zou wel een mooie voorstelling zijn idd. wanneer is het eigenlijk? misschien kan ik komen kijken.
lovis heeft gisteravond z'n hoofdstel weer eens kapot getrokken. Mag dus weer op zoek naar een nieuw hoofdstel. Zit te twijfelen of ik voor een bruine zal gaan. T is alleen erg lastig om een betaalbare bruine (geen roodbruin) te vinden met een brede aansnoerneusriem. Harry's Horse heeft er 1 maar die is rondgenaaid en dat is lastig als je andere frontriem wil.(wat toch al lastig is in het bruin). Of toch weer een goedkoop zwart hoofdstel en neus en frontriem overzetten? Zaterdag maar eens gaan kijken en tot die tijd met mn oranje hoofdstel rijden.
Koop je gewoon een (goedkoop) zwart hoofdstel en dan verf je hem zelf bruin, zadel ook effe bruin maken en dan heb je en mooie set ! Rondgenaaid werkt klote kan ik je vertellen, zou ik niet doen.
zadel ga ik maar niet verven denk ik. kan het wel eens met een oude neusriem proberen. Als het lukt kan ik mn laarzen doen, heb ik eindelijk bruine laarzen. Heb wel een mooi bruin hoofdstel gezien bij limburgs ruiterhuis. een Profi Rider, ken het merk verder niet maar zit er best mooi uit voor die 45 euro. Rond genaaid vind ik ook niks.
Oke dat klinkt ook goed! Ik zou mijn zadel ook niet durven verven, al lijkt het me wel heel mooi! Laarzen wil ik ook graag doen maar ik heb maar 1 paar en als het dan mislukt vind ik het zonde..
ik moet binnekort ook weer aan nieuwe laarzen.. dus als iemand een leuke aanbieding langs ziet komen... let me know!
ik zag het bij Steef inderdaad Mar, balen zeg! maar heb je wel weer een goede reden om wat nieuws te kopen alleen vind ik het vaak mooier als je alles dan bruin hebt.. bedoel dan bruin zadel en hoofdstel.. maar een zadel is een dure grap om het te gaan verven.. mocht het niet mooi uitpakken zit je ermee..
Zal vandaag of morgen eens gaan kijken. Staan ze gewoon in de manegestal? Bleh mn verkoudheid word alleen maar erger, niet grappig. Minco is wel heel lief gister alleen naar stal geweest.
jaa waren op zich best wel brave beestjes verder.. die bruine liep alsof die al jaren meer loopt.. en die zwarte moest nog wel een beetje wennen.. maar volgens mij ook wel een braaf ding!
hebben jullie al een thema amanda? wel goed oefenenen he, want jullie hebben een titel te verdedigen. minco zei vanochtend, anders moet je vanavond ook maar thuis blijven, dan doe ik lovis wel. anders ben je straks het weekend ziek. lief toch? wel lekker hoor, een man die ook gewoon je paard kan doen
Als ik de datum weet kom ik misschien wel kijken, lijkt me leuk!
Dat is lief van Minco inderdaad fijn als je een paard niet helemaal alleen hoeft te doen. Was laatst met Miek mee, Loof zag er goed uit! En in het weekend ziek zijn is ook echt niet leuk! Dat is ook wel fijn bij Day dat ze niet van mij is, als ik dan een keer niet kan, kan Ellen wel vaak en anders is Coll er ook altijd nog om iets te doen.
Denk ook niet dat ik nu nog een paard alleen zou willen hebben, het is toch wel heel veel werk en als ik weer een paard neem, wil ik dat die veel meer buiten komt dan bijv. op Chardon en dan moet je al snel een eind reizen als je ook nog een beetje een fijne accommodatie wilt. Maar je kan natuurlijk ook met bijrijders enzo werken, als is het wel weer moeilijk om een goede te vinden.
t is vooral lastig om hier in de buurt een plek te vinden waar ze in de winter ook een aantal uren naar buiten kunnen en dan niet in de blubber staan. En waar dat voor je gedaan wordt, want ik kan niet ff onder mn werk mn paard weer binnen gaan zetten. Eigen paard is veel werk, maar wel leuk. Met de reistijd die jij naar Day hebt zou ik het ook niet redden hoor, ben blij dat lovis dicht bij staat.
Ja precies is ook super lastig, je kan moeilijk even weg van je werk om buiten en binnen te zetten. En inderdaad als ze dan in de winter buiten staan dan in de blubber dat is ook niet fijn voor je paard. Er is wel een leuke stal in stompwijk waar ik wel zou willen staan met een eigen paard, maarja dat is ook alweer 20 minuten met de auto en met de fiets niet te doen..
Eigen paard is zeker heel erg leuk, daarom zou ik het toch wel weer willen, lekker alles zelf beslissen en doen wat je wilt haha