Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sniesie schreef:Ik ben aan het fietsen geslagen en gister paste ik weer in mijn "nieuwe" laarzen
Talida schreef:Ik wil voordat ik zo weer met rijden ga beginnen op de sportschool aan conditie en spieren werken, wat kan ik dan het beste gaan doen
maar die staat tot nu toe eerste! _Fieke schreef:Ik les vanavond niet, heb eric gister al gesmst dat hij jou misschien even moest contacten of jij een half uur eerder kan zodat het voor hem allemaal achter elkaar zit.
Weet niet of hij jou al gesproken heeft?

sniesie schreef:_Fieke schreef:Ik les vanavond niet, heb eric gister al gesmst dat hij jou misschien even moest contacten of jij een half uur eerder kan zodat het voor hem allemaal achter elkaar zit.
Weet niet of hij jou al gesproken heeft?
Had het gister al gezien en heb er een pijl bij gekrabbeld... hoop dat men het nu nog snapt

) Dus ik had ook al lopen krassen 
. Dan zie je ook hoe het er is en of er leuke lesjes zijn op tijden die jou uitkomen en anders gewoon manlief meeslepen en samen een uurtje kracht/conditie. Ennuh alle begin is saai, maar na een paar keer krijg je een heel goed gevoel door het sporten en wil je niet meer stoppen
.