!!!!En natuurlijk alle goeds voor 2010!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. LIQUITA schreef:Hahaha..wij vieren oud&nieuw voor het eerst met z'n 2en. Dit omdat ik Cloë niet alleen wilde laten. Maar wat denken jullie...ze ligt heerlijk te pitten op de bank. Moet zeggen dat ik het ook helemaal niet vervelend vind om lekker thuis te zijn. Ik heb gewerkt tot 22 uur, en vond het heerlijk om in m'n joggingpak te schieten en op de bank te ploffen, erg he...word nu al een oude muts.
want ik heb een uurtje met First in de binnenbak gewandeld (en hij heeft nog heel even los gestaan). Het ging wel helemaal tegen mijn gevoel in maar ik was niet de enige. Ik ben er wel erg blij om want morgen kan je ook pas weer na 17:00 uur wat met je paard doen i.v.m. de lessen. De stapmolen gaat First niet meer in, die vind ik echt levens gevaarlijk nu. Ik wist wel dat er een gat in zat, maar had dat gat nog niet van dicht bij gezien. Het is gewoon een diepe betonnen af (of op) stap. Gisteren zag ik er een pony instaan en die moest gewoon een mega sprong maken. Morgen gaat er een mail naar Diana van mijn kant, heb gehoord dat meer mensen dat gaan doen of al gedaan hebben. Ik hoop echt dat ze er snel wat aan gaan doen. 
LIQUITA schreef:Ben vanmorgen dus voor het eerst naar het knuffeluurtje geweest. Ben stout geweestwant ik heb een uurtje met First in de binnenbak gewandeld (en hij heeft nog heel even los gestaan). Het ging wel helemaal tegen mijn gevoel in maar ik was niet de enige. Ik ben er wel erg blij om want morgen kan je ook pas weer na 17:00 uur wat met je paard doen i.v.m. de lessen. De stapmolen gaat First niet meer in, die vind ik echt levens gevaarlijk nu. Ik wist wel dat er een gat in zat, maar had dat gat nog niet van dicht bij gezien. Het is gewoon een diepe betonnen af (of op) stap. Gisteren zag ik er een pony instaan en die moest gewoon een mega sprong maken. Morgen gaat er een mail naar Diana van mijn kant, heb gehoord dat meer mensen dat gaan doen of al gedaan hebben. Ik hoop echt dat ze er snel wat aan gaan doen.