manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:57

Wat vervelend dat Voice en Shaar allebei zo hoesten! Je zou bijna zeggen dat er een virus op stal hangt ofzo? Gaat het met Voice al beter met de medicatie Nel? Mijn kaartje nog in de bus gevonden? En kun je wel wedstrijd rijden Bar? En gisteren de sleutel gehad natuurlijk: hoe voelt het zo, je eigen huis?
Leuk als je weer eens naar stal komt om naar de les te kijken Nel! Ik ben op vakantie, dus misschien over 2 weken weer?
Woensdag ging het een stuk beter met hengstige Nous en hebben we een heerlijke rit gemaakt met maar één keer piesen! Nu moeten de vossen elkaar even missen en gaat Thirz een week lang van de ene naar de andere vos hoppen! Van klein naar groot haha!
Allemaal nogmaals fijne kerstdagen (de kaartjes zijn vast nog onderweg) en tot over een weekje! Doei!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:04

Hele fijne vakantie Bianz! Alvast fijne kerstdagen ik duim voor goede sneeuw!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:23

Thanx Haha! Doen we in de 2e week nog een keertje het idee van Thirz: met z'n allen een meeting op stal met warme chocomel?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:31

Nel: heb als t goed is morgen les, volgende week vast ook wel, dus je kan altijd een keertje langskomen Lachen Als Voice weer beter is kom ik ook eens bij jou kijken!
Jippie, fijn dat jullie de sleutel hebben Bar; moeten jullie nu nog iets aan klussen doen?
Bianz; als niemand wil komen op onze chocomel-date, doen we zelf wel een bakkie choc met oudjaarsdag Knipoog Fijne vakantie nogmaals; ook voor je ouders en je zus, geniet ervan!
Anne; mn fietsbanden zijn opgepompt voor woensdag *LOL* Dus we kunnen ertegen aan Clown

Hiephoi; Nous was niet meer hengstig vanmorgen Go jij! Go jij! Dus kon dr weer eens lekker aan de dubbele longe laten werken zonder gemiep. Jammer dat ik niet zoveel tijd had, anders was ik op buitenrit geweest met dit heerlijke weer!
En tadaa: hier mn nieuwe hoofdstel bij Nous:
(ze heeft nog allemaal plekken van in t stro liggen op dr hals Clown )
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 14:02

Ow bah, Shaar ook al hoesten. Mijn eerste gedachte was inderdaad ook een virusje wat bij jullie op stal heerst. Hopen dat Shaar niet ook een longontsteking krijgt!

Wil ook best een warme choc date houden op stal hoor Haha! Gezellie! haha Moet alleen nog even toestemming vragen aan mn volle planning Clown Tis dan al de 2e week, dus kan prima zien hoeveel ik nog moet en hoeveel tijd ik nog heb. Maar denk dat ik buiten de feestdagen om ook wel even vrij mag zijn van mezelf Tong uitsteken

Oeh sjieke Nous! Echt een heel mooi hoofdstel Thirz! Hyper!
*vroeg me idd al af waar ze die strepen van had net. T stro had ik alleen nog nie aan gedacht Huilen van het lachen

Jeeeej! Go jij! Go jij! Opgepompte banden! Geweldig Thirz! Fietst net wat beter (en zit voor jou wat beter! Tong uitsteken) Nu nog hopen dat we niet windkracht 8 tegen hebben straks Vork

Fijne vakantie Bianz!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:25

Ik ben wel van de partij op een chocolademelk-meeting Clown Haha!
Mooi hoofdstel Thirz!
Oh en bar, super dat jullie de sleutel hebben!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:40

Shaar hoest eigenlijk al een hele tijd, steeds is het bijna weg, maar toch niet helemaal. Tijdens het rijden gaat t soms goed en hoest ze niet, soms hoest ze een paar keer tijdens het inrijden en soms hoest ze opeens een paar keer tijdens het uitstappen, geen touw aan vast te knopen! Vandaag lekker in de buitenbak rijden, frisse lucht is altijd goed!
Kan dr wel gewoon rijden hoor, zo dramatisch is het nou ook weer niet...

Ja we hebben de sleutel Haha!, het voelt allemaal nog erg onwennig! We hebben er zo lang naar uitgekeken en nu opeens is het zo ver en dat is echt zo'n raar gevoel!
Morgen komt een man boven de slaapkamers spuiten, zodat alle muren mooi wit zijn.
Daarna kunnen wij kliklaminaat in de slaapkamers gaan leggen en 2 januari komen ze vloerbedekking in de slaapkamer + op de overloop leggen. Hoop daarna ons bed enzo te kunnen verhuizen en dan zijn we er helemaal klaar voor Haha!
Opzich hoeven we niet echt veel te klussen, meer wat gordijnen ophangen enzo maar meer niet!
De keuken zit er al in en de wc beneden is ook klaar en de tegelvloer beneden ligt er ook al in...
Verder is de badkamer klaar, we moeten alleen het bad nog plaatsen, maar daar hebben we nog geen haast mee...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 16:59

je kan altijd nog in bad bij de buren :p

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 17:40

Ik weet niet of de buurjongen een bad heeft, haha!

