Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:11

Tot morgen M&M's

Sleeptight and don't let the bad bugs bite

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:12

slaap lekker en morgen weer gezond op!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:17

Hee heerlijk de paardjes morgen (vandaag eigenlijk al) weer lkkr naar buiten ,nou hopen dat t indd lkkr droog blijft en nie gaat regenen
Nou dat was t weer

Ohhh Anousch je vroeg voor een buitenrit met stal zag ik ,maar dan ga ik opzeker mee met Gold
En heerlijk rijden is t in madestein,,daar heb ik ook altijd buiten gereden ,en vandaar ook lkkr door naar t strand geweest met de paardjes (he San ken je nog herinneren hihi,was wel gaaf )
Heerlijk vond ik dat altijd,reed daar als klein kind al buiten hihi.

Ben je ook nog over t scheurpad geweest Anousch ??

groetjes en slaapze

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:27

Yep. Met een stalbuitenrit ga ik ook mee!
De ruiterpaden kunnen hier helaas nooit zo worden als in Madestein en omgeving.....de ondergrond is daar zeezand en hier blubberveen.....we zitten gewoon in de verkeerde hoek van Holland. Da's nou jammer!
Fijn dat de stroboer komt.....nog fijner dat ze het land in kunnen morgen!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 04:55

schandalig...nog niemand weacie weacie? _/-o_

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 06:55

Sily schreef:
Whahahaha er staan nog wel beschuit met muisjes.

Ik eet smorgens alleen een banaan

he joh niet mijn banaantje he.

zo wat was dat lekker rustig op stal zeg gisterenavond, heerlijk.
Ik kwam pas om 19.15 (moest eerst nog werken)
heb banaan effe losgezet, stalletje gedaan en effe geveegd bij de stallen en toen oeps het is 8 uur geweest was ook zo lekker bezig met vegen.

maar goed banaan heeft iig effe losgestaan.

en yes vandaag het land weer op, ik wil wel komen helpen met binnenzetten vandaag maar wil dan wel effe weten hoe laat ze naar binnen gaan.

gr zeurlie

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:06

goldflower schreef:

Geen idee of we over het scheurpad zijn geweest We hebben op de terugweg wel een aardig stuk doorgegaloppeerd .
Val, ik heb trouwens wel beetje spierpijn, en jij?

Tjeetje joh, ik kom even een avond en nacht niet meer op bokt en moet meteen 3 pagina's gaan lezen

Nog 1 dagje en dan is het gelukkig weer weekend!!!

Oh ja en Shir, de paarden gaan tussen 18.00 en 19.00 naar binnen, we wachten wel tot je er bent

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:10

Binar schreef:
goldflower schreef:

Geen idee of we over het scheurpad zijn geweest We hebben op de terugweg wel een aardig stuk doorgegaloppeerd .
Val, ik heb trouwens wel beetje spierpijn, en jij?

Tjeetje joh, ik kom even een avond en nacht niet meer op bokt en moet meteen 3 pagina's gaan lezen

Nog 1 dagje en dan is het gelukkig weer weekend!!!

Oh ja en Shir, de paarden gaan tussen 18.00 en 19.00 naar binnen, we wachten wel tot je er bent

is goed hoor,
en ehm was het niet mooi bij de buitenboxen hihi, ik dacht jullie zijn er toch niet dus laat ik effe wat gaan vegen,
nee hoor vernaan stond in de buiten bak en had haar effe afgespoten en dacht laat ik effe vegen en voor ik het wist was de stal al eigenlijk dicht dus heb een kleine tijdsoverschrijding gemaakt. (half uurtje maar hoor Of was het 3 kwartier )
maar goed en was de mac lekker.
ik ben ook geweest en wilde eigenlijk naar vlaardingen gaan maar goed ook want ik zag dat jullie daar ook waren geweest,

gr shirlie

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:01

nou pumbaa ben je er nog niet??

hihi en lekker doorposten he.

