Tip: Laat hem niet te vaak vallen, dan doet het aan/uit knopje het niet meer..
En staat die aan terwijl je denkt dat die uit staat
Voortaan doe ik gewoon de stekker eruit, weet ik zeker dat ik geen brandplekken meer krijg
Woeeeee Vakantieeeeeee!
Vandaag was mn laatste werkdagje... Pfoee drukker gehad dan in al die maanden dat ik er heb gewerkt
Magoed.. Nog een zak snoep en cadeaubon van de Douglas gekregen,Dus na mn werk meteen ff naar de Douglas
En nu ben ik kapot
Morgen weer naar Marble

Mijn vriend heeft gister een ongelukje gehad..
Bij zijn werk moest die iets onder een auto wegslijpen (met zo'n slijptol) en toen is hij uitgeschoten, en heeft zo in zn pols gesneden met dat ding. (Echt dr in gesneden, diepe snee van zeker 5 á 6 cm) Zn pols meteen als een gek bloeden, hij zn hand er op, bloed stroomde gewoon door zn vingers heen. En hij was in shock vertelde die me later.. Maar hij moest dus onder die auto zien uit te komen, en toen was er niemand thuis.. Dus moest die eerst naar de buurvrouw rennen. Zijn ze naar het ziekenhuisgegaan. (En toen kreeg ik een smsje dat die in t ziekenhuis lag, dus ik half in shock
) Maar toen moest het dus gehecht worden, en hij heeft nu zn pols/hand in het verband. Wel balen voor hem, want hij gaat zaterdag op vakantie naar Frankrijk, en mag dus niet zwemmen enzo.. Maar hij heeft echt een hoop geluk gehad! Hij heeft net geen pees geraakt. En hij heeft echt geluk dat die niet flauw viel onder die auto, want dan had het zo kunnen gebeuren dat die letterlijk was doodgebloed
Omdat er helemaal niemand thuis was by zn werk. Hij heeft wel veel bloed verloren.. Maar gelukkig leeft die nog en zit zn hand er nog aan
Zo, dat lucht op.. Want door dat ongelukje van gister heb ik bijna niet kunnen slapen. Ik sliep bij mn vriend, en die kon niet slapen van de pijn..
, en wij er nog maar flauwe grapjes over maken 
(
)
. We zaten ook op een camping.
.