Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Doen we in de 2e week nog een keertje het idee van Thirz: met z'n allen een meeting op stal met warme chocomel?
Als Voice weer beter is kom ik ook eens bij jou kijken!
Fijne vakantie nogmaals; ook voor je ouders en je zus, geniet ervan!
Dus we kunnen ertegen aan
Dus kon dr weer eens lekker aan de dubbele longe laten werken zonder gemiep. Jammer dat ik niet zoveel tijd had, anders was ik op buitenrit geweest met dit heerlijke weer!
)
Gezellie! haha Moet alleen nog even toestemming vragen aan mn volle planning
Tis dan al de 2e week, dus kan prima zien hoeveel ik nog moet en hoeveel tijd ik nog heb. Maar denk dat ik buiten de feestdagen om ook wel even vrij mag zijn van mezelf 

Opgepompte banden! Geweldig Thirz! Fietst net wat beter (en zit voor jou wat beter!
) Nu nog hopen dat we niet windkracht 8 tegen hebben straks 

, het voelt allemaal nog erg onwennig! We hebben er zo lang naar uitgekeken en nu opeens is het zo ver en dat is echt zo'n raar gevoel!

haha
Wil met mn zusje der verjaardag lekker thuis zijn
Als de rest die dag wel kan, hoef je t voor mij zeker niet te gaan verplaatsen hoor! Je kan toch niet met iedereen rekening houden

!
Iedereen druk met kerst voorbereidingen?
Loop op schema, dus dan mag je breaks inlassen hè
Toch een zorg minder!
Moet 2e kerst werken en heb maar 1 kindje, echt sneu dat die nergens naartoe kan! Maargoed, gaan we t samen extra gezellig maken
Kims heeft er een foto van gemaakt!
Kwam je ook nog Cis? 
En ik zal t haar doorgeven
Liefst die ook ergens heen natuurlijk, maar als er dan toch kinderen achter moeten blijven, dan beter 1 dan meerdere denk ik? Kan je echt gaan doen wat dat kind leuk vindt, terwijl het anders ook van anderen afhankelijk bent. Aan de andere kant.. weten dat jij echt de énige bent die nergens heen kan, lijkt me ook nie tof. Gewoon zuur! Jullie maken er vast nog wel een gezellige dag van samen
Ik ben zo benieuwd naar Orson zn outfit, maar Thirz wil er niets over loslaten
Ik moest maar afwachten... Dus snel posten hè