gr shir

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:22

ik ga naar mr edd effe inkopen doen heb helemaal geen zin om te gaan maar pumbaa zit me aan te stoken en dan kan ik geen nee meer zeggen hiihi,

gr shir

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:52

En zn de horsies nog naar buiten gegaan vandaag ,omdat t nou weer kl*te weer is :S
niet dat hun er last van hebben,maar miss het land wel
Nou ik hoor t wel

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:02

Tjee wat een verhalen allemaal zeg!! Of liever gezegd slap gebrabbel!
Nee hoor dames, grapje, blijf maar lekker door kletsen!
Heb ik nog wat te doen op mijn vrije ochtend!!

Omdat het niet zo lekker met mij ging is Joke een paar dagen extra voor Robje geweest, daarom kon en kan ik ook niet helpen met de paarden buiten en binnen zetten! Sorry daarvoor!!! Iedereen bedankt die mijn Robje meenneemt naar het land en ga proberen weer zo snel mogelijk een aandeel te leveren!!

Bianca, hoe is het nou met je arm??? Gaat het goed, hoop dat je niet al te veel pijn hebt!!!

En las ik daar nou iets over een stalrit?? Xeenia en ik hadden ook al zo'n idee!! Leuk!!!!

Iedereen een fijne dag (zover dat kan met al die regen) en tot zondag!!!!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:21

Ohh hoorde net indd dat de paardjes gewoon toch lkkr buiten staan ,,heerlijk

Die buitenrit kunnen we nie gelijk er een boktmeeting van maken haha ,,afspreken in Madestein ofzoiets *tip*

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:07

[/quote]

Oh ja en Shir, de paarden gaan tussen 18.00 en 19.00 naar binnen, we wachten wel tot je er bent [/quote]

Ja, en dat is zo'n onhandige tijd! Ik wil graag helpen, maar tussen en zeven is bij mij thuis spitsuur met koken en eten enzo!
Vooral door de weeks haal ik dat nooit! Dat vind ik behoorlijk peper en zoutstel!

duckie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:53

Jetta schreef:
Yep. Met een stalbuitenrit ga ik ook mee!
De ruiterpaden kunnen hier helaas nooit zo worden als in Madestein en omgeving.....de ondergrond is daar zeezand en hier blubberveen.....we zitten gewoon in de verkeerde hoek van Holland. Da's nou jammer!
Fijn dat de stroboer komt.....nog fijner dat ze het land in kunnen morgen!

De grond in Madestein is onlangs overal op de ruiterpaden gedraineerd, op deze manier kan dus iedere ondergrond droog blijven... Als je het eerst een aantal meter afgraaft.... kan toch alles

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:01

Hey Anous,

Geen spierpijn, maar wel pijn in mijn zitbeenderen....Lekker als je de hele dag moet zitten... Ik zit maar een beetje achterover geleund zo is het wel vol te houden

Anous en ik zijn in Madestein gestart en geeindigd, we zijn via ockenburg en de duinen in Kijkduin richting scheveningen gereden.

Weer eens een stalrit maken, lijkt me erg leuk!! Ik weet erg goed de weg, dus kan ervoor zorgen dat we niet verdwalen De vraag is dan alleen of er mensen zijn die persé over het strand willen of niet... Daar zal de datum dan vanaf hangen Je moet er alleen wel op rekenen dat je dan zo 'n drie uur onderweg bent aangezien veel paden erg zwaar zijn en als je té veel doet zijn de paarden echt doodmoe

Tot vanavond

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:37

nou nou wat een zeik weer was het vanmorgen zeg!!
Met z'n 4ren de paarden buiten gezet helemaal doorweekt waren we!!

Dus voor iedereen die vanavond binnen gaat halen...regenjas en kaplaarzen aan!!

En zeurlie......wil jij mijn schatjes binnen halen??? Ja he dat doe je we voor mij he????

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:39

o ja een stal rit lijkt me zeker leuk, alleen ik denk dat melissa ook wel mee wil en dan kom ik een paard te kort!!!

