Marlous1991 schreef:Heftig danielle! Knap hoe je er mee om gaat! Sterkte er mee!
Mooi dat je gezicht zo snel geheeld is!
Fijn dat je je puntje hebt gehaald linn! Ik denk dat de verrassing is dat jij zonder voorronde mee mag rijden met de zitcompetitie. Ik las iets van voorrondes voorbij komen op FB, en dat er in elke categorie een ruiter vanuit de manege word gevraagd. Dus, wat was het?!!
Nopp dat was het niet. Ik dacht ook dat het ergens wel iets met de zitcompetitie te maken had maar dat is niet zo.
Linda heeft geregeld dat wij (ik, Danouck en Marjo) zonder extra kosten knhs mogen starten. De andere meiden op de manege die knhs starten met een manegepaard rijden ook in de eliteles, dus die moeten 2x in de week rijden en op een voorkeurspaard en die betalen dus extra per maand. Dan mogen zij meedoen aan de knhs wedstrijden op de manege op een manegepaard. Wij mogen zonder die extra kosten, dus wij blijven gewoon 1x per week rijden, meedoen aan knhs wedstrijden. We moeten dan dus wel een manege startkaart aan gaan vragen wat ons geld kost en we moeten wat meer per wedstrijd betalen omdat je bij knhs 2 proeven rijd en dus moeten we daar dubbel voor betalen (nu voor fnrs 10 euro, zometeen dan 20 voor 2 proeven). En we moeten dan dus in de B beginnen. Nu zit ik in de F16 wat dus vergelijkbaar is met L2.