Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. misschien is stage lopen dan toch beter als school
, naja mijn school was ook weer niet zo druk (2 maanden niks doen en dan ineens in weken tijd 5 grote opdrachten inleveren en twee tentemans ofzo), maar ja ik leer makkelijk dus dat scheelt 
. Heeeeeel vermoeiend... want probeer nu al drie weken antwoord te krijgen, maar dan zitten ze weer in portugal dan hebben ze het te druk en vandaag waren ze dr wel maar waar geen id.... heb alweer de termijnen overschreden enz, maar ja kan ik ook niks aan doen....
Of nouja, morgen wiskundeproefwerk dat ik nog even fanatiek moet gaan leren, zucht
Hij wilde echt wel werken hoor, natuurlijk nog wat trucjes en natuurlijk nog wel wat probeersels, maar we waren allebei tevreden.
Dat moet je snappen (Zegt juf Saskia!)
Maar dan zegt Juf Saskia dat het handiger als je dat vanaf het begin af aan goed bijhoudt, je bijna niet meer hoeft te leren voor je toets!
en anders heeeel veeeel oefenen om het te gaan begrijpen

Vandaar
Omdat het hele proefwerk nu ongeveer over dit hoofdstuk gaat ga ik toch maar aan de slag. 
Wij hebben hier ook een halve vrouw en halve man rondlopen 

Wat rampelig, En Es, je hebt toch concurentie

ik vind Paco ergens wel grappig hoor
En nu wil ik een keer op die pony ook 
Alleen ik weet niet hoe laat, want er stonden nog geen inrijdtijden op de lijst!
Nouja, dat hoor je dan vanzelf wel.