Maar madestein is echt heel leuk rijden. Ik ging er bijna elke zondag heen toen wij nog in monster stonden heerlijk en ook ik ging crossen!!!

dus als ik nog een paard kan lenen??? wil ik ook wel mee en anders wacht ik wel tot jullie weer terug zijn.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:04

Hallo allemaal,

jippieeeeeeee ik heb mijn nieuwe plakplaatje erop zitten. Tjonge ik wist niet dat hele kleine stukjes heeeeeeeel veel zeer kunnen doen, haha veel over het algemeen wel mee

Ik moest t ff kwijt, ik ben er zondag weer, weet alleen nog niet hoe laat, want ik moet eerst werken. Als de paarden zondag buiten staan, kan iemand dat even laten weten, dan kom ik meehelpen de paarden binnen zetten, ga daarvoor eerst nog ff rijden, maar als ze rond 18.00 uur naar binnen gaan, ben ik er rond een uur of half 5 denk. Ik hoop dat het weer nu echt eens heel snel beter gaat worden. In iedergeval iedereen een fijn weekend toegewenst.

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:21

madelon31 schreef:
o ja een stal rit lijkt me zeker leuk, alleen ik denk dat melissa ook wel mee wil en dan kom ik een paard te kort!!!

Maar madestein is echt heel leuk rijden. Ik ging er bijna elke zondag heen toen wij nog in monster stonden heerlijk en ook ik ging crossen!!!

dus als ik nog een paard kan lenen??? wil ik ook wel mee en anders wacht ik wel tot jullie weer terug zijn.

je mag vernania wel effe lenen, is ze gelijk strandmak hihi

en ehm ik kan helpen om de paarden binnen te zetten maar dan wel om 6 uur gelijk moet savonds op visite, dus ik ben er op tijd iig okidoki.

gr

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 17:43

En zijn jullie erg nat geregend bij het binnen halen???
Ik ben er morgenochtend niet heb familiedag op de voetbal van mijn zoon.
Tussen 8 en half 9 ontbijten en dan om half 10 de ouders tegen de kinderen.....ik ga keepen!!
Nou wij gaan winnen dat begrijp je zeker wel want ik duik op alle ballen...bij mij komen ze het net niet door!

Mijn vraag is dus mochten de paarden morgenochtend naar buiten gaan, maar ik denk dat dat niet het geval is, wil iemand dan ook mijn heli buiten zetten voor aan de laan??
Donna natuurlijk ook maar heli vindt het ook leuk buiten!

Bedankt alvast en ik zie jullie morgen middag wel

Ga vanavond naar de bioscoop dus ik ben er niet

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:29

He madelon, welke film ga je heen??? Veel plezier vanavond in de bios, enne wel stil zijn he!!!!!!!!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:53

ik ga naar de da vinci code in de nieuwe bios in delft.

We zijn vanavond met z'n tweeen dus ik dacht laat ik eens gek doen!
Het is altijd paarden voor en paarden na en soms voelen ze zich een beetje achter gesteld he!

Maar ik hou me rustig in de bios ik zal me niet laten gaan!

En jou plakplaatje....hoe ziet tie er uit?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:23

Madelon ik heb nog wel een bonte voor je over
Hoog tijd dat die eens een buitenrit gaat maken en jij bent bomproof toch?

Leuk de nieuwe bios in Delft, wil er binnenkort ook even langs maar Ro hebben een ernstig meningsverschil over wat een leuke film is.
Ik hou van thrillers en Ro van actie....denkt dat Vinci ook wel wat voor ons is.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:29

ja tuurlijk ik ben bomproof!!!! geef maar mee ik ben niet bang....

En ik denk dat de da vinci code van allebei wat heeft dus voor jullie allebei vermaak en plezier.

Gewoon gaan zeg dat er heeeel veeeel actie in voorkomt.

Beetje opgedroogd van vanmorgen??? zit je haar nog goed?
of had je ook coupe stal middendelfland extra wett???