Sleeptight and don't let the bad bugs bite
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sily schreef:Whahahaha er staan nog wel beschuit met muisjes.
Ik eet smorgens alleen een banaan
goldflower schreef:Ben je ook nog over t scheurpad geweest Anousch ??
We hebben op de terugweg wel een aardig stuk doorgegaloppeerd
.
Binar schreef:goldflower schreef:Ben je ook nog over t scheurpad geweest Anousch ??
Geen idee of we over het scheurpad zijn geweestWe hebben op de terugweg wel een aardig stuk doorgegaloppeerd
.
Val, ik heb trouwens wel beetje spierpijn, en jij?
Tjeetje joh, ik kom even een avond en nacht niet meer op bokt en moet meteen 3 pagina's gaan lezen![]()
Nog 1 dagje en dan is het gelukkig weer weekend!!!![]()
Oh ja en Shir, de paarden gaan tussen 18.00 en 19.00 naar binnen, we wachten wel tot je er bent
)
maar pumbaa zit me aan te stoken en dan kan ik geen nee meer zeggen hiihi,

*tip*
[/quote]
Jetta schreef:Yep. Met een stalbuitenrit ga ik ook mee!
De ruiterpaden kunnen hier helaas nooit zo worden als in Madestein en omgeving.....de ondergrond is daar zeezand en hier blubberveen.....we zitten gewoon in de verkeerde hoek van Holland. Da's nou jammer!
Fijn dat de stroboer komt.....nog fijner dat ze het land in kunnen morgen!
zo is het wel vol te houden
De vraag is dan alleen of er mensen zijn die persé over het strand willen of niet...
Daar zal de datum dan vanaf hangen
Je moet er alleen wel op rekenen dat je dan zo 'n drie uur onderweg bent aangezien veel paden erg zwaar zijn en als je té veel doet zijn de paarden echt doodmoe
madelon31 schreef:o ja een stal rit lijkt me zeker leuk, alleen ik denk dat melissa ook wel mee wil en dan kom ik een paard te kort!!!![]()
Maar madestein is echt heel leuk rijden. Ik ging er bijna elke zondag heen toen wij nog in monster stonden heerlijk en ook ik ging crossen!!!![]()
dus als ik nog een paard kan lenen??? wil ik ook wel mee en anders wacht ik wel tot jullie weer terug zijn.