Oh sorry, Bonte, mag ik dit wel plaatsen hier??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

muiszje schreef:

Bonte schreef:muiszje schreef:
Kon je het toch niet laten
Je moet die met dat bokken achter elkaar kijken

muiszje schreef:zwijmel, ik ben echt helemaal verliefd op de 1150..
Mendi schreef:Schimmelig schreef:Waarom hebben ze moeite genomen zijn naam (die hij toch al lang had?) te veranderen
Hi hi, zal het je uitleggen. Haar ex heette Fernando... Dus bij Nando dacht ze steeds terug aan die ex! Vandaar..
muiszje schreef:zwijmel, ik ben echt helemaal verliefd op de 1150..
30 jaar?????????????????????????????

Mendi schreef:Blackje schreef:
Zo mn auto is weer helemaal schoon van binnen en buiten en in de was gezet
Ik heb die van mij gisteren ook even door de wasstraat gereden! Wist niet meer dat ik zo´n mooie auto had..

) casjuh schreef:jaaaaa ik ben tante geworden(alweer)
Ik heb er nu een heel lief neefje bij en hij heet Samuel (Franklin Cornelis)
ff zo een fotootje zoeken
Gisteren heb ik je nog voorbij zien hobbelen Tink!
Tenminste... Ik hoorde Niño hinniken toen ik met die koeienstal bezig was en toen zag ik iets zwarts tussen de bosjes doorlopen
.
...vanmorgen hoorde ik het weer kraken in mijn schouder die dus nu weer rete zeer doet
.Maar weer aan de pijnstillers en de zalf...zucht.Ik vrees dat beide heren morgen vrij hebben.Faxje misschien even longeren want dat kan zonder lijn.Pffffffff.....wordt zo moe van.
. Joki schreef:Ik ben sinds gister arabierenfan geworden; heb even gepraat met de beroemdste arabierenfokker van Nederland en die waren mooi. Wie heeft er voor mij 50000 te leen voor een ruin?
haha