De dierenarts is net voor shaar geweest, ik wilde gaan rijden en ze begon opeens weer extreem te hoesten...
Ze heeft nu een antibiotica injectie gehad en moet 10 dagen ventipulmin krijgen. Mag wel rijden, alleen stappen/draven en niet in het zweet laten werken...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:51

O o bar, das vervelend, dan gaat je wedstrijd toch niet meer door zeker...
fijn dat je de sleutel hebt bar, nou is het echt!

Thirz, mooi hoofdstel hoor!!!
Hoelaat heb je morgen les?
Als het zulk mooi weer als vandaag is kom ik wel even kijken denk ik...

Bianz, ik heb je kaart gehad hoor, bedankt!
fijne vakantie!!!
Ik weet nog niet of het met voice al beter gaat want ze hoest wel, maar de DA zei dat ze meer zou gaan hoesten door de medicijnen omdat het dan loskomt.
Dus ik hoop dat ze daarom hoest.

Leuk zo'n choco-meeting, ik denk dat ik erover heen gelezen had, want had het nog niet eerder gelezen.
Maar lijkt me gezellig!
Wanneer?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:15

Heb om 11.45u les Nel; tot morgen misschien Lachen
En choc-meeting kunnen we misschien 31e doen eind v/d ochtend? Anders dagen zit ik vrij krap met werken.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:51

Kijk shaar met nieuw hoofdstel (kieffer steffen peters met br frontriem)...
Afbeelding
Ze ziet er niet echt ziek uit gelukkig!

Jouw hoofdstel staat ook echt supergaaf Thirz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 16:25

Ziet Bar al vrolijk aanbellen bij de buren: "hoi, ik kom even in bad" Huilen van het lachen haha
Toch aan de medicijnen die Shaar, hopen dat ze nu snel niet meer hoest! Jammer dat je dan niet naar de wedstrijd kan, maarja; alles voor Shaar natuurlijk! LEuk hoofdstel Bar!

Hopen dat t loskomen inderdaad de reden is dat ze nu nog hoest Nel! Hopen dat Shaar en Nel allebei snel beter zijn Lachen

Als de choc meeting de 31ste is, kom ik niet Lachen Wil met mn zusje der verjaardag lekker thuis zijn Ja Als de rest die dag wel kan, hoef je t voor mij zeker niet te gaan verplaatsen hoor! Je kan toch niet met iedereen rekening houden Lachen

Vandaag lekker op Laser gereden. Hij blijft leuk Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:48

Jammer dat je les niet door ging thirz....
Had Carolien nog gesproken voor je les.
Anders was ik wel komen kijken.

Had vanmorgen Voice al lekker gedaan.
Voice en shaar gezellig bij elkaar gestaan in de longeerbak.
Ging goed hé Bar... ze bleven echt op afstand naar elkaar staan kijken... haha

Anne, fijn dat je leekker gereden hebt!

de 31ste moet ik in de ochtend werken dus ik kan er dan ook niet bij zijn.

Mooi hoofdstel Bar, ik was vandaag even bij de kroo en toen was ik ook aan t kwijlen bij een bling bling hoodstel, alleen koste die 275 euro, dat was met even iets te veel...
Even een zadelsteun gekocht voor mn nieuwe kast.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:06

Ja als ik morgen shaar dr stal doe dan zet ik ze weer even lekker samen buiten! Hoe meer ze buiten komen hoe beter!

Mijn nieuwe hoofdstel was 140 euro, normaal gesproken hoort er een andere frontriem op, maar die vind ik zelf niet zo mooi. Dit is echt mn wedstrijdhoofdstel...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:18

Is goed hoor!
Onze hoest kneusjes kunnen dan samen buiten kuchen..
Lekker hoor als ze veel buiten komen!
Als ik shaar af en toe voor je buiten moet zetten of iets dan moet je het ook maar zeggen hoor.
Ik vindt het voor Voice wel leuk als ze een maatje heeft, want ze staat anders ook maar zo zielig alleen... Knipoog

Tis een mooi hoofdstel hoor, is het met een aansnoerneusriem?
Dat vindt ik altijd heel netjes staan.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:24

Ja het is een aansnoerneusriem...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 17:54

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 12:59

Nee geen deken nodig hier Tong uitsteken
Hoe is t met Shaar? Nog steeds hoestvrij? En met Voice? Gaat t daarmee al de beterende kant op?

