan met paljas, maar kwil echt nog eens springles op een manege paard, want het is bijna jumping dus wil ik eens geoefend hebben