johnvt schreef:Op en top Sybje dat gedribbel bij vertrek
ja en het was er redelijk uit. Maar goed 1 pak slaag met de zweep en madame liep heeeel netjes door. Ze doet niet half zo moeilijk als ze vroeger deed gelukkig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:johnvt schreef:Op en top Sybje dat gedribbel bij vertrek
ja en het was er redelijk uit. Maar goed 1 pak slaag met de zweep en madame liep heeeel netjes door. Ze doet niet half zo moeilijk als ze vroeger deed gelukkig.
hijs bruin, zwarte manen en witte bles en op zijn witte sokjes en bles heeftie bruine stipjes en op zijn borst een witte stip en hij heeft appaloosa oogjes... En ben helemaal verliefd! Maar dat mag niet van syb haha wordt ze boos
johnvt schreef:sybje schreef:ja en het was er redelijk uit. Maar goed 1 pak slaag met de zweep en madame liep heeeel netjes door. Ze doet niet half zo moeilijk als ze vroeger deed gelukkig.
Haha, Sybje wordt volwassen en heb je weer de post geteld . JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

johnvt schreef:Ja oke, kijk de gemeente heeft natuurlijk op een of andere manier na de sloop terecht ingegrepen, alleen zijn ze veel verder gegaan dan nodig is geweest.

Jetta schreef:johnvt schreef:Ja oke, kijk de gemeente heeft natuurlijk op een of andere manier na de sloop terecht ingegrepen, alleen zijn ze veel verder gegaan dan nodig is geweest.
Ik hoop van harte dat er zicht komt op een oplossing, maar de gemeente gaat zover als zij nodig acht. Het gaat nl. om volksgezondheid. Je wil niet weten hoe hoog claims kunnen zijn van mensen wiens gezondheid wordt ondermijnd door het asbestongeluk dat heeft plaatsgevonden.
Ik hoop ook dat het asbestrapport voldoende is, ik zag dat debuitenruimte is geïnventariseerd, maar geen binnenruimtes zoals stallen, huizen e.d. hoefde dat niet?
We hopen er maar het beste van!