Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Ik heb net een mailtje gestuurd naar Ronchetti, die geven les in aanhangwagenrijden, voor wat info.
Natuur5D, waar heb jij je les gehad ?

ATE schreef:ja kan nog iets neer zetten ben mooi wat kwijd had 25 berichten nu nog 17
ATE schreef:welke foto ??
ps kan jij bij mijn profiel die foto s niet plaatsen het gaat me me pet te boven
ATE schreef:wel leuk hier maar ik ga zo bed opzoeken peet je heb me gegevens maak er iets leuks van groet en truste
. xan schreef:Ik heb net een mailtje gestuurd naar Ronchetti, die geven les in aanhangwagenrijden, voor wat info.

natuur5D schreef:xan schreef:Ik heb net een mailtje gestuurd naar Ronchetti, die geven les in aanhangwagenrijden, voor wat info.
ik heb les gehad bij Ronchetti, gewoon 1 les van 1 1/2 uur. eerst een half uur door smalle straatje rijden met geparkeerde auto's aan 2 kanten en toen een uur achteruit rijden en achteruit inparkeren. dat was op mijn eigen verzoek. ik kreeg echt heel goed les en heb er ontzettend veel aan gehad. nu ga ik gewoon veel met de trailer rijden en als ik denk genoeg ervaring te hebben neem ik nog een les en dan alsnog examen voor mijn E.
Citaat:OK, dit ga ik dan ook maar proberen, en na mijn les neem ik ook Shenavallie mee om me te supporten ha,ha,. En natuurlijk Liquita, want wij gaan proberen samen te racen met onze trailers. En niet te vergeten, ATE, maar die vind een rijke vent met een complete paardencamper!
xan schreef:OK, dit ga ik dan ook maar proberen, en na mijn les neem ik ook Shenavallie mee om me te supporten ha,ha,. En natuurlijk Liquita, want wij gaan proberen samen te racen met onze trailers. En niet te vergeten, ATE, maar die vind een rijke vent met een complete paardencamper!
ATE schreef:peet nog thanks voor de avanter erg mooi en voor de foto s die je bij me heb gezet tot vanavond doei