Brrrr, vind t weer een stuk kouder dan gister!
Hoe is t met iedereen? Tis zo stil ineens Tong uitsteken Iedereen druk met kerst voorbereidingen?

*en ja ik vertoon even SOG-gedrag Schijnheilig
Zo met Marcelle even film kijken en daarna ga ik weer vrolijk verder aan school Haha! Loop op schema, dus dan mag je breaks inlassen hè Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 23-12-08 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:00

Met shaar gaat t goed, geen hoest meer gehoord sinds de dierenarts is geweest. Ik rijd dr iedere dag gewoon een half uurtje, ze is super vrolijk!
Verder heb ik t erg druk, net kerstkadootjes gekocht, boodschappen gedaan en nu naar mn werk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 13:02

Jeej! Fijn dat ze niet meer hoest Bar! Lachen Toch een zorg minder!

Drukke dag dus weer! Ik heb gister met mn mams kerstkadootjes en booschappen gekocht Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:53

Fijn dat Shaar niet meer hoest! Hopelijk Voice ook niet meer!
Deken is leuk, maar niet nodig Knipoog

Ja, hier ook druk druk; Orson en Nous doen, werken (kids zijn megadruk omdat ze allemaal ergens naartoe gaan) en kerstvoorbereidingen. Maargoed, ik heb geen moeite om in slaap te komen 's avonds Clown Moet 2e kerst werken en heb maar 1 kindje, echt sneu dat die nergens naartoe kan! Maargoed, gaan we t samen extra gezellig maken Lachen
Vandaag Orson gereden, hij was in extra mooie outfit Huilen van het lachen Kims heeft er een foto van gemaakt!

En heb zin in morgen Hyper! Kwam je ook nog Cis?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:33

Hoi hoi,

fijn Bar dat shaar niet meer heeft gehoest.
Bij Voice weet ik het nog niet, ze heeft de laatste dagen ook niet meer gehoest, maar we rijden er ook niet op dus weet niet hoe het gaat als we weer aan t werk gaan.
Vanaf de 30ste mogen we weer het rijden langzaam op gaan bouwen dus ben benieuwd!

Onze auto begaf het gister avond, hij was helemaal op, ook niet meer goed te repareren, veel te oud..
Dus met spoed vandaag een andere auto gekocht, allemaal proefritten gemaakt, nu hebben we weer een volvo, niet een super mooie auto, maar nog wel netjes en in goede staat en hij is sterk genoeg om een boot te trekken en daar ging het ook om.

Thirz ook druk druk, wel sneu van dat kindje dat nergens naar toe kan, maar gelukkig heeft ze jou dan Knipoog

Anne wanneer is marcelle jarig?
Gefelciteerd met haar!(alvast/ alsnog)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 10:37

Marcelle is de 31ste december jarig Lachen En ik zal t haar doorgeven Haha!

Pfft, balen van je auto Nel. Lekker zo net voor de feestdagen ook nog eens erbij. Gelukkig wel snel een andere geschikte kunnen vinden!
En even afwachten wat Voice dan gaat doen. T feit dat ze nu niet meer hoest is toch al wel verbetering? Dacht dat ze paar dagen gelee ook in rust hoestte?

Tis zonde voor dat kindje Ach gut Liefst die ook ergens heen natuurlijk, maar als er dan toch kinderen achter moeten blijven, dan beter 1 dan meerdere denk ik? Kan je echt gaan doen wat dat kind leuk vindt, terwijl het anders ook van anderen afhankelijk bent. Aan de andere kant.. weten dat jij echt de énige bent die nergens heen kan, lijkt me ook nie tof. Gewoon zuur! Jullie maken er vast nog wel een gezellige dag van samen Ja

Kim? Kom eens even heel snel die foto laten zien? Tong uitsteken Ik ben zo benieuwd naar Orson zn outfit, maar Thirz wil er niets over loslaten Verdrietig Ik moest maar afwachten... Dus snel posten hè Haha!

En ik heb ook zin in vanaaf! Hyper! Go jij! Go jij!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:58

Jaaa ik kom ook nog, maar dan wil ik wel All you need is love kijken haha Clown
Anne, zal ik jou ophalen met de auto? Hoe laat zal ik dan bij jou zijn? Ik parkeer namelijk denk ik wel gewoon bij Thirz want daar staat ie prima en dan doen we het net als de vorige keer op de fiets...is dat een goed plan?