Leuke lijstjes! Jullie zijn weer lekker bezig geweest zo te zien. Excuses voor mijn afwezigheid we zijn aan het verhuizen . Sas even een vraag, heb jij vandaag en of morgen mischien een half uurtje tijd om met 2 schattige hondjes te lopen? Hoor het wel
Spannende lijstjes hoor! Hoop dat jullie allemaal op het gewenste paardje komen .
Dapper hoor Milou! Altijd moeilijk spannende dingen te overwinnen .
Ik heb dinsdag een hele fijne les gehad met Shaggy, woensdag lekker gelongeerd en donderdag liep ie ook weer top! Vrijdag gesprongen met m, helaas de laatste keer omdat de les voor mij gewoon veel te saai is (te laag en elke keer hetzelfde ). Vandaag weer een toplesje gereden met m, we hebben het goed te pakken! Volgende maand weer wedstrijd .
Ik weet niet hoe het morgen loopt Antoinette. Mijn weekend zit een beetje vol . Is het verhuizen vandaag een beetje opgeschoten?
antoinetje
Geplaatst: 26-01-14 08:47
Ziet er goed uit Es! Jullie gaan zo te zien goed voorruit!
Verhuizen gaat de goede kant op!
Hoor wel of het nog lukt Sas, als het niet gaat is het pi pa pech. Het is meer dat verhuizen een beetje saai voor ze is al is de houtkachel wel een uitkomst .
Veel plezier vandaag dames, hoop dat het droog blijft!
Klink goed Es! Vandaag nog een beetje opgeschoten Antoinette?
Ritje vanochtend was helemaal leuk! Een aantal honden hadden van mij thuis mogen blijven, maar ach, ik zorgde wel weer voor de sensatie op het snoepje !
Saskia89
Geplaatst: 26-01-14 19:17
Het was een topritje... Jammer dat Trendy een beetje tuttig was en dat niet zo goed matchte met Tiësto, maar verder leuk! Eindelijk buiten op Tiëstootje! Klein beetje verliefd op de pony
Red het niet meer om de honden te doen Antoinette. Ik zit nu net en moet nog eten...
Ja, jut en jul achter elkaar , waarbij mijn jul vooral liet merken dat ze er was! Had de volgorde ook wel iets anders bedacht! Voor Wendy en Antoinette, er klopten er 3 van mijn lijstje: Saskia op spook, ik op tuttebel en Sabien op Zaron. Sabine zat op Arie en mocht voorop, wat ze heel goed deed! Fenna had Ragna toebedeeld gekregen en Leonie mocht op Antoinette's monster! We hadden Wil op Adèle voorop!
Tiësto had er op zich niet zoveel van gelukkig, alleen op het strand een kleine explosie. Maar Trendy was wel lekker bezig zeg... jeetje. Vind het maar een apart paard.
Was het op het eind ook wel beetje zat hoor! Echt relaxed rijden was het niet altijd! En ja, tut achter Tiësto is geen goede combi, alhoewel ik Tiësto heel beschaafd vond met z'n trapjes naar achter! Maar verder is het een liefie!
Had ik al door Sas! Dus jullie hebben lekker gereden?
Wij zijn..... Verhuisd!! Nouja zo goed als... Nu nog opruimen en op zoek naar kasten... Ben vanochtend zelf het bos in geweest met de hondjes en net even een rondje dus ze zijn eruit geweest .
Allereerst: gefeliciteerd Antoinette!!!! Vanavond ook al daar slapen? (Wanneer moet ik sleutel teruggeven eigenlijk???)
Heb redelijk lekker gereden. Begin tot eerste explosie met hond was trendy erg fijn te rijden, niet in staart Tiësto en gewoon lekker tempo. Daarna werd ze wat heter en na de aanvaring met de honden op het strand, had ik mijn handjes aardig vol! Heb dus ook geen meter gefilmd......
Saskia89
Geplaatst: 26-01-14 20:10
Ja, fijn gereden op het DJ-paard
Top dat jullie verhuisd zijn Antoinette. Alles al een beetje op z'n plek of nog veel werk aan de winkel?
hahaha, mijn garmin is ook ff van het padje geweest geloof ik: MAX. SPEED 64.5 km/h
zelfs toen Trendy er vandoor schoot op het strand zal ze dat niet gehaald hebben! Vind het overigens nog steeds jammer dat ik uiteindelijk mijn hartslagmeter niet om heb gedaan vanochtend! Denk dat dat nog leuke gegevens had opgeleverd!!!!
Hahahaha had je zo'n spannende hartslag . Honden kunnen soms inderdaad ook stront vervelend zijn....
Ik had laatst ook een spannend ritje met Shaggy, die dacht dat ie in de berm langs een landweggetje ook wel even een rengalopje kon doen . Maar daar was dat plekje nu niet echt geschikt voor.... Gelukkig nog wel op tijd de rem kunnen vinden . Hij had kennelijk beetje energie te veel....
Nou, Sas had de eerste twee letters correct! Mocht op Adèle (die met de tondeuse mishandeld is !). Op zich redelijk gereden, maar was zeer moe van een vrij pittige bootcamp en kon o een gegeven moment gewoon niet meer terugrijden. Zag de galop niet zitten en daarom niet gegaloppeerd. Daarna gingen we caroussel doen.....nou, dat was echt drama en volgens mij sprak mijn hoofd boekdelen! Aad had beter iemand anders voorop kunnen zetten.......wat een paasei was het zeg!!!!! En ondanks dat ik het een van de leukste onderdelen van de les vind, kon de les mij niet snel genoeg afgelopen zijn!!!