! Was echt nodig ! Nu ben ik niet meer bang om dood te vriezen haha! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Was echt nodig ! Nu ben ik niet meer bang om dood te vriezen haha!
tis echt niet te geloven 
Emmaa_ schreef:Huh Kirst heb je een nieuw bijrijdpaard?
yepssss een hele coole grote, waar je ontzettend veel van kan leren en nooit saai wordt hahah!
of naar nautena, een van de twee.
! Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Huh Kirst heb je een nieuw bijrijdpaard?yepssss een hele coole grote, waar je ontzettend veel van kan leren en nooit saai wordt hahah!
Enn allss we wat verder zijjn en de winter maakt zijn strenge aanslag op de bak, dan komt die ook naar de manege waar ik mee kan springen in de lesof naar nautena, een van de twee.
al met al alles war ik ooit zocht in een paard! en hij is ook nog eens heeel lief!
Heb je een foto of een link ofzo?
Pebbs schreef:oh my god jij met je taarttis echt niet te geloven
Waar laaaaaaat je het allemaal !!!!!
Ik moet ook rijden vanavond ja.. TOTAAAL geen zin maja des te sneller is me kaart op, want ik heb nu aantal keer achter mekaar al afgezegd
!! Wel hallf 8 he
?
en dit is gezonddd , appeltaart
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:oh my god jij met je taarttis echt niet te geloven
Waar laaaaaaat je het allemaal !!!!!
Ik moet ook rijden vanavond ja.. TOTAAAL geen zin maja des te sneller is me kaart op, want ik heb nu aantal keer achter mekaar al afgezegd
Yesss!! Wel hallf 8 he
?
Ik train allessss eraf hahahen dit is gezonddd , appeltaart

Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Huh Kirst heb je een nieuw bijrijdpaard?yepssss een hele coole grote, waar je ontzettend veel van kan leren en nooit saai wordt hahah!
Enn allss we wat verder zijjn en de winter maakt zijn strenge aanslag op de bak, dan komt die ook naar de manege waar ik mee kan springen in de lesof naar nautena, een van de twee.
al met al alles war ik ooit zocht in een paard! en hij is ook nog eens heeel lief!
!